"တီတီ တားလုပ္တာဟုတ္ဘူး"
သူငယ္ခ်င္းေတြ ဝိုင္းဖြဲ႕ေဆာ့ေနတုန္း
အေကာင္ေသးေသးေလး ကထငိုပါေလေရာ ဆရာမေတြကလည္း ကေလးေတြကို အုပ္စုေလးေတြဖြဲ႕ၿပီးထိန္းေနရေတာ့ ႏွစ္ေယာက္တည္းေဆာေနရတဲ့ bunny တို႔ကိုၾကည့္မိၾက"အီး......ဟီး....ဆရာမေရတားေျခေထာက္နာသြားၿပီ"
"တားယုပ္တာဟုတ္ ဝူး ဟီးအီး....."
Crabကလည္းငို Bunny ေလးကလည္းထငိုေတာ့ Lily တို႔ေတြ ကေလးေတြရွိရာသို႔ ေရာက္ခ်လာေတာ့ crab က အ႐ုပ္ေတြတတ္နင္းမိၿပီး ေျခေထာက္နာသြားလို႔ငို
Bunny က ဟိုကေလးငိုတာ သူ႕ေၾကာင့္မဟုတ္ဘူးေျပာၿပီးငိုႏွင့္"bunny ေလးလုပ္တာမဟုတ္ဘူးေလေနာ္ တိတ္တိတ္ဆရာမ crab ကို ေခ်ာ့ေမာ့ၿပီး ေဆးသိပ္ေပးလိုက္ဦးေနာ္"
.............................................................
Saint ညကေလစိမ္းေတြအရမ္းမိသြားတာေၾကာ့င္မနက္ေရာက္ေတာ့ဖ်ားပါေလေရာ Perth တစ္ေယာက္လည္းအလုပ္မသြားျဖစ္
"ကေလး ေခါင္းအရမ္းကိုက္ ေနတာလား"
"ဟုတ္ ဦး.....ဟင့္ ေနရတာလည္း မေကာင္းဘူး.....စိတ္တိုလာၿပီ"
"ဦး ၾကက္သားဆန္ျပဳတ္ ႀကီးေမကို ျပဳတ္ထားခိုင္းထားတယ္ေနာ္ လာရင္ေသာက္ၿပီး ေဆးနည္းနည္းေသာက္အခု ခဏနားဦး"
မ်က္ႏွာေလး ရႈံ႕မဲ့ၿပီး အိပ္ယာထဲလြေနေတာ့ သူေနခ်င္သလိုေနမရလို႔ျဖစ္မယ္
Kao ကို ေခၚထားၿပီးသည္မွာ ကေလးကိုေရဝတ္ေလးလဲေပးရင္း ထိုင္ေစာင့္ေနရသည္။"ငါေဆးေတြ ေပးခဲ့မယ္ ကုန္ေအာင္ေတာ့ေသာက္ဦး ၾကားလားSaint ကအဖ်ားဝင္လြယ္တယ္ အဲ့ေၾကာင့္မင္းကပိုဂ႐ုစိုက္ Perth ေအာက္ထက္မွာ ေစာင့္ေနမယ္ ငါေျပာစရာေလးနည္းနည္းရွိလို႔"
Kao ေဆးေတြ ေပးၿပီး ေဆးတစ္လုံးထိုးေပးခဲ့ၿပီး သူေခၚရာသို႔ လိုက္လာလိုက္သည္။
"မင္း ကိုငါအႀကံေပးမလို႔ ဒီလို နည္းနည္းေျပလည္ေနတဲ့အခ်ိန္ လွ်ို ဝွက္ထားတာေတြ ေျပာလိုက္သင့္ၿပီ ေနာက္တစ္ခ်ိန္ သူ႕ဘာသာသိသြားရင္ မင္းလိမ္ထားတာေတြေရာ အရင္ကအတိတ္ေတြကိုပါ သူသိသြားရန္ ျပသနာအႀကီးႀကီးတတ္လိမ့္မယ္Perth ၿပီးေတာ့ သူလိမ္ေျပာခဲ့တဲ့သမီးဆိုတဲ့ကေလးကလည္းတကယ္မွမဟုတ္တာ မင္းဘက္က Saint ကိုအကုန္ရွင္းျပလို႔ရေနၿပီ"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ခြၽဲစိန္ ရစ္လံုး{ Z&U}(Complete)
Hayran Kurgu"ကေလး ဆိုလည္းခ်စ္မွာပဲ ကေလးရစ္လဲခံမွာပဲ ကေလး ဘယ္လိုေနေနခ်စ္မွာပဲ" "ဦးက ကေလး ရစ္တယ္ေျပာခ်င္တာလား ကေလး ကဆိုးတယ္ဆိုၿပီးသတ္မွတ္ထားတယ္ေပါ့" 🖤PerthSaint♥