Meiwo bayılmıştı ve biz onu taşırken ayağıma iğne battığını hissettim. Gerisi karanlık.
...
SELAM DEĞERLİ OKUYUCULARIM BUGÜN SİZİ MERAKTA BIRAKTIĞIM RETROPOLİS GEÇİDİ BÖLÜMÜNÜN 2. BÖLÜMÜNÜ YAZACAĞIM. KOMİK BULDUĞUNUZ VE AKLINIZDA TAKILAN BİR ŞEY OLURSA YORUM YAZABİLİRSİNİZ. HEPSİNİ OKUYACAĞIM. EĞER BÖLÜMÜ BEĞENDİYSENİZ OYLAMAYI UNUTMAYINIZ.
Uyandım ve gölgeden göremediğim bir yüz karşımdaydı. O an olanları pek hatırlamıyorum. İğneden dolayı kafam güzeldi herhalde. İlk arkadaşlarımı uyandırmaya karar verdim. Fısıltıyla Coda'ya seslendim.
A: Coda
Co: Ne var?
A: Uyandın mı?
Co: Yok daha uyuyom ben.
A: Kalk
Co:Niyee?
A: Biri var burda
Co: O da uyusun bana ne!
A: Bizi vuran adam olabilir.
Sesimize diğerleri de uyandı.
L:Günaydığğğn.
Lucas bizden daha çok etkilenmiş gibiydi.
Mei: Yanlız akşam yakti.
Lucas: Olsun gün aymayalım mı?
Ya:Of şu adamla konuşalım. (dedi ve adama bağırmaya başladı)
Ya: ALOOO BİZİ DUYUYON MU? NİYE BİZİ VURDUN? ALOOO.
?: Sizi düşman sandım. Yalnızca güçsüz kaşiflermişsiniz.
A: Sen kimsin bize güçsüz diyon. (güçlerimizi aktive ettik)
?: Ow. Güçleriniz var demek. Bi dakika siz Brawl Stars'tansınız değil mi?
Med: Evet. Nolmuş?
?: Ben de Brawl Stars'tanım.
Du: Kimsin? Seni sesinden tanıyamadık.
Leon: Ok için özür dilerim. Sizi işgalciler sandım.
A: Sıkıntı yok seni tanırız. Sadece Lucas biraz sarhoş oldu.
L: Neğğ içmesiğğğ yağğğ.
Leo: O hep böyle değil mi?
A: Sayılır.
Leo: İsterseniz gidebilirsiniz. Yanlış anlaşılmadan dolayı özür dilerim.
Mel: tabi ki sıkın... (patlama sesi duyduk)
Leo: Kahretsin. Yerimiz buldular.
Med: Kim? Neden? Neyle? Nasıl?
Leo: Clash of Clans'tan geliyorlar. Onlara burada altın, iksir veya kara iksir olmadığını anlattım ama Barbar Kral dinlemedi ve saldırmaya devam ediyorlar.
Du: Kaç kere saldırdılar?
Leo: 11. oldu bu. Bıktım. 4'ümüz zar zor önlüyoruz.
Bu sırada Rosa Nita Bo ve Nita'nın Bruce adını verdiği ayı geldi
Leo: Yaniii. 5'imiz. Ayı da çok iyi savaşır.
Artık 13 kişiyiz. Biz bunları çok iyi alt ederiz.
Çarpışmaya başladık. Yaklaşık 300 tane kişi vardı. Sinirlerim iyice bozuluyordu. Bir grubu alt ediyorduk diğer grup geliyordu. Benim gibi saldıran bir grup bornozlu adam geldi. konuşmalarımız şöyleydi:
A ve Büyücü: Sen bensin Ben sen miyim? Adam sen benden farklısın. Beni taklit etmeyi kes!
A: Ama bende bu da var, dedim ve su gücümü aktif hale getirdim. Şaşıran adam benden kaçmaya başladı.
Bir kaç dakika süren savaş sonunda bizi yenemeyeceklerini anladılar ve beyaz bayrak salladılar. Leon bize kalmamızı ısrar etti ve kampta biraz vakit geçirdik. Leon saklambaç oynama konusunda ısrar etti biz de onu kıramadık. Leon hem saklanma hem bulma konusunda çok iyiydi. Yoardn'ın üstün bir koku alma yeteneği vardır. Ebe olduğu sırada o bile Leon'un izini bulamadı. Görünmez oldu sanırım. Birlikte güzel bir akşamüstü geçirdikten sonra geçitten geri gittik ve Leon'a bir daha saldırı olursa bize haber etmesini istedik.
Geçitten geçmeye başladık. Orman çok güzeldi. Karanlığa doğru gidiyorduk ama hesaba katmadığımız bir şey vardı. Odaya geri girdiğimizde yine demir parmaklıklarla karşılaştık. Melody ve Meiwo katanaları ile parmaklığı kesmeye çalıştılar ama nafile. Bu parmaklıklar çok sertti.
Mel: Offff. Bu şeyler kesilmiyor.
Mei: Aynen, napıcaz ki.
L: Bi de ben deneyem. Ama bir şartım var.
Ya: Neymiş?
L: Bana bira ısmarlıcaksınız. (gruptakiler anladı)
A: Ihhh. İyi tamam. Açarsan hepimiz alırız.
L: (içinden) Olm kazıkaladım şu gerizekalıları.
Lucas bir meteor çağırdı ve parmaklılara yönlendi. Parmaklılar gerçekten kırılmıştı.
Mel: Oha! Şimdi biz buna bira mı ısmarlıcaz?
A: Öyle görünüyor.
L: Heh. Ismarlıcaksınız ben bilmem.
Mei: İyi be şurdan çıkalım da alırız o basit iş.
Geldiğimiz gibi geri döndüyorduk. Birden önümüze örümcek sürüsü çıkıverdi. Melody iyice çığlık çığlığa geri geri koşuyordu. En sonunda örümcekler beni ısırdı ve ben de dayanamayıp su atıverdim. Sonra yola devam ettik.
10 dakika sonra geri restoranta geldik.
Mei: Vay be. Bu gerçekten iyiydi.
L: Daha iyi olan bir şey var.
Co: Neymiş o?
L: Bana birer bira alıcaksınız.
A: İyi gel markete gidip alalım.
Herkes Lucas için bira aldı ve ben de kendime karışık çerez aldım. Karışık çerez ie bayılırım. Lucas biraları ile evine gitti ben de çerezimle. Diğerleri de kendilerine bir şey aldı ve evlerimize dağıldık. Yoruldum ve çerezimi açıp film izledim.
Sabah oldu ve uyandıktan bir kaç dakika sonra kapım çaldı. Gelen Yoardn'dı. Elinde ise 3 tane bavul vardı.
A: Noldu Yoardn? Neden bavulla geldin? Sen iyi misin?
Ya: (Biraz ağlamaklı bir ses tonuyla) Evimi yıkacaklar. Zorla evimden kovdular. Ben de bunları topladım.
A: Neee??!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brawl Stars: Zogarigusitaki'nin Savaşçıları
Adventure~YENİDEN YAPIMDA~ Brawl Stars evreni. Capcanlı ve rengarenk bir dünya. Herkesin yaşamak isteyeceği bir yer. Şanslıyım ki ben ve arkadaşlarım bu muhteşem evrenin bir parçasıyız. Merhaba. Ben Alexander. Kısaca Alex. Çocukluğumda kendi ailem tarafından...