BİR KURS SABAHI

141 1 0
                                    

Günlerden cumartesiydi.Okul yoktu.Ben de her zaman ki gibi yataktaydım,Bir baktım annem çağırıyor beni : "Carlino kursa geç kalacaksın" diyerek, odadan ayrıldı.Bense yataktan kalmamak için uyuyor numarası yapmaya başladım.Dışardan gelen hayasızca sesler beni uyutmayacaktı.Kalkmalıydım.Ve kalkmıştim.

Elimi ,yüzümü yıkayıp hızlıca kahvaltı etmek için odaya geçtim.Annem ise mutfakta kahvaltı hazırlıyordu,Masaya geçeyim derken bir de ne göreyim ; kırmızı ,küçük bir zarf .Hemen zarfı açıp okunmaya başladım.Zarfta şöyle yazıyordu:

Sevgili Carlino ,

Ben lennie .Umarım mektubum kısa bir bir zamanda eline geçmiştir.Uzun zamandır görüşemiyorz,Sen çok özledim.En iyi arkadaşım benim.Biz taşındık .Bunu sana önceden söylemeliydim.Ah! Lanet olası Sare yüzünden söyleyemedim.Çok özür dilerim.

Haftaya görüşmek dileğiyle..

Arkadaşın LENNİE...

Bu mektubu okuduktan sonra hemen çantama koydum ve masaya oturdum.Sonra annem geldi ve şöyle diyerek odadan içeri girdi : "Benim güzel Carlino'm kurs vaktin yaklaşıyor "dedi. Ben ise " Anneciğim biliyorum geç kalmam " diyerek evden ayrıldım,

Kursa gelmiştim.Sırama oturdum.Defterimi kitabımı açıp Bayan Susi'yi bekliyordum. Aradan 10 dakika geçti.Yanıma 2 kız çocuğu yanıma geldi.Biri sıra arkadaşım Laura'ydı,diğeri ise sınıfın yeni gelen öğrencisi Maria'ydı.Maria suratıma uzun süre baktıktan sonra şöyle dedi : "Sen hep böyle misin ? diyerek, sustu.Ela'nin boyle demesi beni oldukça şaşkın etmişti.Çünkü sanki hep benim davranışlarını gözetliyormuş gibiydi.Bunun üzerine bende şöyle dedim : " Nasıl yani anlayamadım " diyerek sözü Maria'ya biraktım.Maria "Yani hep sırada kitapların açık mi beklersiniz'' , dedi.Ben de " Evet ,bir sakıncası mı var ,dedim.Maria sustu bu laflar üzerine.

Çok bilmis ukala bir kızdı,Başkalarını eleştirmekten başka bir şey yapmiyordu.

Onun bu tavri çok sinirmi bozmuştu.Bayan Susi geldi.Matematik ogretmenimizdi.Herkes yerine geçmişti. Bayan Susi dersi anlatmaya başladı.

Çıkış zili çalmaya başladı,Herkes çıktı.Ben tam giderken Maria arkamdan gelmeye başladı.Son anda yan yana geldik,Maria "Özür dilerim Carlino ''.Amacım seni kızdırmak değildi.Ben sadece seni tanımak istemiştim ,diyerek başını öne egdi.

Ben ise" Biliyorum bi anlık öyle tepki verdim bende özür dilerim ,diyerek arkadaş olduk.

BİR KURS SABAHIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin