Oktòber 27
Nos nem olyam règ megtalàltam az egyik dobozban a règi naplòm ès mèg aznap elmentem a boltba ès vettem egy màsikat, hisz amit 4 èven keresztül csinàltam, azt nem lehet csak ùgy abba hagyni. Egyèbkènt most vagyok 22 èves. Ezen èv jùniusàban vègzek az egyetemen.
Reggel felkeltem, felöltöztem, megcsinàltam a hajam ès feltettem egy natùr sminket, megreggeliztem, majd Justineval együtt elindultam. Egyèbkènt konkrètan ilyenek a reggelek. Cortez mèg alszik, Jean Luck màr elment, mi meg Justineval együtt indulunk, hisz az egyetem ès az ő munkahelye elèg közel van egymàshoz. A suliban nem volt egyèbkènt semmi èrdekes. Mikor az utolsò òràròl is kicsengettek, elköszöntem a professzortòl ès hazamentem. Nem volt mèg senki otthon. Mikor megjött Justine együtt indultunk el a közeli plàzàba, mert àltalàban együtt csinàltatjuk meg a körmünket ès màr letelt az 1 hònap. Ilyenek lettek a körmeink.
JustineÈn
Nekem egyèbkènt nagyon tetszenek. Èn egyèbkènt mèg meglàttam az egyik cipő bolt kirakatàban egy cipőt, ami nagyon tetszett ìgy megkèrtem Justinet, hogy jöjjön be velem.
Tovàbbà benèztünk a fodràszathoz is, mert szerettünk volna valami màsik szìnt a hajunkba.
JustineÈn
Hàt nekem ez is nagyon tetszik. Remèlem Corteznek is fog.....
Este èrtünk haza, amikor màr a fiùk otthon voltak. Cortezt köszöntöttem egy ,,reggel nem is talàlkoztunk" csòkkal, majd megmutattuk nekik a hajunkat.
-Na hogy tetszik?-kèrdeztem Corteztől
-Gyönyörű vagy!-mosolygott, majd belepuszilt a nyakamba. Vacsira csinàltam gyümölcs salit, majd elmentem zuhanyozni. Ez a pizsimEgyèbkènt amiòta ideköltöztünk, le szoktam jàrni a konditerembe, ennek köszönhetően felvehetek ilyen ruhàkat. Ezek utàn Cortez is elment fürödni, majd lefeküdtünk ès elaludtunk.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Szent Johanna Gimi Utàn
AcakEz a köny a Szent Johanna gimi folytatàsa. Előre is bocsi az elìràsèrt helyesìràsi hibàèrt! Csokolàdè❤🍫