На наступний день, я пішла в школу. Слава Богу, що в мене не було синяків на видних місцях, тільки один на руці. То я наділа кофту. По дорозі до школи, я побачила Чонгука.
- Привіт, Халей! - сказав Чонгук коли підійшов до мене.
- Привіт! А ти шо тут робиш? - запитала я.
- Та іду до нашого місця, був в магазині. - сказав Чонгук.
- Понятно, а я в школу йду. - сказала я.
- Ти не забудь, ми сьогодні будемо ждати тебе коло сходів школи. - сказав Чонгук і усміхнувся.
- Дякую вам! - сказала я - Добре я йду.
- Ага. Пока. - сказав Чонгук.
- Пока. - сказала я і пішла.
Через 5 хвилин я була вже біля свого класу, я зупинилася, зібрала всю волю в кулак і зайшла в клас. Сіла на своє місце... Уже почався урок, на ньому я сиділа і згадувала як мене врятував Юнги. У мене тобі було дивне відчуття, у мене воно ніколи не виникало. Таке приємне... Уже закінчилося 2 уроки, я пішла купити води і поїсти. Купила і сіла за столик вільний. Як до мене підходять Чимин і Техен, не спитавши вони просто сіли біля мене.
- А чого це ти мені зраджуєш? - запитав чимин.
- Ти шо, геть дуба дав? - запитала я.
- Відповідай на питання! - сказав Чимин.
- Так, по-перше зі мною, так не говори. По-друге я тобі не дівчина, шоб зраджувати. І по-третє Ти про шо взагалі говориш? - запитала я.
- А от кажуть, шо ти після школи з якимось хлопцями пішла, і один навіть з тобою цілувався. - сказав Техен.
Я була в шоці.
- Хто вам таке сказав?! - запитала я.
- Неважно. - сказав Техен.
- То це правда? - запитав Чимин.
- Канешно шо не. - сказала я.
- Ой шось я тобі не вірю. - сказав Чимин і подивився сумнівним поглядом.
- А хто вам таке сказав? - запитала я ще раз.
- Ну подруга Суа. - сказав Чимин.
- Ах так да. - прошепотіла я собі під ніс - А ви не задумовувались що вона живе в іншій стороні.
- Точно! - сказав Техен.
- За те я знаю чого вона там була і Суа. - сказала я.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Бийся до кінця!/Fight to the end!
Fiksi PenggemarТиха учениця Ли Халей, з красивою зовнішністю і яка любить танцювати, раптом встає в центрі відомості. За це її зненавиділа її однокласниця і бажає помсти.