Σκέψεις Στέφανου
Αααα δεν πάει καλά αυτή. Τι μου το έκλεισε τώρα. Σιγά τι της είπα; μια παρέα θα είμαστε. Αυτη μια χαρά θα κουβαλήσει τον Νικολάκη της εκεί. Να μην πάω κι εγώ την Ντίνα;σκεφτόταν μέχρι που το κινητό του άρχισε να χτυπάει και τον έβγαλε από τις σκέψεις του.
-Ντίνα:Που είσαι,μωρό μου; τον ρώτησε κατευθείαν.
-Στέφανος:Μόλις σχόλασα και πάω σπίτι.
-Ντίνα:Μήπως θέλεις παρέα στο σπίτι.
-Στέφανος:Προσφερεσαι;
-Ντίνα:Πάντα!
-Στεφανος:Ετοιμάσου κι έρχομαι να σε πάρω!
-Ντίνα Τέλεια!τσιρίζει στο τηλέφωνο,το κλείνει και πάει να ετοιμαστεί.
Μετά από 3 ώρες
Ο Στεφανος πήγε και πήρε την Ντίνα. Πήγαν στο σπίτι του κι έκαναν έρωτα.
Τώρα καθόντουσαν και κοιτούσαν το ταβάνι. Η Ντίνα ξαφνικά πήρε τον λόγο.
-Ντίνα:Την αγαπάς;
-Στέφανος:Ορίστε;
-Ντίνα:Λέω την αγαπάς;
-Στέφανος:Ποια; Τη ρωτάει και γυρνάει να την κοιτάξει με την περιέργεια να ζωγραφιζεται στο πρόσωπο του.
-Ντίνα: Όσο κάναμε έρωτα,βασικά σεξ έκανες σήμερα,φωναζες το όνομα της. Τι σου έκανε κι ήσουν τόσο άγριος;
-Στέφανος:Τι λες;για ποια λες;
-Ντίνα:Την Αναστασία,γαμωτο. Την αγαπάς; του φώναξε.
-Στέφανος:Την Αναστασία;πας καλά; Η Αναστασία είναι κολλητή μου!άρχισε να φωνάζει.
-Ντίνα:Τότε θα είσαι ο μόνος που όταν κάνει σεξ φωνάζει το όνομα της κολλητής του και μάλιστα γίνεται και βίαιος καθώς το φωνάζει!του λέει ενώ ντύνεται.
-Στέφανος: Λες βλακείες! Το δικό σου όνομα φώναζα.
-Ντίνα:Κωνσταντίνα με λένε. Χάρηκα!του λέει και του δίνει το χέρι της. Σκέψου τι νιώθεις για αυτήν!του λέει και φεύγει.
ESTÁS LEYENDO
Φίλοι.....;
RomanceΦίλοι....φιλία.....σημαντικές λέξεις. Ήταν σημαντικές και για την Αναστασία και για τον Στέφανο. Ένιωθαν ο ένας τον άλλο φίλο ή τουλάχιστον έτσι πίστευαν. Οι γύρω τους είχαν άλλη άποψη.