~8. Bölüm : Küçük Hanım~

272 24 7
                                    

~Bölüm Şarkısı = Billie Eilish : Wish You Were Gay~ (Kitapla hiçbir alakası yoktur sadece hoşuma gittiği için yazdım.)

Edis Saruhan

Birden yere düşmesiyle ona yöneldim. Tutamamıştım onu. Hemen kucağıma aldım. Bir an içimdeki düzeltmeye çalıştığım sinirin kayboldugunu fark ettim.

Allah'ım lütfen uyansın. Yine o büyük krizlerini geçirmesin.

Günlüğünde okumuştum. Bazı zamanlar geçirdigi krizler çok büyük olabiliyordu. Yatağa geldiğimdeki üstündeki çarşafı çektim. Yavaşça yatirdım ve arabadan kolonya almak için dönmüştüm ki kolumu tutmasıyla deein bir şükür soluğu verdim.

-"Sadece uykusuzum" kollumu bıraktı. Bana arkasını döndü. Tabii 6 saat yolculuk yaparsa uykusuz kalır. Bir şey diyemedim. Bu kızda beni yumuşatan bir şeyler vardı.

Kapıya doğru yürüyordum ki sesiyle durdum.

-"Yanıma yatar mısın? Sanırım ellerim hala titriyor" dedi , az önceki deli halinden eser yoktu. İlgi bekliyordu sadece. Paltomu çıkartıp yatağın ucuna koydum. Gömleğimin üstten iki düğmesini açıp yatağa geçtim. Bende çok yorulmuştum. Sırtımı yatağın başlığına yasladım. Yavaşça bana doğru döndü. Kafasını bacağımın üzerine koydu.

-"Teşekkür ederim" dedi ve gözlerini kapattı. Sağ elimi başımın arkasına götürdüm sol elimi de boynundaki saçlarına götürdüm. Küçücük bedeninde ne büyük acılar yaşanmıştı. Sahi niye gelmişti buraya. Sadece canı sıkıldığında , annesini ve babasını çok özlediğinde gizlice geldigini yazmıştı günlüğüne. Uyandığında sormak üzere gözlerimi kapattım.

○○○

Telefonumun çalmasıyla tutulan boynumu ovuşturdum. Aylin de rahatsız olmuş bir sekilde uyandı. Ve dirseğini yatağa yasladı.

-"Bu ses de ne? 1960'lar zil seslerini geri istiyorlarmış" dedi , bu kızda ona yakışan garip bir ukalalık vardı.

-"Belki de senin düşüncelerin çalıyordur" dedim ve telefonuma uzandım.

-"Aa ne büyük laf sokma ama " diye söylendi onun susmasını bekleyip telefonu açtım. Zeynep arıyordu.

-"Evet"

-"Edis nasılsın aşkım konuşamadık" (Tamam hepiniz sinirlisiniz Zeynep'e biliyorumama mckdmckc)

-"İyiyim canım arayamadım uyumuşum. 6 saat yolculu-" sözümü kesti

-"Neyse canım iyi olduğunu ögrendim ya gerisi önemli değil. Canım benim toplantım var çıkınca tekrar konuşalım " dedi ve telefonu kapattı. Saate baktım 15.00 a geliyordu.

-"Uff ne uyumuşuz be" diye söylendim. Aylin de bende hala yataktaydık. Aylin yatakta yanaklarını ellerine yaslamış bir şeyler düşünüyordu.

-"Hayırdır?"

-"Hiç..."

-"Eninde sonunda söyleyeceksin hadi uğraştırma"

Derin bir nefes aldı.

-"Burası annem ve babamın odası" şaşkınlikla baktım. Aynı yatakta olmamız da çok garipti. Bir an Zeynep'e ihanet ediyormuşum gibi geldi ama ben şu an öyle kötü bir düşüncede değilim. Hem öyle olursa , olmayacak da. Ne saçmalıyorum ben. Ayağa kalktım. Lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkayacaktım ki suların açılmadığıni gördüm. Tekrar odaya yöneldim. Aylin hala yataktaydı

-"Vana nerede?" Bana hayretle baktı.

-"Burada vana yok ki" dedi.

-"Saçmalama her evde vana vardır"

Paltolu AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin