꧁Cʜᴀᴘᴛᴇʀ 1꧂

842 31 13
                                    


꧁𝐂ʜᴀᴘᴛᴇʀ 𝟏꧂


꧁𝐍ᴏ 𝐏ᴏᴠ꧂

𝐓𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐢𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐨𝐮𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐨𝐧 𝐌𝐮𝐬𝐮𝐭𝐚𝐟𝐮 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐤𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐢𝐭𝐲 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐠𝐥𝐨𝐨𝐦𝐲, 𝐛𝐮𝐭 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐝𝐚𝐲. 𝐌𝐢𝐝𝐨𝐫𝐢𝐲𝐚 𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮 𝐬𝐚𝐭 𝐨𝐧 𝐚 𝐫𝐨𝐨𝐟 𝐨𝐟 𝐚 𝐛𝐮𝐢𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐚𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐨𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐩𝐨𝐭 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐀𝐥𝐥 𝐌𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐟𝐮𝐥𝐥 𝟒 𝐡𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐚𝐠𝐨. 𝐀𝐥𝐥 𝐌𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐝𝐞𝐬𝐭𝐫𝐨𝐲𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐨𝐩𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐡𝐞𝐫𝐨 𝐬𝐨 𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐛𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐢𝐧.

𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐞 𝐚 𝐡𝐞𝐫𝐨 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐪𝐮𝐢𝐫𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠...

"𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭..." 𝐌𝐢𝐝𝐨𝐫𝐢𝐲𝐚 𝐦𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐮𝐩 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐢𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐟.

"𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐭𝐮𝐩𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐚 𝐡𝐞𝐫𝐨." 𝐌𝐢𝐝𝐨𝐫𝐢𝐲𝐚 𝐦𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐰 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐢𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐟 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐢𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬. 𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐌𝐢𝐝𝐨𝐫𝐢𝐲𝐚 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐫𝐥𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐞𝐥𝐟.

"𝐊𝐢𝐝 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐡𝐞𝐫𝐞." 𝐌𝐢𝐝𝐨𝐫𝐢𝐲𝐚 𝐟𝐥𝐢𝐧𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐚 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐦𝐚𝐧 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐌𝐢𝐝𝐨𝐫𝐢𝐲𝐚 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐨 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐄𝐫𝐚𝐬𝐞𝐫𝐡𝐞𝐚𝐝. 𝐌𝐢𝐝𝐨𝐫𝐢𝐲𝐚 𝐦𝐚𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐚 𝐡𝐮𝐠𝐞 𝐀𝐥𝐥 𝐌𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐄𝐫𝐚𝐬𝐞𝐫𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐨𝐨𝐥. 𝐄𝐫𝐚𝐬𝐞𝐫𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐜𝐫𝐨𝐮𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐧𝐨𝐭𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐌𝐢𝐝𝐨𝐫𝐢𝐲𝐚 𝐟𝐥𝐢𝐧𝐜𝐡 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞.

꧁𝔸𝕔𝕖𝕃𝕠𝕔𝕜꧂Where stories live. Discover now