inceputul(si sfarsitu ca mi-e lene sa scriu mai multe capitolenpusca mea)

32 1 0
                                    

Eugenia Fursec este o eleva la un liceu de prestigiu din constanta si anume, colegiul national mihai eminescu, un liceu cu un trecut destoinic si profund misterios si un viitor stralucit pentru viitorii bobocei la acest prestigios excelent liceu de elita la care cu siguranta nu fumeaza tirfa de er*ka logic in baie cand te pisi linistita in pula mea.
Aceasta asculta metal, mai ales, black metal,aceasta nu se spala si-i pute pizda a peste, printre trupele sale preferate se numara si burzum, marduk, darkthrone si dimmu borgir, o fata culta ati putea spune, insa pe cat este de culta pe atat este de prostuta.
Are parul lung pana la cur si este foarte slaba fiind o balerina profesionista de elita, ochii sai sunt ca doua margaritare, te pierzi in ei instant cand ii zaresti pe nesimtite.

Faceti cunostinta si cu Costel Papuc el este elev la un liceu mai prost din constanta si anume liceul energetic, la care a ales sa se duca pentru a face lampi.Lampile sunt pasiunea sa inca de cand era in uterul ma-sii.
Acesta asculta si el black metal, are parul lung dar in comparatie cu Eugenia, acesta se spala mai ales la pula unde se si epileaza si se da cu parfum de garofite intre coaie.Trupele sale preferate sunt burzum, 3 sud est, valahia, 1914 si cradle of filth pentru ca este depresiv si nu a iesit din faza emo inca.
Costel detine un battle vest care are in total saizeci si noua de patch-uri, imposibil ati zice, dar este posibil pentru ca el are șaizeci si noua de patch uri pe bune nu pe rele.Intr-o zi Eugenia il zarise cu acest battle vest si simtii cum din vaginul sau se scurse cascada niagara dar nu intelesese de ce, credea ca ii venise ciclul deoarece pizda ii miroase a peste dar dupa isi amintise ca ea nu se spala.

Acum pentru a va introduce in aceasta poveste de amor interzis va voi povestii cum eugenia sau gina l-a cunoscut pe costel sau danut pentru prieteni.

Eugenia fiind balerina profesionista participa la multe concursuri iar Costel fiind labar cronic cu o obsesie incontrolabila pentru pizdele cu anorexie e deseori prezent la spectacolele de balet unde pula i se face stalp.
Eugenia era pe scena, Costel in public, ea dansa,el se uda, si nu, nu se pisa pe el, se uda cu apa, nu ce pula mea, cu sloboz de metalist.
Costel puse imediat(mana pe pula) ochii pe ea iar dupa show planuise un viol grandios. Acesta o aborda dupa spectacol prinzand-o fix in momentul in care aceasta se schimba dar... cand vazu cum isi pune tricoul cu burzum pe ea...un sentiment de mila se nazarii in sufletul acestuia si tot odata erectia lui devenea mai mare si mai mare si mai mare gasind... o balerina metalista f*meia perfecta pentru el insa... simtii un miros intepator de peste nestiind de unde vine.

"Ah scuze, dar stii... na eu sunt metalista si nu ma spal... si d-aia s-ar putea sa miroasa oleaca mai diferit..." spuse Eugenia complet rusinata de situatia in care se afla, facandu-se rosie ca o tomata.

"Draga mea... nu e nevoie sa-ti ceri scuze, acest miros imi aminteste de pula tatalui meu cu care obisnuia sa ma pedepseasca in fiecare miercuri cand mama gatea mazare si eu nu o mancam iar tatal meu nu se spala la pula si o incasam mereu in cur..."

"Oh doamne, ce... teribil...oare...daca...as fi fost si eu alaturi... de voi... ti-ar fi... placut????????"

In acel moment pula lui Costel se intarii atat de tare incat ii se rupsera nadragii de camuflaj, acesta sarii pe Eugenia si o apuca animalic de parul sau lung si blond nespalat, si o puse capra dand in ea ca orbul in pacanele...aceasta incepu sa geama  "AHHHHH DUMNEZEULE NICI NU ITI STIU NUMELE DOMANEEE NUUU DOAMNE ESTI PREA AGRESIIIIV DOAMNE DOAMNE IMI AMINTESTI DE FOSTUL MEU..."

"Pizda nenorocita, cum pula mea sa compari o astfel de pula grandioasa careia i-am dat si nume, Excalibur, cu o alta pula ce ti-a penetrat vaginul puturos"

"Doamne iarta-ma nu am vrut... doamne dar straine spune-mi numele tau"

"Ma numesc Costel,si-am venit sa te fut, e tot ceea ce trebuie sa stii, acum, voi slobozii in tine cu o presiune mai mare de 10000000 de atmosfere chimic vorbind"

"TE ROG AI MILA, SUNT O F*MEIE PLAPANDA TE ROG FI TANDRU"

"Prea tarziu..." zise acesta si slobozii in dansa...

Costel isi azvralii nadragii rupti la gunoi si pleca in pula goala acasa, dar victorios iar Eugenia ramasese fututa si neplatita pe jos intr-o balta adanc de sloboz cu un viitor copil metalist pe drum...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 21, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

eugenia x costel iubire burzumianaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum