ILK GÜNÜM

67 39 19
                                    

Ajansa geldiğimde  Eylem hanım beni çalışacağım  kata götürdü  ve arkadaşlarla tanıştırdı.
Ortam güzeldi zor olmadı  alışmam.
Büyük  bir masam, laptop,bana ait çizim tablosu ve dergi kapakları...
Arkadaş kurmamda zor olmadı zaten sosyal biriyim ve ayak uydurma sıkıntım  pek  yoktu.
....
Ilk günüm  heyecanli  olduğundan yorgunlugumu  anlamadım.
E tabi arkadaşlar iş çıkışı  cafeye gitme  planları vardı beni de davet ettiler böylelikle çok güzel vakit geçirmiştim.

Bir aydan fazla olmuştu artık. Aylık da belirlenmişti.
Dört bin sekiz yüz tl maaşım  bağlanmıştı .
...
Yapacağım her tutacak dergi kapağına avans i da katmıyordum.
...
Yolda eve doğru giderken kitapçıya denk geldim ve raflarda "MUTLULUK"adli kitap yer alıyordu.
Aklıma trendeki o adam gelmişti.
Merakımdan olacaktı ki dönüp  aldım.
...
Okumaya başladıkça kendimi alamadım. Hayatımda ilk defa bir kitap beni böyle sürüklüyordu.
Dört yüz elli sayfalık kitabı nerdeyse yarılamıştım  ve gözlerim ağrıyordu.

Kitabı köşeye  bırakıp dinlenirken telefonum çalmıştı.  Arayan annemdi. Acil paraya ihtiyacı varmış malum ayyaş bir babam ve biriken kiralar....
Bir miktar gönderdim. Bunun devamı elbette gelecekti. Gelebilir  onlar ailem...
.

Işe doğru yol alırken bugün kendime  ayrı bi özenesin gelmişti. Guzel bir bayandım . Hafif bir makyaj bunu tamamlıyordu.
Ajansa vardığım da  erkeklerin çoğu  beni süzüyordu.  Her zaman yapılan şey..
Içeri Eylem hanım girdi ve toplantı olduğunu söyledi.
Hepimiz dosyalarımızı alıp toplantı salonuna gittik.
En çok sevdiğim arkadaşım  Gamze
-Biliyor musun toplantıya bugün bu ajansın sahibi ve yönetin başkanı katılacak. Sen iki buçuk ay sonra ilk defa göreceksin. Iki buçuk aydır iş için ülke dışındaydı.
- Hımm  çok yoğundur tabi . Sonucda buranın sahibi diyorsun.
KIzım tek yoğun olsa iyi görsen çok yakışıklı.  O geçti mi hepimiz dönüp kalıyoruz öylece...
Hafif gulumsedikten sora
--Abartma  bence.
-Gelsin de gör..
Bu lafindan sonra ön masadakilerim  ayağa kalktığını  görünce biz de kalktık.
Gelmişti yönetim başkanı.
Yanımızdan geçti yüzünü  görememiştim.
En ön  koltuğa gelince - Buyurun oturun arkadaşlar..
Onunla göz  göze geldim. Inanmiyorum  bu trendeki adam!
-Otursana!Otursana Diva!
Dedi Gamze. Saskinligimdan  sonra oturdum.
Gamze fısıldayarak
-Sana demistim  donup  kalacaksın  diye.
Ona bakinditan sora toplantıya odaklandım. Aslında utanmayla  karışık  farklı bir his uyandı icimde.  Karmakarışık  oldum.
Gerçekten de çok yakışıklı..
Toplantı bittikten sonra herkes dağılmaya basladi bana seslenerek kalmamı istedi . Herkes şaşkın ben onlardan daha şaşkındım.
Bana doğru yaklaştı ve göz göze geldik.
Gerçekten de çok yakisikliymis.  Mideme bir ağrı girdi ve kusmam geliyordu. Bu durum heyecandandı.
- iyi misin Diva?
Inanmiyorum  adımı da biliyordu. Kafamı saga  sola çevirip iyi olmadığımı  ima ettim.
Ettim de neden konuşarak söylemiyordum.  Yada neden bu kadar yakınında duruyor ki sanki.
-Buyur geç otur Diva biraz konuşalım.
-E e elbette.
-Baran.
-Nasıl?
-Adım Baran.Seni ise ben aldım. Biliyorsun ki burası benim ajansim.  Seninle aynı trende iken başvuru kağıdında  resminden  tanıdım. Bir de  Eskişehir ' e de yolculuğun  olunca yanılmadım. Şimdi diyeceksin ki bu kadar zengin adamın trende ne işi var. Haklisin o da ben de kalsin.
Iki aydır burda çalışıyorsun.  Eylem senden memnun . O yüzden benimle artık yurt dışlarına seyahatlere katılacaksın. Ailenin durumunu da biliyorum. Maddiyat yönünden  sana destek olacak bu seyahatler.  Bugün eve git dinlen yarın almaya gelicem seni . Çıkabilirsin.
"Çıkabilirsin " dedi ve yerine oturdu. Ben şaşkınlık içinde bir kelime dahi edemeden odadan çıktım...

MUTLULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin