[Britney Spears- Criminal]
•
"Hoşgeldiniz. Ben polis şefi Cha Eunwoo." Taeyong kendine uzatılan eli sıktı ve kendini tanıttı.
"Hoşbulduk. Ben G.Kore Merkez Dedektifi Lee Taeyong, bunlar da Johnny, Taeil, Jungwoo, Jaemin ve Renjun."Taeyong kendini ve ekip arkadaşlarını tanıttıktan sonra kısa süreli bir sessizlik oldu. Ancak uzun sürmedi ve Eunwoo söze girdi:
"Bildiğim kadarıyla kurban, abinizdi?"diye soru yöneltti polis şefi.
"Evet ama davayı almam bizzat istendi. Yoksa ben de istemezdim yıllar boyunca görmek istemediğim birini ölüsünü görmeyi."
"Bay Taeyong, sormam biraz kaba olacak ancak işim bu. Abinizden nefret ediyorsunuz anladığım kadarıyla. Onu-" Eunwoo'nun cümlesini yarıda kesen Johnny'nin sesiydi.
"Kastettiğiniz şeyi anladım ama anlamamazlıktan geleceğim. Birincisi; Taeyong abisinden nefret etmiyor, sadece onunla fazla muhatap olmak istemiyor. İkincisi; Taeyong bu mesleğe 8 yılını adamış ,ki işinde harika biridir, ve yıllarca katillerin peşinden koşmuştur. Her türlü cinayet soruşturmalarına şahit olmuş hepsinde de başarılı bir şekilde katili yakalamıştır."
Taeyong, Johnny'in koluna hafifçe dokunmuş;"sorun değil, böyle sorular sorulması gayet normal" bakışı atmıştı.
"Ekip arkadaşınıza bu şekilde arka çıkmanız çok güzel bir şey ancak dediğim gibi benim de işim bu. Bu zamana kadar katil polisler de gördüm. Her neyse, adli tıp ekibinin raporları çıktı. Min Sun'a otopsi de yapıldı. Otopsi sonucuna göre katil, kurbanın ilk olarak göğüs kafesini açmış sonra oraya tuz uygulaması yapmış. Doktorun dediğine göre kalbinin durmaması için birkaç işlem yapmış. Yani katilimiz ilk yardım tekniklerini de biliyor. Daha sonra boğazına oyuklar açmış. Bu işlemlerinin hepsini bıçakla yaptığını düşünüyoruz. Ve onu öldüren son şey; katilin, kurbanın kalbini çıkartması olmuş. Kalbini incelediğimizde içinde pil bulduk. Herhangi bir mesaj veriyor olabilir. Olay yeri inceleme ekibinin raporuna göreyse kapıda hiçbir zorlanma izi yok. Katilin camdan girme olasılığı da düşük çünkü evde camlar ve kapılar için güvenlik sistemi var. Kısaca katil ile kurban tanışıyorlardı. Herhangi bir boğuşma izi de yok. Ancak kurban salonda öldürülmüş, öldükten sonra yatak odasına taşınmış. Buna rağmen yerlerde kan izine dair bir şeye ulaşamadık. Katilimiz çok dikkatli ve temiz biriymiş. Min Sun genelde korumasız hiçbir yere gitmiyor, evinde bile en az 2 koruma bulunduruyormuş. Korumalarıyla konuştuk ve hepsini doğrulayacak belgeler bulduk. Min Sun, hepsine izin vermiş ancak bir tanesi onunla beraber kalmış. O korumayla konuştuğumuzda ise bize Min Sun'un onu bankaya gönderdiğini söyledi. Gittiği bankanın kamera kayıtlarına baktığımızda zaman aralığı cinayet saatiyle örtüşüyordu."Eunwoo derin bir nefes alıp devam etti.
"Min Sun'un burada fazla arkadaşı yokmuş. Çalıştığı hastaneye gittiğimizde herkes onun için kendi halinde bir adam olduğunu söyledi. Ancak bazı zamanlar, ah bunun için özür diliyorum ama bana verilen bilgi bu, pislik gibi davranabiliyormuş. Bunun sebebini işindeki mevkisine bağlıyor herkes. Ve hastanede çalışan kimse ona karşı aşırı bir nefret duymuyor."
"Abim diye söylemiyorum ama kibirli biriydi. Ama aşırı derecede değildi. Yani en azından bana karşı fazlaca kendini övmüyordu. Ve şey, sanırım katilin bıraktığı bir not varmış. Görebilir miyim?" Taeyong'un sorusu üzerine Eunwoo, polislere Çince bir şeyler söyleyip notu getirtmişti.
Hayat, ölümle verilen mücadeledir. Ve üzgünüm Taeyong, ağabeyin bu mücadelede kaybeden taraf oldu. Ölmemek için yalvardı. Hatta senin yalnız kalacağını söyledi. Özür dilerim bu konuda kendimi kötü hissediyorum. Seni üzmek istemezdim ama itiraf etmem gerekirse ilk kez bir cinayeti işlerken bu kadar kararsız kaldım. Ancak yine de pişman değilim. Üzüldüğünde seni teselli edecek arkadaşlara sahipsin. Ağabeyin bunu bilmiyordu. Hoş, bilse de seni bahane ederek ölmemek için yalvaracaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Triggerman † Jaeyong
Fanfic"Gözlerindeki kırgınlığı gördüm. Herkese yorgunluk desen de biliyorum, içinde bir yerlerde çocuk ölmüş, genç yaşında. Sense onu istemeyerek gömmüşsün. Gözyaşlarınla sulamışsın toprağını. " °Jaeyong° ©mndln0