Selam uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. Önemli ödevlerim vardı bu yüzden kitaba bakamadım. Üniversite okumak çok zor... :(
Her neyse sizleri beklettiğim için özür dilerim çiçeklerim. 💐 Bu bölümde sizden istediğim bir şey var. Nerimanın psikolog sahnelerinde yorumlarda Nerimanın psikologu gibi ona cevap verir misiniz? Neriman bu kitabın en farklı karakterlerinden birisi ve onun iç dünyasını, neyi neden yaptığını, nasıl düşündüğünü sizlerle paylaşmak istiyorum. Tabi yapacağınız yorumlar çok önemli ve ona Buse karakterinin dilinden yorum yaparsanız çok sevinirim ❤️sizleri çok seviyorum. Bu bölümden sonra gelecek bölümler kitabın asıl heyecanlı bölümünü oluşturacak. Şimdiye kadar ısındık okumaya devam edin :)
Bu arada bu bölümde yakınlaşma sahneleri olacaktır. Rahatsız olacaklar için başlarken ve bittiğinde koyu renkle başlıyor /bitti diye belirteceğim. Bu uyarıyı yapyorum daha sonra aman ahlakım bozuldu vay terbiyem yerlerde süründü, günaha girdim cehenneme gireceğim falan diyen olursa üstüne Nerimanı salarım.
Yaparım len :) ona göre okuyun
Kahraman bakış açısı 🖋️ Asya
İstirham edercesi gözlerine baktım ve "Saçmalama" dedim. Kapıdan çıkmak üzereyken ona sarıldım.
"Kaya beni seviyorsan gitme! "
"Seni sevdiğim için gideceğim" dedi sert bir ses tonuyla. Selime yaptığı şeyden dolayı biraz önce ki söylediği cümleyi mecazi anlamda kullanmadığını biliyordum. Beline daha sıkı sarıldım ve başımı sırtına koydum.
"Lütfen dedim. Konuşalım, konuşalım lütfen aşkım."
Titriyordu. Bileklerimi tuttu ve kollarımı gevşetti. Çıkmak için adım attığında daha kollarımı sımsıkı sararak dudaklarımı araladım.
"Dur diyorum Kaya! Sinirlenince ne yaptığını bilmiyorsun. Eğer, eğer gidersen gerçekten senden korkmaya başlayacağım. "
"Korkması gereken sen değilsin!" dedi boğuk bir sesle.
"Gidemezsin!" diye haykırdım. Bileklerimi sıktı ve beline doladığım kollarımı gevşetti.Canım acımıştı. Çok sinirliydi, bedeni titriyordu. Durması için aklıma gelen son şeyi uyguladım.
& BAŞLIYOR
"Ne yapıyorsun?" dedi ve irkildi. Bacak arasına dokunmuştum.
"Bence sonra git" dedim titreyen sesimle. Bedenini bana çevirdi ve bal küpüne çalan gözleriyle yüzümü süzdü. Utancımdan ölmek üzereydim. Ama şuan bu işe dur demenin başka bir yolunu bulamıyordum. Ellerimi göğsüne koydum ve tatlı bir bakış atıp dudaklarımı araladım.
"Böyle öfkelendiğinde gözüme çok sexi görünüyorsun."
"Gitmeyeyim diye yapıyorsun" dedi başını bilmiş bilmiş sallayarak. Bakışları kapıya kaydığında sol elimle kapıyı kapattım ve dudaklarına yapıştım. Dudaklarını öpmeye başladığımda başını geriye çekti ve dudaklarını yalayıp yutkundu.
"Bak adamı günaha sokma."
Ellerimi göğsüne kaydırdım ve kalbine dokundum. Çok hızlı atıyordu. Başını geriye çevirdi ve beni itti.
"Gitmeyeyim diye yapıyorsun!"
"Hayır!" dedim ve kapıyı açmak için uzattığı kolunu yakalayıp belime doladım. Sinirden gerilen yüz hatları yavaş yavaş gevşemeye başlamışken, sinirlendiğinde alnında beliren damarı pıt pıt atıyor ve kendini belli ediyordu. Diğer kolunu da tutup belime doladım ve onu kapıya yasladım. Yalan söyleyip söylemediğimi anlamaya çalışan bakışlarla bedenimi süzmeye başlamıştı. Her ne kadar gitmesini istemediğim için yapsam da onu öptüğümde kontrolümün dışında kalbim hızlanmıştı... Dudaklarına yaklaşıp onu bir kez daha öptüğümde titredi ve belimden tutarak beni kaldırdı. Düşmemek için bacaklarımı beline doladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenomen Kocam (Düzenleniyor)
Teen Fictionİlk bölümde tanıtım videosu mevcuttur. ERGEN KİTABI DEĞİL. (sürükleyici) Asya, gardiyanına sevimli gözükmeye çalışan Bir mahkum gibi Kayaya yaklaşırken; Kaya, endişelerinin prangalar ile bedenini ele geçirdiğini düşünen lakin Asyayı tanıdıkça ru...