24# Interview VS Hayley

9 1 0
                                    

----Hayley Lonely-----

,,Kde je moja gitara?" Kričí po nás už dávno zamorená nervami Zoe, ktorá stihla prevrátiť dom hore nohami po necelých piatich minútach hľadania tak veľkej veci, ako je gitara.  Bol to veľký zhon a príliš veľa nátlaku stresu na jednu osobu. Začalo to už hneď ráno práve vo chvíli kedy nám do izieb vtrhol hurikán ktorý si hovorí manažér, a začal zvyšovať hlas po mne a Zoe, pretože nechápal prečo dve slušne vychované mladé speváčky schovávajú presne šesť chlapcov vo svojich izbách. Najhoršie na tom všetkom bolo to, že presne v mojej izbe našiel v mojej posteli, ako zvyčajne mňa, a jedného z tých šiestich zmienených chlapcov. Viete si predstaviť ten výraz až príliš ochranárskeho otca? Tak presne tak vyzeral.

Prekvapujúce bolo to, že má po prvý krát nekontroloval na sociálnych sieťach ako keby som bola jeho jediná pätnásť ročná dcéra, ktorá sa chystá prísť o panenstvo. To že ma nekontroloval som zistila vďaka jeho neznalosti šiestich chlapcov čiže skupiny menom Roadtrip Tv, ktorých som na sociálnych sieťach konkrétne na instagrame zmienila rovno päť krát. Čiže sa môže pre tento krát hanbiť, za to že si nedokázal splniť jednu z prác manažéra. ,,Neviem pozerala si sa pod posteľ? Alebo pod gauč" navrhla som Zoe ktorá lietala od kúta ku kútu. Ani len mi nevenovala pohľad či náznak vďaky na jej tvári, jednoducho sa šla pozrieť pod posteľ. Aspoň dala na moju radu.

Toto dnešné haló, ako je už vidieť,  vôbec neskončilo. Po tom ako som manažérovi vysvetlila všetko do podrobna o chlapcoch, na nás vyvalil veľké prekvapenie, ktoré mi prišlo v tú chvíľu ako nočná mora. Povedal nám o interview a show ktorej sa máme ešte dnes zúčastniť. Bola to Show o ktorej som pravdaže  nevedela. Vedela o tom Zoe, ktorá mi to mala pôvodne povedať v ten deň  ako sa to dozvedela. Ale to by nebola naša Zoe, aby mi hovorila veci na poslednú chvíľu, a aby sa Hayley začala prispôsobovať.

,,Diky jasnovidec" poďakovala mi konečne Zoe ktorá spokojne zišla schody dolu aj so svojou gitarou v ruke. Skutočne nechápem prečo berie zo sebou gitaru. Je to show na ktorej budú samé hry ktoré sme nútene hrať. Aby nie. Kto by nechcel mať prácu v ktorej sa bude hrať síce nudné hry, ale bude mať za to dobre zaplatené. Každopádne aj tak nerozumiem načo tá gitara. ,,Hayley" povzdychla si na do mnou Zoe prezerajúc si ma od vrchu po sám spodok. ,, Stihla som sa obliecť, najesť a nájsť gitaru. Zatiaľ čo ty ešte nie si ani len oblečená" hovoria s tónom mojej matky, s frázami mojej matky, a taktiež nechýbali pohyby prsta mojej matky. Prevrátila som nad ňou očami. ,, Tú gitaru som ti našla ja" povedala som si pod nos a obišla ju s tým že sa idem prezliecť do svojej izby.

Možno že som trochu spomalený človek, ale nik mi to nesmie každý deň  pripomínať.

Vyšla som schody horue ťažko ale za to veľmi rýchlo. Keď som svoje kroky počúvala, zarazilo ma  že som začínala chodiť po schodoch ako Sonny. Bola ma isto počuť aj vonku pred domom. Otvorila som dvere svojej izby, a úplne odignorovala to stvorenie ktoré si momentálne zapína gombíky košele pred mojím zrkadlom.  Na miesto malého pohľadu som hneď otvárala dvere skrine, a prechádzala rýchlo pohľadom po poličkách. A je to tu. Tá dilema o tom, že moja skriňa vyzerá ako po krádeži obchodu s oblečením ale ja si nemám aj tak čo obliecť. Prešla som si po láme svojho trička a začala hlboko premýšľať o výbere svojho outfitu.

