○Taehyung pov.○
Hobival az óriáskerékhez indultunk, hogy felüljünk rá.
- Na és szerinted hogy kéne összehozni őket ? - Nézett rám gyönyörű szemeivel.
- Nem tudom, először is Jiminnek bele kell szeretnie Jungkookba.
- Akkor minden nap majd úgy felöltöztetjük Jungkookot hogy Jimin ne tudjon neki ellenálni.
- Na és neked tetszik valaki ? - Váltottam témát.
- talán...igen. Nem ítélsz el ha most elmondok neked valamit ? - Nézett rám kicsit idegesen.
- Dehogy. Mondjad csak.
- Biszex vagyok. - Nyögte ki végül, mire felcsillantak a szemeim. Van esélyem.
- Ezt nem kell szégyelni. Én is biszex vagyok. - Mondtam, mire felkapta fejét.
- És neked tetszik valaki ?
- Igen, de nem hiszem hogy neki én tetszenék. - Hajtottam le a fejem szomorúan.
- Ne legyél szomorú. Biztos hogy tetszel neki, te kinek ne tetszenél ? - Nyúlt állam alá, és maga felé fordította a fejemet.
- M-mi ? - Döbbentem le.
- M-mármint, nézd ott az óriáskerék, gyere, siessünk. - Ragadta meg a kezemet, és húzni kezdett.Amióta visszaértünk Hobival a bejárathoz, Jimin és Jungkook nagyon furán viselkednek.
A kocsiban mikor Jimin a fülembe suttogott, és én is az övébe, láttam Jungkookon hogy féltékeny. Ezért hirtelen felindulásból megpusziltam Jimint, mire még féltékenyebb lett. Ez komolyan vicces. Ezzel fogok szórakozni.
- Hol tegyelek ki Taehyung ? - Nézett rám a tükörből Hoseok.
- Ma is Jiminnél alszom, szóval náluk. - Mosolyogtam rá, ő csak bólintott, Jungkook pedig megint fújtatott egyet.Miután megérkeztünk, elköszöntünk tőlük. Jimint berángatva a házukba, löktem le a kanapéra majd mellé ülve vártam hogy mesélni kezdjen.
- Mond már hogy mi történt. - Türelmetlenkedtem.
- Jól van, csak nyugodj le. Szóval - fújta ki a levegőt - Hét óra körül úgy döntöttünk hogy keresünk egy füves helyet ahol letudunk ülni beszélgetni. Én elfeküdtem a fűben és egy kis idő múlva jött arra pár ember akik meglökték Jungkookot és mielött rám esett volna, megtartotta magát a fejem mellett. De a keze elcsúszott így tényleg rám esve. - Suttogta a végét.
- Történt még valami ? - Kérdeztem rá gyanakodva.
- A-amikor r-rám e-esett a szája az e-enyémen landolt. - Hajtotta le fejét, nekem pedig óriási vigyor került az arcomra. A kanapéról feláva kezdtem ugrálni össze vissza.
- És tetszik neked ? - Álltam meg egy pillanatra.
- H-hág nem tudom. Jól néz ki, és a viselkedése sem olyan mint azt én hittem. - Pirult el. Ekkora mázlit. Még sem lesz olyan nehéz összehozni őket. Elmosolyodtam a gondolatra, és tovább ugráltam.○Jungkook pov.○
Hoseok ma nálam alszik,mert mindenképp hallanni akarta hogy mi történt ma, míg ők nem voltak velünk.
- És a szánk végül összeért. - Fejezten be a történetet piros arcal.
- Hát ez egyre jobb lesz. - Jelentette ki vigyorogva.
- Lassan már semmit nem kell nekünk csinálni. Magatoktól is összejöttök.
Én a fejemet csak a párnámba nyomtam, mire elkuncogta magát. Kurva vicces tényleg.
- Ne nevess már. - Rugdostam le az ágyamról. Ő pedig már futott is ki a szobámból át a vendég szobába.
- Jó éjszakát. - Kiabált még át. Vissza ordítottam, majd elnyomott az álom.Mára meglett beszélve hogy át megyünk Jiminékhez. Nem mondom hogy nem lesz kínos, ugyan is de, rohadtul az lesz. Hobiékból pedig kinézem, hogy direkt kettesben fognak hagyni minket, még több kínos pillanatot szerezve.
Jimin ajtaja elött állunk már, arra várva hogy ajtót nyisson valaki. Ami hamar meg is történt. Egy negyvenes éveiben járó nő nyitott ajtót, aki minden bizonnyal Jimin anyukája lesz.
- Jó napot. Jiminhez jöttünk. - Hajoltunk meg Hobival.
- Sziasztok. A szobájában vannak. Menjetek csak nyugodtan. És ha lehet kerüljük a magázódást, nem vagyok én annyira idős. Hívjatok csak Daeunnak. - Mosolygott ránk, amit mi viszonoztunk.
- Az emeleten jobbra az első ajtó Jimin szobája. - Megköszöntük a segítséget és elindultunk a szoba felé. Benyitva az ajtón, Hoseokkal mindketten ledöbbentünk. Jimin és Taehyung egymással szemben feküdtek, a homlokuk már összeért, és lehunyt szemekkel aludtak. Hopival egyszerre fújtattunk egyet és elindultunk, saját szerelmünk felé. Tudom fura hogy úgy hívom a háta mögött hogy ,,szerelmem,, de nem tehetek róla, ha egyszer az. Míg én Jimin, addig Hoseok Taehyung oldalára állt. Ránéztünk egymásra és ördögien elmosolyodtunk. Egyre gondolunk. Az ujjaimon kezdtem háromtól visszaszámolni, amint a nullához értem Hobival egyszerre ugrottunk rá, saját kiszemeltünkre. Jimin és Taehyung szemei kipattantak, és összefejeltek. Felszisszenve fogtak saját homlokukra, mi peig még mindig rajtuk feküdtünk. Ők csak lelöktek minket magukról és felültek az ágyon, Hobival a földön fetrengve röhögtünk rajtuk, mire hozzánk vágtak egy-egy párnát.
- Mit kerestek itt ? - Kérdezték még egy kicsit kómásan.
- Meg volt beszélve hogy átjövünk. Ti miért aludtatok ilyen összebújva ? - Kérdeztem egy kicsit indulatosan, mire Jimin összeráncolta a szemöldökét.
- Filmet néztünk és elaludtunk. - Kaptunk választ a kérdésre.
- Mindjárt jövök, csak megmosom az arcomat. - Ment ki a szobából jimin. Amint becsukódott a szoba ajtaja, mérgesen ránéztem Taehyungra. Aki látszólag megijedt mert összébb húzta magát. Féljél csak, ő nem a tiéd.
- Nyugi Jungkook. Mindig így alszunk. Mindig is ölelgettük egymást, ne nézz már így. - Ennek hallatán hogy ők ölelkeznek és összebújva alszanak, tettem felé egy lépést mire Hobira nézett lebigyesztett ajkakkal.
- Hoseok segíts. Meg akar ölni. - Csúszott közelebb az említett személyhez.
- Nyugodj le Jungkook. Csak barátok. Még mindig van esélyed. - Csúszott Taehyung elé, így eltakarva előlem. Jimin is beért a szobába, kezében négy pohárral és egy üveg kólával. Ahogy ránk nézett megállt egy pillanatra, megrázta a fejét és leült az ágyára, a poharakat meg az üdítőt lerakta az asztalára.
- Mit akartok ma csinálni ? - Mondta, közben viszont még véletlenül sem nézett rám.
- Megismerhetnénk jobban egymást. De ez nektek már sikerült, nem igaz ? - Kezdtek vigyorogni mindketten. Jimin megköszörülte a torkát, rám nézett és én is rá, egyszerre kaptuk el a fejünket a másikról.
Hát ez kínos lesz.Sziasztok.
Mint mondtam próbálok hosszabb részeket írni.
Remélem tetszett nektek.
További szép napot mindenkinek !
❤🧡💚💙💜
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Félreismertelek Jikook ff. Befejezett✔
Фанфик- Szeretlek, hát nem érted ? - Kérdezte megtört hangon. Fejét felemelte, könnyes szemeivel rám nézett. - M-mi ? - Ledöbbentem válaszát hallva. Egy kicsit sem számítottam rá hogy ő...pont ő... akit elvileg utálok, szerelmes belém. Jézusom...Jungkook...