20

84 6 2
                                    

POV Link
Ik ben best zenuwachtig. Ik heb met Nicole afgesproken bij de receptie. Als ik binnenloop zie ik haar al zitten. "Hoi," zegt ze vrijwel meteen als ze me ziet en ze glimlacht naar me. Ik glimlach terug, "Zullen we even een rondje gaan lopen?"

We lopen pratend over ons dagelijks leven door het park heen. Ze is wel aardig, maar ik weet niet of ik meer dan dat voel.
Na een tijdje te hebben rondgelopen, zie ik opeens Jeremy lopen. Ik voel dat mijn hart gaat kloppen. Dan zie ik ook Harm, die Jer's hand beet heeft. Jeremy ziet mij ook en tikt Harm aan. Harm kijkt even verbaasd en glimlacht naar me. Ik voel dat mijn handen beginnen te zweten dus loop snel door. Jeremy en Harm lopen naar ons toe, "Gezellig?" Vraagt Harm. Ik knik een beetje zenuwachtig. "Milan heeft ons gestuurd, hij zei dat hij over een half uur gereserveerd heeft bij de skihal." zegt Jeremy. "Oké, thanks, ik ben er op tijd." zeg ik en loop dan door met Nicole. Stiekem ben ik wel blij dat Jer en Harm me zijn komen halen, want zo gezellig was het nou ook niet.

Het is best moeilijk voor me om Jeremy samen met iemand anders te zien. "Is er iets gebeurd tussen jullie, ik voelde namelijk best wel wat spanning." zegt Nicole. Ik haal mijn schouders op, "Niet perse, het is niks belangrijks."

POV Milan
Jeremy en Harm zijn terug, "En?" vraag ik. "Hij was buiten met dat meisje uit het zwembad gisteren." Zegt Harm. Don kijkt me verbaasd aan en ik lach verbaasd. "Dat ging makkelijk." zeg ik. Jeremy kijkt vragend. "Milan heeft gister haar nummer in Links telefoon gezet." zegt Don. Ik en Jeremy lachen beide, "Geniaal, Milan." Zegt Harm, die nadenkend kijkt.

Niet veel later is ook Link terug. Hij heeft nette kleding aan en ik en Don kijken hem lachend aan, "Wat?" Vraagt Link. "We gaan skiën zo, vergeet je niet andere kleding aan te doen?" Zeg ik. Link knikt.

Dan zijn we in de skihal, Harm heeft voor de eerste keer deze week afstand gedaan van Jeremy en loopt naar Link toe. Hij loopt samen met Link weg van de rest en het lijkt alsof Link schrikt. Waar zouden die twee het over hebben?

POV Link
"Ik snap het niet helemaal. Ik dacht dat je op jongens viel." Zegt Harm. Ik schrik en krijg rode wangen. "Eh, waarom denk je dat?" vraag ik. "Nou, het was overduidelijk dat je Jer leuk vond." zegt Harm. Ik voel dat mijn hart sneller gaat kloppen. "Eh, nee dat is niet waar, we zijn gewoon hele goede vrienden." zeg ik. Harm kijkt me aan met een wenkbrauw omhoog, hij gelooft me niet. "Ik ben bi, oké?" zeg ik, al weet ik dat het niet waar is. Ik val gewoon op jongens. Harm haalt zijn schouders op, "Ik respecteer je." zegt hij, "Zou je dit niet aan de anderen willen zeggen?" Vraag ik. Harm knikt en gaat terug naar Jeremy

 ~ Voor Elkaar Gemaakt (Joli / Liry FF) [NL]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu