Soru(2)

211 12 6
                                    

@percyjakson0123: Kalipso pişmen olup geri gelse ne yapardın Leo?

Melodie: Ne yapacak? Halay çekcek, affetcek, öpücek, evlence, o şeyi yapcak, 5 tane de çocuk yapcak, tam olcak! *sinirlenir ve saçlarını savurarak Poseidon kulübesine gider*

Nico ve Dream: *Melodie'yi kollarından tutarlar* Hayır! Gitmiyorsun!!!

Melodie: Tüh be! *kurtulup kaçmaya çalışır* *beceremez -_- (yazarınız burda BFF'inden kaçmaya çalışırken kendini anlatıyor -_-)

Leo: Açıkçası-

Melodie: Yok... Nasıl yatıldığını anlatmana gerek yok. Canım ağabeyim ve nişanlısı sağ olsun öğrendim zaten. *Aklından olanları silmeye çalışır*

Leo: Bir durur musun?! Onunla yatmak mı? Fazla abartıyorsun! Zaten gelse önceden düşüncektin derim. Sonra belki kamptan kaçarım... Kalipso'Da gelir... Melez çocuğumuzu Melez Kampına göndeririz...

Melodie: Bakın! Dedim size!!! Gözü kapalı affeder o s*rt*q tanrıçayı! *çarpılmaktan korkar* *bir şey olmaz* Anlaşılan Olimposlularda sevmiyor onu.

Nico: *çok hafif kıkırdar*

Dream: BU GÜNÜ TARİHE GEÇİRİN!!! NİCO GÜLDÜ!!! (serviste öleceğim kardeşlerim... Beni unutmayın...)

Nico: Ne kadar komiksin(!) 

Dream: *gözlerini devirir*

Melodie: Bakın ne diyeceğim;  siz çıksanıza!!!

Nico ve Dream: NE?!

Melodie: Benziyorsunuz. Bazende benzemiyorsunuz. Mesela Dream benim gibi bazen çılgınlaşabiliyor. Nico ise hep soğuk. Dream... Athena melezi gibi davranıyorsun! Bence sahiplenmen yanlış senin -.- Bazen çok zıt oluyorsunuz kısacası. Bazense çok benziyorsunuz. Zıt kutuplar bir birini çeker ve yalnızlar birbirlerini anlar ;)

Nico ve Dream: *sinirle Melodie'ye bakarlar*

Leo: *öksürür* Benden konuşsak. Aslına bakarsanız bence Kalipso bana geri döner, ututamaz. Yani benim gibi ateşli birini kim unutamaz! Kalipso geri dönse ve pişman olsa... Onu yargılamam ama kesinlikle geri dönmem. Bir kere beni terk etti. Ne yaparsa yapsın geri kazanamaz, kalbimi çalamaz *sırıtır* Zaten birisi çaldı.

Melodie: *söze atlar* Kim?

Leo: Bilmem ki? *Daha çok sırıtır* 

Melodie: Söyle yoksa seni -ağabeyimin yardımlarıyla- boğarım!!! KİM BU KALBİNİ ÇALAN KIZ?!

Leo: *yutkunur* S-s-sen *gözünü kapatıp olacakları bekler*

Melodie: *Leo'nun yanağını öper* Biliyorum ^-^

@percyjakson0123'e çok teşekkür ediyorum. (fazla resmi oldu) Lütfen sizde soruuuun!!! Zaten işsizlikten bitiyoooom!!! Sizi bekliyorum!!!

My Love (Leo Valdez fan-fic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin