9. Fejezet

159 14 2
                                    

Miután sikerült viszonylag gyorsan megrendelnünk a kajáinkat beültünk egy eldugottabb sarokba. Még mindig felkavartak voltunk a történtek miatt,de mostanra azért enyhült ez a dolog. Minden értelmetlen dologról beszélgettünk egészen addig amíg el nem fogyasztottuk rendelésünket.
- Mozi?-dobta fel a remek ötletét Finn.
- De csak ha találunk egy nem túl érdektelen filmet!-mosolyogtam.
Ő csak bólintott és kiráncigált az üzletből.
Egy vígjátékot néztünk meg ,ami egyszerűen fantasztikus volt. Kellett már ,hogy ennyit tudjak röhögni és ,hogy kikapcsolódjak egy kicsit. A mozi után Finn megmutatta nekem az aktuális kedvenc helyét a városban. Ez a bizonyos hely egy domboldal volt,ahonnan rálátni az egész városra. Mikor odaértünk még csak naggyából 4 óra lehetett,tehát naplementét még nem láthattunk,de így is eszméletlenül szép volt a kilátás.
- Zoé?-kérdezte egy kisebb csend után.
- Finn?-néztem rá kérdőn.
- Az van ,hogy....tudod lesz vasárnap egy közönségtalálkozó....és....-beszélt írtózatosan lassan.
- Mondd már basszus!-forgattam meg mosolyogva a szemem.
- Szóval...lenne kedved eljönni velem?
- Öhmm...persze...oké. De miért csak most szólsz? Ez holnap után lesz Finn!- néztem rá lenézően.
- Csak most volt rá alkalmam.-húzta pimasz mosolyra a száját.

Ezután már csak beszélgettünk ugyanolyan hatalmas marhaságokról ,mint azt a KFC-ben is tettük. Viszonylag hamar elrepült az idő ,és fél hétkor hazaindultunk. Ma nem aludt nálunk senki sem ,beleértve ugye őt is,ezért a kapunknál egy öleléssel búcsúztunk el,és miután megköszöntem neki a mai napot már be is léptem az ajtón. Lili Noah-val facetimeolt , Bence a szobájában volt ,Emma meg játszott a nappaliban,ezért úgy döntöttem,hogy felmegyek a fürdőbe,és lefürdöm. Miután sikeresen lefürödtem (persze ez nem azt jelenti,hogy ez egy egyszerű folyamat lett volna,merthát a gipszes kezemmel nem igazán volt az) felvettem a pizsimet (ami egy bő póló és egy bő rövidnadrág lett) és lementem játszani Emmával és Bogyóval. Lilit is lent találtam,akinek addig nagynehezen ,de sikerült befejeznie a hívását Noahval,és elmesélte nekem,hogy ő is ott lesz vasárnap a közönségtalálkozón. A nap többi része elég unalmasan telt így "egyedül" ,a többiek nélkül.

A szombat se volt túl nagy szám,csak Lilivel és Emmával voltunk ruhákat vásárolni(nem csak vasárnapra,mert hát abba a pár bőröndbe amit hozhattunk magunkkal a költözéskor nem igazán fért bele minden Budapesti ruhánk,így kellett néhány új darab is).
Szombaton beszéltem Finnel még pár szót arról ,hogy mi ,hogy lesz a találkozón stb. ,de ezen kívül tényleg nagyon unalmas nap volt.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 20, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Egy új élet kezdeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora