Bölüm 33

402 40 0
                                    

'' Sen şimdi bana diyorsun ki çabala öyle mi yani gideyim peşinden koşayım, kapısında yatayım?'' sen öyle anladıysan öyle diyorumdur. '' benimle dalga geçme'' ne dalgası be manyak, dalga denizde olur. ''çok komiksin ya'' o sırada bir türkü çalmaya başladı bir fırtına tuttu bizi gözüm uzaklara daldı bu türkü hep dokunuyordu bana o bizim kavuşmalarımız yarim mahşere kaldı..  ''ben biraz daha içeceğim Begüm sen arasana Nurgül'ü hatta müsaitse o da gelsin ama içemez, bir de yemeğin ortasına şimdi davet olmaz of sen nasıl istersen öyle yap'' 

denize dalmıştım aklımda Özge vardı, Begüm içime bir umut tohumu ekmişti. gerçekten de olabilir miydi yani benim ikna etmemi mi bekliyordu Özge? eğer öyleyse ne yapmam gerekiyordu? Begüm'e çevirdim başımı ''ne yapacağım ben şimdi sevgilisi de var ya çok mutluysa?'' olabilir tabiki ama kendin gör bunu buluş onunla gözlerine bak anlarsın ona göre karar ver kendin, senin hislerine güvenirim ben. ''umarım hislerim beni yanıltmaz'' inşallah. ''sağ ol dostum sağ ol bana umut verdin, yolum kararmıştı bana ışık oldun. biraz da senin o güzel kalbine kadeh kaldıralım'' kaldıralım sende sağ ol canım benim.

Ruhumda ufacık bir delik açılmıştı nefes alacak. kaç zamandır çok bunalmıştım umarım bu umut boşa çıkmazdı. Karar vermiştim aşkım için savaşacaktım Begüm haklıydı eğer ki benim çabama rağmen hala inatla istemiyorum derse o zaman gidecektim onun hayatından, yeni kararımı bu şekilde vermiştim. Kadehi kafama diktim ayılınca da umarım bunları hatırlıyor olurum..

Saat ilerlemişti ben tam hatırlamıyorum ama Nurgül sağ olsun gelip almış bizi, sabah uyandığında onların evindeydim. başım çatlıyordu tam anlamıyla ama bunu göze alarak içmiştim zaten. Telefonumu elime aldım çok fazla mesaj vardı Merve ben ve Özge'nin olduğu grubun mesajlarını açtım ilk. Cevap vermiyorum diye azar da yemişim meğer, haberim yok kızmışlar bana ikisi de gelince hesabını soracaklarmış bugünlerde geleceğimi biliyorlardı, konuşmuştuk bunu.

Günaydın yazdım gruba, kusura bakmayın diye de ekledim. Saat 10 civarıydı çok erken sayılmazdı ama çok geç de değildi bence. Özge'den cevap geldi. Neden yazmadin gece bir şey mi oldu? "Yok Begüm ile birlikte vakit gecirdik telefona bakmyaiz genelde öyle zamanlarda'' ne yapiyordunuz ki. ''Dertleşip vedalaştık diyelim biraz kafa dağıttık işte'' nasıl dağıtırsınız kafayı, ne yaparak yani. Ne bekliyordu sevdiğim, aklından cidden neler geçtiğini bilmek isterdim. ''İçtik işte biraz hepsi o'' hımmm iyi bakalım. Merve olaya dahil oldu, akşamdan kalmayım diyorsun yani karşiim? '' biraz öyle galiba sağ olsun sonra da Nurgül aldı bizi onun evindeyiz şuan, birazdan çıkarız yurda dönüp eşyalarımı toparlarım son bir kaç bir şey kalmıştı'' kolay gelsin dediler '' hadi dinlen sen dedi Özge , artık buraya gelince bizimle de bir akşam sefası yaparsın değil mi? ''Ailelere ayıp olmasın sonra, o halde kime gideceğiz orada'' bizde fazla kaçırmayız çakırkeyif oluruz olmaz mı? Sen istersen her şey olur ''tamam olur'' söz ver. '' neredeyse her şeyde söz ver diyorsun Özge söylediklerini yapmayan biri miyim ben?'' tam tersi verdiğin sözleri kesin tutan birisin o yüzden cayama diye söz alıyorum senden. Alemin çakalı ya dedi Merve, ikizi için.

''Peki tamam söz yaparız bir akşam'' anlaştık. Özge ile sarhoş olma fikri pek de iyi bir fikir olmayabilirdi çünkü ne yapacağımı ancak bir yere kadar kontrol edebiliyordum o zaman ve saçma sapan bir şey yapma ihtimalim vardı. Neyse bunu sonra düşünürdüm nasılsa hemen yarın içmiyorduk ya. Kalktığımızda kahvaltı hazırdı ah canım Gülay teyze Nurgül'ün annesi nasıl ödeyecektik onların hakkını sadece içince değil ki kaç gece böyle kahrımızı çektiler her seferinde de masayı donatırlardı bizim için ve Allah var bir kere bile yüzlerini eğdiklerini görmedim. Sohbet muhabbet kahvaltımızı yaptık bizi yurda bırakmasına müsade etmedim artık otobüsle sonra da vapurla dönerdik biz hem bir boğaz havası almış olurduk.

Begüm yolda mal diye kızsa da bana sonra o da hak verdi. zahmet oluyordu artık, gece vakti bizi alıp evlerine götürüyodu sonra bir de yurda mı bıraksındı?
Keyifli bir yolculuk sonrası yurda varmıştık. Son günlerimiz olduğu için mi her şey keyifli geliyordu yoksa sahiden keyifli miydi bilmiyorum. Eşyalarımın kalan kısmını da toparladım sınav zamanı molalarda ufak ufak toplanmaya başlamak her zaman iyi oluyordu, akşama otobüsüm vardı rahat rahat yetişirdim biraz dışarı çıkmak istiyordum belki bir iki bir şey alırdım. Her dönüşte otobüsle giderdim uzun bir yolculuk insana her şeyi düşünme fırsatı veriyordu o sene neler yaşadım üstünden geçiyordum..

Sabah olmuştu artık, Adanaya yaklaşmıştık eve gidince duşa girer uyurdum büyük ihtimalle, sonra da yapacak bir şeyler bulurdum elbet evde huzursuzluk çıkmasın diye dua ediyordum. evdeki sorunlardan bahsetmek istemezdim, zaten evde sorun da bitmezdi ya... Neyse..

Eve vardığımda epey yorulmuş olduğumu farkettim odam bir süre daha bana yabancı gelecekti ama alışacaktım her yurttan dönmeye böyle olurdu çünkü. Banyo yapıp yemek yiyip kendimi yatağıma attım. Mesajlara cevap verdim sosyal medya da takıldım. Gruba mesaj yazdım sonra ben geldim diye hoşgeldin mesajlarından sonra şimdi sıra Özge'ye özel mesaj yazmaktaydı özel buluşmak istediğimi söyleyecektim.

Bayramınız kutlu olsun. Dilerim  sevdikleriniz ile birlikte huzur ve neşe dolu nice bayramlar göresiniz :)

AHRAR (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin