1.

337 15 0
                                    

    Az ébresztőm hangos csörgésére keltem. Eljött a nagy nap.Ma indulunk új lakásunkba a legjobb barátnőmmel Petrával. Izgatottan pattantam ki az ágyból és már hívtam is a legjobb barátnőm.
-Sziaa! Remélem nem én keltettelek-mondtam kissé félve.
-Jó reggelt neked is drága egyetlen Ivettem. Valahogy mindig sikerül neked kelteni-mondta nevetve.
-Jól van tudod,hogy mennyire izgulok és már nem birok magammal.
-Nyugi nem lesz semmi nem kell izgulni tudod ott lesz Patrik is és a barátai sőt a bátyja is tuti segíteni fog mindenben.
-Rendben megnyugszom. Akkor egy óra múlva nálam?
-Rendben addig eltudok készülni.Ne keljen rád várni csajszi!
-Oké,oké sietek. Puszi!
-Puszi!
    Nem is említettem nektek. Petra barátja Kempf Patrik. Már féléve egy párt alkotnak csak mindig az volt a gond ,hogy Patrik Gyulán,Petra pedig Budapesten lakott. Ezért döntött,hogy leköltözik Gyulára és itt folytatja tanulmányait. De mivel a nyár első napjait éljük ezért csak szeptemberbe kezdjük a sulit. És igen.Itt jövök a képbe. Mivel kedves barátnőm rávett hogy költözzek le vele. És igent mondtam. Kell a változás. Az utóbbi idő nem volt a legfényesebb számomra. Apukám sose volt. Mikor megszülettem rá pár hétre ott hagyott minket anyával valami más nőért. Azóta nem láttam csak havonta utal pénzt nekem.Anyukámat 18 éves koromban vesztettem el. Sajnos nagyon beteg volt és nem tudták megmenteni az orvosok. Már sikerült túltennem magam rajta. De csak miatta mert tudom,hogy ő is azt szeretné,hogy lépjek túl. És hát sajnos a párkapcsolatokkal sincs szerencsém. Amikor anya meghalt röktön elhagyott az akkori barátom. Nem volt senkim azóta. Csak Petrára számíthatok és a barátjára Patrikra. Már rengetegszer találkoztam vele és rettentően megkedveltem. Valamiért az utóbbi időben mióta elterveztük a költözést mindketten folyton csak Patrik bátyjáról beszélnek nekem,hogy milyen kedves és jó fej és majd mi nagyon jól megleszünk. Nem tudom,hogy tényleg ilyen lesz-e ez a bizonyos Zozo,mert úgy halottam elég nagy követő tábora van és Bmx világbajnok. Csak egy gond van. Én is a Bmx szerelmese vagyok. Már indultam kisebb versenyeken de nem vagyok magamban elég biztos. Erről is beszélt nekem Patrik,hogy majd Zozo 1000% hogy segíteni fog nekem,hogy még jobb legyek.De szerintük már így is iszonyúan jo vagyok.
  Muszáj volt elkezdenem készülődni. Gyorsan leszaladtam a konyhába,hogy egyek valamit. Össze dobtam egy kis rántottát azt elfogyasztottam és felmentem az emeletre készülődni. Először is felöltöztem: 

A hajamat leengedve hagytam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A hajamat leengedve hagytam. Sminket csak nagyon keveset ragtam fel.
  Mire  elkészültem pont csöngettek. Patrik és Petra állt az ajtóban.
-Sziasztoook-nyújtottam el az o betűt.
-Sziaa csajszii!-ölelt át a legjobb barátnőm.
-Szia Ivett a cuccaid ugye össze vannak pakolva?-kérdezte Patrik mosolyogva.
-Igen itt vannak a cuccaim vidd csak nyugodtan.
-Lakásodra van már vevő?-kérdezte Petra.
-Igeen sikerült eladnom a kulcsokat is át adtam csak egyet hagytam magamnak is.
-Örülööök akkor irány Gyulaa!-visított drága barátnőm.
-Redben csajok ha kidumcsiztátok magatokat indulhatnánk is.-nevetett Patrik

...

3 óra kocsikázás után elértük a Gyula táblát.
-Ivett először hozzánk megyünk,hogy felvegyük Zozot és,hogy megismerd-mondta Patrik izgatottan.
-Miért mondjátok nekem mostánába folyton csak őt?-kérdeztem tőlük előre hajolva.
-Mindent megtudsz idővel-mondta Patrik pimasz mosollyal a száján.
-Hát jó....
  Pár perc múlva megérkeztünk egy gyönyörű házhoz.
-Gyere Ivett megjöttünk-mondta Patrik.
-Menjetek csak nyugodtan még kiveszem az egyik táskám.
  Miután kivettem a táskám a többiek bementek. Oda léptem az ajtóhoz,de még vissza fordultam,hogy biztos becsuktam-e a kocsi  ajtót. Beléptem az ajtón és megláttam őt..... Kempf Zozot.

|Sziasztok remelem tetszett az első rész! Ez az első storym szóval lehet nem a legjobb|

~Szeretlek~//Kempf Zozo//Where stories live. Discover now