- 9 - Sapık.

5K 111 5
                                    

Merhaba aşk böcekleriiim nasılsınız ? 🖤
Biraz geç oldu, yeni bölümle karşınızdayım. Bir an önce başlayalım. 💜 Beni instagramda takip etmeyi unutmayın 🌹.
Instagram : Yegrahim

"Tuğçeden"

Kaçmıştı. Ona bir şey olmamışmıydı ? Nasıl başardı kaçmayı ? Ben anlamıyorum. Bir insan nasıl bu kadar derin düşünceli ola bilir ? Tabii ki de kaza olacak yere polis, ambulans falan gelecekti. Ben olsam, o an bunu düşünmezdim. Düşünmekten ayrı, ben kendimde bile değildim. Onun ne zaman gitdiğini görmedim bile.

Polisler hastaneye gelecektiler ve ben onlara her şeyi söylemeliydim.

"Tuğçenin Annesinden"

Kızım, bak polisler sana ne sorarlarsa her şeyin doğrusunu söyle.

Korkma, sana kimse bir şey yapamaz. Kaçmış olsa bile yapamaz.

"Bir şey daha soracam sana Tuğçe."

"Buyur Anne, sor."

"Sana bir şey yaptı mı o ?"

"Yapmıştı, ama bunu anneme nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum. Ne de olsa ben de istemiştim. Ama, izin vermeseydim zorla yapa bilirdi. Benim hiç bir suçum yoktu ki. Yine de söyleyemem. Çok utanıyordum."

"Hayır anne, bir şey yapmadı."

"Kızım, korkma, gerçekleri söyle bana."

"Yapmadı dedim ya anne. "

"Tamam kızım."

Daha sonra, polisler geldiler ve annemin odadan çıkmasını istediler.

"Sana bir haberimiz var Tuğçe."

"Evet ?"

"Senin kaçmana yardım eden adam ölmüş."

Kalbim yerinden çıkacak gibi olmuştu. Benim yüzümden ölmüştü tanımadığım biri.

"Nası - Nasıl ? Olamaz ya, olamaz !"

"Cahit kaçmadan önce, adam ölsün diye onu dövmüş."

Dövmüş mü ? Adam zaten bir suçu olmadan can çekişiyordu belki de. Bir insan nasıl bu kadar taş kalpli ola bilir ki ? Neden birini öldüresin ki. Hem de tanımadığı birini. "Hem katil, hem sapık.„

SAPIK (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin