11. bölüm

151 20 0
                                    

Alexander....

Onun gozlerine baktigimda gozleri yasarmisti biraz once guluyordu ne oldu ona bole diye dusunurken lanet olsun su zihnindeki engeli gecemiyorum bir turlu ne dusundugunu bile bilsem , telefonu caldi yukari cikti acaba kim aramisti onu bu saate nedense artik onun icin hep endiselinir duruma gelmistim .

Onu dinlemeye basladim teyzesiyle konusuyordu , o kadar olay olurken teyzesine hic birsey anlatmiyor ne kadar guclu bir kiz diye gecirdim aklimdan , teyzesiyle konusmasi bitmisti bir sesizlik oldu hic birsey ses gelmiyordu yukardan hemen kosar adimlarla yanina ciktim melegimin elinde bir kutu vardi , olece durmus bakiyordu.

'Sen iyimisin kristin ses gelmeyince merak ettim

'Ben iyim sesi huzunlu geliyordu elindeki not ' a bakiyordu melegimi ne uzmus olurdu kalbim olsa parcalanirdi suanda. .

Kristin........
Kutuyu actim icinden yakut taslarla suslenmis bir yuzuk vardi ustunde  'k' harfi yaziordu, kutuya bakinca kenarinda not oldugunu gordum.

Sevgili kristin ben senin hep yanindayim kucuklugunden beri Bu yuzuk ozel yapildi senin icin kristin beni iyi dinle tehlikedesin bu yuzugu parmagina tak sakin cikarma pesindeler seni ariyorlar senin öldugunu dusunuyorlardi bu zamana kadar suanda onemli islerim var en yakin zamanda gelicem , benim kim oldugumu merak ediyorsun, ben senin ABİNİM.....
                                     
                                                                                                                                                                                                     STARK SACERDOTİ MARTİN

KAN KIRMIZI HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin