96

1.4K 71 1
                                    

Gözlerimi açıp esnedim. Burağa baktım, uyuyordu. Gülümseyip yanağına bir öpücük bırakıp kalktım. Banyoya girip işlerimi hallettikten sonra çıktım ve üzerimi giydim.

Odaya geçip saçlarımı taradım ve maşa yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odaya geçip saçlarımı taradım ve maşa yaptım.

"Günaydın güzelim" dedi Burak, ona bakıp gülümsedim.

"Günaydın aşkım" dedim, güldü. Makyajımı yapıp takılarımı taktım. Saatimi de taktıktan sonra tamamdım. Burak yataktan kalktığında altında sadece iç çamaşırı vardı. Gözlerimi Selin'e çevirip ona yaklaştım. Uyuyordu, miniğim benim. Burak banyoya girdiğinde yatağı topladım. Telefonumu alıp odadan çıktım ve aşağıya indim. Mutfağa geçip masayı güzelce hazırladım. Burak kucağında Selin ile gelmişti. Gülümseyip onlara yaklaştım.

"Günaydın annecim" deyip Selin'e gülümsedim ve ellerini tuttum. Bana bakıyordu.

"Yerim seni" deyip yanaklarına öpücükler bıraktım.

"Hadi kahvaltımızı yapalım" dedi Burak, oturduk.

"Alayım mı?" dedim Selin'i kast ederek.

"Yok kalsın" dedi, gülümsedim.

"Sizin bir fotoğrafınızı çekeyim babalı kızlı" deyip telefonumu aldım. Burak bana türlü türlü poz vermişti, çok güzel fotoğraflar çekmiştim. Onlardan birkaç tane paylaştıktan sonra kahvaltımıza devam ettik. Bugün bunaltıcı bir sıcak vardı.

"Hava çok sıcak değil mi ya?" dedim.

"Evet öyle ya, prensesimde terlemiş" deyip Selin'e baktı ve gülümsedi.

"Battaniyesini alayım ben o zaman" dedim, dikkatli bir şekilde Selin'i battaniyeden ayırdı. Ben battaniyeyi aldım, çok güzel kokuyordu.

"Aynı Selin gibi kokuyor" deyip güldüm, o da güldü. Kahvaltıdan sonra onlar salona geçmişti. Bende etrafı toplayıp salona geçtim. Burak ve Selin bahçedeydi. Bende çıktım. Burak Selin'e etrafı gösteriyordu, güldüm.

"Ne yapıyorsunuz?" dedim, Burak bana baktı.

"Selin'e etrafı gösteriyorum" dedi.

"Hayatım o ne anlar daha küçük" dedim.

"Olsun, baksın benim güzel kızım" dedi, gülüp göz devirdim. Kapı zili çaldığında Burağa baktım.

"Birini mi bekliyorduk?" dedim.

"Bilmem" dedi, içeriye girip kapıya ilerledik. Kapıyı açtım.

"Sürpriz!"

Gelen bizim çocuklardı, şaşkınlıkla gülümsedim.

"Hoşgeldiniz" deyip gülümsedim ve tek tek sarıldım. Benden ayrılan Selin'e gidiyordu. Kapıyı kapatıp onlara döndüm.

"Nereden bildiniz burada olduğumuzu?" dedim.

Bakıcı | BİTTİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin