12. "Ultima Flacără" de @CosmicYna

53 4 2
                                    


Titlu: "Ultima Flacără"

Autor: "CosmicYna"

Critic: "NikkyZedd69"


     Îmi cer scuze dacă ai așteptat mult după această critică. Nu am uitat doar că nu am avut foarte mult timp la dispoziție și nu am vrut să o tratez superficial.



Titlu

     Nu l-am mai întâlnit pe Wattpad, originalitatea este un plus. Este clar că se referă la protagonistă. Mă duce cu gândul la o fată cu puteri speciale, unice, nemaiîntâlnite. Lucru confirmat în descriere. Este ales bine.


Coperta

     Să fiu sinceră, nu mă încântă foarte tare. Imaginea arată destul de ok, este pus accentul pe personajul principal. În schimb mă deranjează foarte tare titlul. În momentul în care suprapunem două cuvinte avem grijă ca literele să se poată citi. Este destul de greu ținând cont că nu există un degrade acolo. Nu ai nici diacritice la titlu. Știu că sunt anumite fonturi care nu permit diacriticele dar se poate rezolva din editare. Nici numele tău pus acolo sus nu îmi place cum arată. Cred că se poate și mai bine. Sunt sigură că te poate ajuta în acest sens unul din graficienii noștri. Poți arunca un ochi la Graphic store-ul nostru.


Descriere

     La o primă privire îți stârnește interesul. Sunt o fană a genul fantasy, cred că cerul e limita când vorbim de astfel de cărți. Subiectul nu știu dacă este atât de original, îmi sună puțin cunoscut dar chiar nu știu de unde să îl iau. Oricum, nu prea contează asta atâta timp cât se simte amprenta ta.


Conținut

     Prologul nu este prolog. Cel puțin pentru mine nu e. El trebuie să ne introducă în poveste, să prezinte niște evenimente. În cazul de față avem câteva gânduri ale protagonistei. E un început bun dar lipsește ceva. Nu trebuie să fie foarte lung, dar nici de câteva rânduri. În cazul acesta te poți lipsi de el. Poți să faci ca monologul ei interior să fie ceva mai amplu sau chiar să prezinți niște amintiri din trecut, ceva care să ne bage cu adevărat în poveste încă de la început.

     Ai adresat câteva cuinte cititorilor înainte ca ei să intre în poveste. Îți recomand să folosești un capitol separat pentru asta.

     Nu sunt de acord cu avertizarea pe care ai făcut-o. Să spui încă de la început că scrisul tău nu este unul excelent și că ideile nu sunt strălucite... te dezarmezi singură. Dacă tu ai vedea asta în introducerea unei cărți ai mai citi? Eu sincer nu. Făceam și eu chestia asta când eram la început până am realizat că e total greșit. E ca și cum ai pleca la război spunând vehement că o să pierzi. Trebuie să crezi în tine, să crezi în povestea ta până la capăt. Lasă cititorul să își dea cu părerea. Și chiar și atunci când primești un comentariu negativ să nu uiți că o critică întotdeauna este constructivă. Dacă cineva spune că nu îi place povestea ta asta nu înseamnă că tu nu ești o scriitoare bună. Înseamnă doar că nu a fost pe placul acelei persoane.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 22, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Critică Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum