Mai întâi vă voi prezenta personajele și caracterele(comportamentul) acestora!
Marinette Agrest mama ei nu a murit,dar a murit tatal ei,ea este mai BadGirl și este mai rece si dură,de asemenea ea este și un designer înăscut-Kitty Noir(K.N)_kuamiul ei este un motan negru(băiat) și îl cheamă Plagg!
Așa arăt eu netransformată!
Așa arăt transformată în Kitty Noir!
Așa arată kuamiul(kwamiul,nu stiu cum se scrie,vă rog să scrieți în comentarii dacă nu am scris bn) meu!Adrien Dupain-Cheng,el are amândoi părinții în viață și este draguț cu lumea din jurul său,el ar vrea să se facă foto model-Misterious Bug(M.B)_kuamiul lui este o buburuză(fată) și o cheamă Tikki!
Așa arăt eu netransformat!
Așa arăt eu transformat în Misterious Bug!
Așa arată kuamiul(kwamiul,nu stiu cum se scrie scriețimi voi în comentarii) meu!Alia Césaire(Al) ea este prietenă foarte bună cu Marinette și este și ea BadGirl,este mai rece,dar nu ca Marinette,de asemenea ea are părul pe o parte,iar pe cealaltă este rasă și îi place muzica,este ca un fel de DJ...încă nu are un miraculos,dar îl va avea când Maestrul Fu va considera că este demnă de unul...*s-ar putea să primească miraculosul vulpe,pe kuami îl cheamă Volpix și este băiat,el are un comportament mai drăguț fața de ea*...*încă nu se știe nimica*!
Nino Lahhifé(nu mai știu cum îl cheamă în continuare dar scriețimi în comentarii)-el este un tip drăguț care își apără prietenul(Adrien) și îi place să facă reportaje despre Buburel and Motănița Noir,de asemenea îi place și lui muzica dar mai mult îl interesează reportajul...el încă nu se așteaptă să primească un miraculos!
La Nino să nu băgați de seamă căștile!
Deci aceasta a fost introducerea în continuare știți voi cum stau lucrurile,dar vreau să vă anunț că vor mai fi multe nume noi și le voi prescurta cum am făcut cu aceste personaje de mai sus! Dacă aveți nelămuriri scriețimi în comentarii!
Bye♥️♥️♥️
CITEȘTI
Miraculos:♡O lume întoarsă♡Misterious Bug and Kitty Noir
Teen FictionBună,eu mă numesc Black Iris sau Blacky,dar pe scurt puteți să îmi spuneți Bubu sau Iris! Vreau să vă informez că nu vă voi da fragmente ce este scris în carte,deoarece puteți să citiți! Acum că m-am prezentat spor la citit și sper să vă placă! Bye♥...