Sen!Evet sen kitabıma bir şans verdiğin için teşekkür ederim.
❤Umarım severek okursunuz❤Güney kore'nin seoul kentinde bir çok şirket vardı
aralarından bazıları çok fazla gelir elde ediyordubu şirketlerden biri EXO grubunun olduğu şirket idi.
Dünya'nın bir çok ülkelerinde sıkı bir hayran kitlesine sahip olan EXO kazandığı gelirin 4/1 ini ülkesine yatırım yapıyordu ve 2 hafta önce bu şirketlere bir yenisi daha eklendi
şirketin adı *BİG HİT ENTERTAİMENT*olarak kuruldu.
Yeni kurulan Şirkette bir telaş vardı.
Aslında şirket genelde yoğun olur çalışanlar evlerine gitmek için dakikaları sayardı.
Ama bugün herzamankinden farklıydı çünkü grubun üyeleri yavaş yavaş toplanıyordu.
Grubun ilk üyesi kim nam joon 14 Ağustos 2010 yani bugün şirkete giriş yapacaktı.
Menajerler şirketin çok iyi yerlere geleceğini ve Dünyada ses getireceğini düşünüyorlardı haklıydılar da...
Şirketin kapısına bir araba geldi ve arabadan göz kararı olarak boyu 1.80 olan boyuna göre ideal bir kiloya sahip yakışıklı güldüğünde gamzesi ortaya çıkan çok tatlı ama bir o kadar da sert görünümlü birisi indi.
şirketteki çalışanların dikkati çoktan bu gelen kişiye yönelmişti bile.
Menajer merdivenlerden inerken grubun ilk üyesi olan kim nam joon' u görünce gideceği yönün tersi yönde kapıya doğru ilerlemeye başladı bu sırada kim nam joon kapıdan içeriye girdi ve menajeri kendini tanıttı:
-Merhaba ben 4.menajeriniz seok hyun joo.
Odama geçelim ayrıntıları konuşuruz.-Merhaba ben de kim nam joon efendim.
Siz nasıl isterseniz.(KİM NAM JOON )
Kim nam joon menajerin peşinden odaya doğru ilerlemeye başladı.
gruba yakışıklı bir üye gelince çalışanlar aralarında fısıldaşmaya başladılar.
-Bu çocuk nasıl bu kadar yakışıklı!!
Çok tatlı gamzeleri var gördünüz mü kızlar😍?
-Görmez olur muyum hiç bana gülümseyince az daha bayılacaktım😍!!!
-Uydurmasana be sana mı gülümsedi sanki!
Bana gülümsedi.
Git kendine gözlük al derim.Daha ilk üyenin gelmesiyle birlikte çalışanlar ağız dalaşına girmişti bile.
Diğer üyeler gelince şirkette savaş mı çıkar artık orası bilinmez.😂
Sevgili okuyucularım bölüm biraz kısa oldu sanırım uzun yazmaya çalışacağım umarım severek okursunuz❤💙❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔(ARA VERİLDİ)YALNIZMIŞIZ ÖYLE SÖYLEDİLER✔
Fanfiction7 YILDIZDAN OLUŞAN BİR GRUBUN YAŞADIĞI ZORLUKLARI, ÜZÜNTÜLERİ, MUTLULUKLARINI, ANTİLER KARŞISINDA GÜÇLÜ DURUŞLARINI, KARDEŞ OLMAYI ANLATAN BAŞARILI ÇOCUKLARI KONU ALIYOR.