Somumda mert gelince çıktık. Evden çıktıktan sonra bir kaç bildirim sesi geldi ama umursamadan yola devam ettim biraz yürüdükten sonra
Abim " hadi ilk sinemaya gidelim sonra bowling oynarız sonrada biraz gezeriz" dedi aslında abimin gezeriz demesi bir yanda alışveriş oluyor benden çok alışveriş yapar ve çok sever ama ben okadar meraklı değilim. Bi an herkesin bana baktığını anladım ve bende onlara 'ne oldu' bakışı atıyordum mira abla " abinin fikrine ne dersin?" Diye sordu bende " aslında hiç fena olmaz" dedikten sonra abim taksi çağırıp alışveriş merkezine geldik ve sinemaya girmek için bilet aldık.
<~~~~~~~~~~~~~~~>
Sinemadan çıkınca hepimiz kahkaha atıyorduk çünkü film yeni vizyona gelmişti ve diğerleri de korkuydu ama ben,Tuğçe ve mira abla istemedik aslında bu abimin işine gelirdi miraya asıldığını anlamıştım ama çaktırmadım neyse konuya dönelim tam bowling oynama gidecektik ki birden karnım guruldadı.bende " abi yaa ilk yemek yesek ben acıkmışım" dediğimde herkes güldü.
Mert " aslında bir şey yesek fena olmaz" dedi ve herkes onaylayınca yemek bölümüne gittik ve yemek seçtik ben , Tuğçe ve mert hamburger
abim ve mira abla pizza istedi. Yemekleri yedik ve gezmeye başladık ve bir mazaya girdik ve biz birer elbise aldık ve kabine girdik.Mira
Ece
Tuğçe
Elbiseleri giyip çıktığımız da abim mira ablaya
Bakmaktan gözünü alamazken beni kesen bi mert gördüm ve göz göze gelince konuşmaya başladı
" ço- çok gü-güzel ol- olmuşsunuz" dedi ve bizde gülmeye başladık. Elbiseleri aldıktan sonra telefona baktığımda bu gün benim Doğum günüm olduğunu anladım ve Gülen yüzüm birden soldu ve mira abla " ne oldu? Niye yüzün soldu?" diye sorduğunda bende " şey abla bu gün benim Doğum günümde yani öyleymiş" dediğimde " niye üzülü yorsun ki yani sen bu gün doğmuşsun yani ben sana mutluç olman lazım" dedi mert bende tebessüm ettim ama bir şey varki ben uzun zaman sır Doğum günü kutlama ki abim " o hiç Doğum gününü sevmez çünkü en son babam varken kutladı o yokken ligim kutlamadı" dedikten sonra mira abla " babana ne oldu" diye sordu bende " uzun zaman önce öldü" dedik ten sonra yanak larımda ıslaklık hissettim ne zaman ağladığımı bile bilmiyorum abim yanıma gelip " tamam bak şimdi sen ağlamayı kesi yosun burdan eve gidiyoruz sonra siz hazırlanıyorsunuz bizde bu günü kutlu yoruz"dedi ve ben de gülüm sedim abim beni kazadan dışarı çıkarttı ve onları bekledik.
Mira abladan :
"Bakın şimdi bizim eve gidiyoruz ve Ece gilim evi bir güzel süslüyoruz bakın onları eve göndercez yada ilk olara burada Dağlı yoruz ve Ece'ye belli etmeden hediyeleri alıyoruz ve tekrar burada buluşup bize gidiyoruz ve sen Tuğçe şimdi annesini arayıp evi süslemesini istiğceksin bize hazır olduğunda bizde oraya gidip son kalan ları hazırlayıp büyü bir süprizim yapalım ne dersiniz"
Bu fikri ortaya atan benim küçük kardeşim mert sen gelmişti ve bende " aslında büyük bir ve güzel plan aslında işlerse neden olmasın" dediğimde Tuğçe'de mutlu olmuş bir şekilde kafasını salladı ve bizde masadan çıktık onları orada görünce yanına gittik ve Tuğçe Ece'ye seslenince oda bizim yanımıza geldi.
~~~~~~~~~~~
Arkadaşlar bu bölüm biraz Kısa oldu bide yayınlayamadım ara ya bayram girince
Umarım seversiniz❤️❤️💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dolunay gecesi
RomanceHer şeyin aynı zamana denk geldiği o an vardır ya işte dolunay gecesinde bu bir kızın başına ne gelirse o zamana denk gelir ve ne iyi şeler ne kötü şeyler