Sonny po presných piatich minút ku mne podišiel a mlčky sa zahľadel do skrine na moje oblečenie. Po chvíli jeho ruky začali v nej hľadať. Prvá vec ktorú vybral a nad ktorou uvažoval boli cullotes (štýl 👖)  boli vyrobené s tenkej látky. Látka bola čierno biela pásikava. Dostala som ich minulý rok ako darček od môjho brata priateľky. Zatiaľ som ich v živote nemala na sebe. Sonny mi ich každopádne podal, a vrátil sa pohľadom na späť do skrine, kde takmer okamžite vytiahol čierne obtiahnuté tričko pripomínajúce crop-top. Malo dlhé rukávy vyrobené s príjemnej čiernej vlny. outfit sa mi páčil, a to ma prekvapilo. Nikdy by som si nemyslela že mi priateľ bude vyberať outfit lepšie ako ja sama. ,,Takže si už aj môj osobný módny návrhár?" Opýtala som sa ho s úsmevom na tvári. Sonny pokrčil ramenami s jemným náznakom úsmevu. ,,Vyrastal som s dvoma sestrami, niečo som pochytil" boli to síce výhovorky, ale prijala som to.  S vďakou som ho pevne objala. ,,Ďakujem za záchranu" zašepkala som mu do hrude.

___

Na interview som sa netešila zo všetkého najviac. A práve na začiatku tejto malebnej show, to všetko na nás začali sypať. Kebyže viem o tom, že sa takmer hneď po tom ako som zverejnila vsťah so Sonnym budem musieť spovedať pred kamerou mlčala by som. Ale zatiaľ to boli len obyčajné otázky ohľadom našej kariéry za čo som ja bola úprimne veľmi vďačná.  ,,Ako bude vaše album pre tretí krát vyzerať? " Opýtala sa nás moderátorka, a zahľadela sa na nás dôveryhodne. Ja som sa z hlboka nadýchla pre to, aby som odpovedala, no Zoe ma predbehla. ,, Máme v pláne robiť toto album plné citov, uvažovania a reality. Možno že štipka romantiky" povedala Zoe s vášňou a plánovaním. Ja som sa usmiala a nad jej odpoveďou prikývla. Myslím že k tomu netreba nič dodať. ,,A keďže sme pri tej romantike" začala moderátorka, a ja som sa už pripravovala na tie najhoršie otázky týkajúce sa nášho súkromia. ,, Pripravujete sa na nejaký vážni vsťah?" Opýtala sa nenápadne. Bolo to tak hlúpe. Opýtala sa to tak akoby po celú tu dobu nevedela o tom, že už vážni vsťah máme. Ja som s vážnosťou preložila svoju nohu z nohy na zem a vystrela sa. ,, Prišli sme sa rozprávať o hudbe, alebo o súkromný pani moderátorka." Snažila som sa jej mojou reakciou naznačiť, že nemám záujem o rozprávanie sa o súkromnom živote, ktoreho názov je predsa dosť jasný. Súkromie.

Moderátorka sa nervózne usmiala. Nečakala takú reakciu na jej otázku ktorú mi položila. To bol aj môj zámer.. ,,Viete, vašich fanúšikov by zaujímalo aj niečo viac ako Hudba. " Nad jej proti argumentom som zdvihla obočie. Aj by zo mňa v tú chvíľu vyšiel ironický smiech, ale nechcela som aby som vyzerala zle oveľa viac ako pred malou chvíľou.  ,,Sme speváci, tvoríme hudbu. Sú našimi fanúšikov kvôli hudbe, nie kvôli súkromiu" vysvetlila som jej pravdivý fakt. Zoe začínala cítiť to napätie medzi nami. ,,Sme predsa ľudia. Bude to ťažké ale áno, chystáme sa aj na vážnejší vsťah " odpovedala jej Zoe so snahou to všetko zaraziť. Toto fakt robiť nemusela. Nemajú sa nás čo vypitovať na také krehké a súkromné otázky. Je to predsa naša vec.  ,, Takže je váš vsťah so Ryanom Robertsonom vážny. ?" Opýtala sa oveľa konkrétnejšie. Zarazila som sa.  Hlboko som sa nadýchla aby som udusila všetok ten hnev, a prehĺtla všetko to čo som mala na jazyku ,,Ospravedlňujem sa ale na také blbé  otázky odpovedať nebudem"

~Just Us~ [JUST WE]Where stories live. Discover now