,,Konečne. Myslela som si, že nesleduješ správy."
,,Veď dobre dobre uznávam trvalo mi to trochu dlhšie, ale čo bola som zmätená."
,,Trepeš. Ako sa máš? Čo máš nové?" bola som zvedavá na novinky, ktoré mi mala Livka prezradiť, ale nestalo sa.
,,Čo ja ty hovor. Si teraz Avenger? Poznáš sa s nimi? Ste priatelia? A bývate v jednej budove? Aký sú? Je Kapitán tak pekný ako vyzerá v telke?..." prerušila som ju
,,Hou hou hou.... Nie tak rýchlo nestíham....nie som Avenger, Poznám sa s nimi, áno sme priatelia, hej bývame v jednej budove sú skvelí je s nimi sranda a Kapitán je hlavne o dosť starší než vyzerá v telke." povedala som na jeden nádych.
,,A čo ten Loki? Jeho si tiež stretla pred tým, ako ho poslali na Asgart?"
,,Poslali na Asgart? Čo tým mylsíš?" myslím, že mi niečo ušlo.
,,No...v telke vraveli, že Lokiho poslali späť na Asgart a bude sa zo svojich činov zodpovedať Ódinovi....aj keď netuším kto je Ódin alebo Ásgart..."
,,To je fuk....v telke vraveli, že Lokiho poslali na Asgart? Prečo?"
,,Nie je to tak snáď? Chceš povedať, že ho neposlali napäť a po svete nám pobehuje nejaký týpek z mytológie, ktorý chcel vládnuť celej našej planéte?!" vykričala sa mi do ucha.
"Well...nie celkom pobehuje....skôr by som povedala, že sa vlečie...."
,,Takže on je na Zemi?!" zvriesla ešte silnešie.
,,Preboha nepišti mi do ucha. On....áno je na zemi. Ale je prísne strážený a......" pozrela som na hodiny
,,..... Do riti deväť hodín! Už musím neozvem sa pá!" zložila som a vybehla z izby.Videla som Furyho a tak som bežala za ním.
,,Zdravím," zamávala som.
,,Slečna Stárková, kde ste boli. A prečo ste nestrážili Lokiho?" Fury na mňa upriamil svoje oko. Striaslo ma.
,,Bola som na toalete. Ospravedlňujem sa, že sa to stalo opravedlňujem sa, že som človek a občas si potrebujem odbehnúť na toaletu," venovala som mu ešte nepríjemnejší pohľad ako ráno Clintovi.
,,No dobre nechajme to tak," dal mi papiere na podpísanie a ešte také divné náramky, ktoré mi mali hlásiť ako ďaleko Loki je a či používa svoje schopnosti a potom bolo na mne, či to je v pohode alebo mu dám šok.,,Robíte si srandu? Elektrošoky?! To nemyslíte vážne!" vyletela som zo stoličky.
,,Morgan," snažil sa ma ukľudniť Loki.
,,Veď to je barbarstvo. To je hrozné! Viete čo znamená barbarstvo? Nie? Vygooglite si definíciu slova barbarstvo uvidíte tam moju fotku s nápisom LEN CEZ MOJU MŔTVOLU!" už som kričala.
,,Morgan," opäť sa ma Loki pokúsil upokojiť
,,TY ČUŠ! NIKTO SA ŤA NA NÁZOR NEPÝTAL!" Fury o kúsok cúvol a tak som pochopila, že to nie je správny spôsob riešenia broblému.
,,Pardon .... Nechala som sa uniesť," zavesila som hlavu a sadla si.
,,Slečna Stárková, je len na vás či sa rozhodnete použiť náramky alebo nejakú inú metódu je to len pre nevyhnuteľný prípad, " prikývla som. Podpísala som čo treba a rozhodla sa ísť postaviť posteľ.,,Poď. Ukážem ti kde budeš bývať," povedala som Lokimu a hlavou pokinula nech ide zamnou. Loki sa postavil a vybral sa za mnou. Na chodbe pred dverami bola o stenu opretá veľká škatuľa v ktorej bola prevdepodobne tá posteľ.
,,Tak toto je tvoja nová izba. Dúfam, že nie je na tvoj vkus príliš farebná alebo dievčenská...ale mohli by sme ju premaľovať alebo tak....tu je tvoja skriňa v ktorej budeš mať oblečenie. Zajtra by sme ho mohli ísť kúpiť....." prerušil ma
,,Morgan," ale ja som to odignorovala a hovorila ďalej.
,,.....ale ak by si chcel Asgardke mohli by sme poprosiť Thóra aby ti nejalé priniesol..." opäť ma prerušil
,,Morgan!" ale zase som pokračovala ďalej.
,,A ak sa ti zdá, že máš málo miesta mohli by sme pretriediť môj štník a dať aj tam tvoje veci... Alebo by sme mohli....."
,,MORGAN!" až mnou cuklo. Nechala som ho hovoriť.
,,Je to fajn, ďakujem," usmiala som sa.Zvyšok večera sme strávili skladaním postele. Trvalo to síce trochu dlhšie ako chvíľu (ach, Ikea a ich návody) no nakoniec sa nám to podarilo. Potom otec priniesol nové madrace a malo sa ísť spať.
,,Kde chceš spať?" spýtala som sa aj keď som veľmi túžila aby povedal, že na tej dolnej lebo na hornej som chcela byť ja.
,,Mne je to jedno mne stačil aj ten gauč," prevrátil oči. Tie moje sa pre zmenu rožiarili.
,,Takže môžem spať hore?" povedala som natešene.
,,Ak chceš."
,,Wohoooooooooooooo!!"
,,Keď si vtedy za mnou prišla...vdedy, keď som bol vtej cele...povedal som, že si vyrástla a myslel som si, že si vyrástla nie len fyzicky, ale aj psychycky, nuž vidím, že som sa asi veľmi....veľmi zmýslil," za toto si vyslúžil vankúšom po hlave. Uložili sme sa na spánok
"Dobrú Loki, " povedla som, ale Loki neodpovedal myslela som, že spí.Zdravím, nová kapitola je tu. Vote, coment, read poteší. Uživajte živoot. 👋🏻👋🏻