Знайомство

144 8 8
                                    


Привіт! Мене звати Ли Халей, мені 17, я вчуся у 11 класі і мені подобається моє життя. Хоч воно мені раніше і не подобалося. А все через місцевих хуліганів.

4 місяці потому

Я збиралася у школу, сьогодні гарні уроки і я пішла у школу з гарним настроєм.

Уже в школі.

Я прийшла, сіла за парту і дістала книжку з зошитом. Через 10 хвилин прийшов вчитель історії. Я історію трохи знала, так скажемо твердо на 9. Урок ніби пройшов нормально. Після уроку до мене підійшла моя однокласниця, КвонСуа.

- Чого, тобі? - запитала я коли вона до мене підійшла.

- А навчиш мене танцювати, як ти? - запитала вона.

І я побачила, шо вона ніби то боялася чи ще шось по її руках, як вона їх мняла. Це була не КвонСуа, як завжди.

- Добре. - сказала я - На наступній перерві почнемо. Такщо зразу переодінешся зі мною.

- Ага. Дякую. - сказала вона і пішла.

Всі в класі знали, шо я добре танцюю вуличні танці, hip-hop, break dance і інші похожі танці. Квонсуа перша, хто попросив мене навчити танцювати. Взагалі, я навіть трохи побоювалася Квонсуу, бо вона була дівчиною головного хулігана, який був в шкільній банді. І мабуть якби я відмовила їй, то вона могла б помститися. Ну і я погодилася, хоть не скучно буде. Я так думаю...

Вже коли пролунав дзвінок на перерву, то я з КвонСуа зразу побігли в свою роздягалку. Прибігли, я підійшла до свого ящика, а КвонСуа до свого. Ми переодягнулися. І пішли на кришу, мене туди повела КвонСуа. Коли ми прийшли, то я побачила там ще пару подруг Квонсуи. КвонСуа подивилася на мене.

- Ти ж не против, якщо і мої дівчатка поучаться? - спитала в мене КвонСуа.

Я подивилася на них і сказала.

- Добре.

- От це чудесненько. - сказала мені КвонСуа.

- Ну що почнемо? - запитала я в дівчат.

- Ага. - відповіли вони всі разом.

- То спочатку встаємо і робимо розминку. - сказала я.

Ми зробили розминку, потім я їм показала загальний танець який ми будемо вчити.

- Вау! - сказала якась дівчина.

- Круто! - ще одна.

- Сама придумала? - спитала КвонСуа.

- Да. - відповіла я.

- Класно, правда.! - сказала КвонСуа.

- Добре, йдемо урок. - сказала я і ми всі пішли.

Коли ми прийшли, то я побачила шо на моєму місці сидить хлопець Квонсуи - Чимин.

- Дай сяду. - сказала я коли підійшла до свого місця.

- Должен?! - сказав Чимин.

Тут до нас підходить КвонСуа.

- Да, должен! - сказала КвонСуа до Чимина.

- Добре, добре. - сказав Чимин.

Він встав з місця і я сіла. Потім вони відійшли трохи від мене, і я краєм вуха почула.

- Чого це ти її захищаєш? - спитав Чимин.

- А того. - сказала КвонСуа - Вона вчить мене танцям.

- Понятно. - сказав Чимин.

Я потім сиділа за партою і дивилася в телефон. Був урок Англійської мови. Після уроку на великій перерві, до мене підійшла КвонСуа.

- Халей, ідеш з нами в столову? - запитала в мене КвонСуа.

- А, можна? - запитала я.

- Канешно. Ходи. - сказала КвонСуа і махнула рукою, шоб я йшла.

Я встала і пішла з дівчатами. Ми прийшли в столовку, взяли порції і сіли за стіл. Я сіла коло КвонСуи, і ззаду я чула.

- О, шоце вже Халей з Суа ходить?

- Ага, не дай Боже, така сама стане.

- Я чула Суа попросила в Халей танцювати.

Мене ці чутки, лякали.

" - Бляха, і чого Суа в мене шось попросила? Блін жила б собі дальше, було б все добре. Пипец... " - такі були мої думки.

Ми поїли і дальше пішли тренеруватися.

Бийся до кінця!/Fight to the end!Where stories live. Discover now