1

221 6 2
                                    

Jeg heter Katy og er 19 år gammel jeg går ikke på skole lengre fordi at jeg skulle originalt til Italia for å studere der.Men så døde moren min og faren min giftet seg igjen.Så det var ikke så mye å si for å få han til og ombestemme seg. Så det som har skjedd er at jeg har fått en ny familie som ikke lar meg gjøre noen ting bortsjet fra og vaske så jeg har bestemt meg at jeg skal flytte hjemme fra eller jeg skal flytte in i en liten leilighet i London. "Nå drar jeg, kan dere hjelpe meg med og bere ut i bilen!",ropte jeg til faren min og han kom løpende ned trappa "Kan du ikke bli lille vennen",sa faren min med tårer i øynene og to kofferten i hendene "Jeg må ta denne muligheten jeg kan ikke bare bli her og vaske i resten av mitt liv." Sa jeg og pekte på bagasje rommer son at han skulle legge kogurtene der. ( På fly plassen ) jeg gikk mot en av damene for å få billetten min og levere kofurtene og begynte og gå mot sikkerhets kontrollen og gikk sakte gjennom den jeg ble ikke stoppet og jeg hadde ingen ting som ikke var lov til og ha med på et fly. Jeg kom endelig til London det var ikke så bra ver men det kan jeg leve med. Jeg fikk bagarsjen og gikk ut for å få en taxi. Nor jegkom ut så sto jeg og ventet på en taxi.Plutselig var det noen som løp inn i meg jeg snudde meg og så rett inn i noen vakre brune øynene men plutselig så ble øynene hans blod røde gutten gikk et skritt bak og så bag seg. Han begynte å løpe jeg så bak meg og så to politi biler jeg snudde meg tilbake og så at han hadde klatret opp på et hotell med sikkert 12 etasjer. Politiet kom løpende etter han men han var borte. "Skal du noe sted eller bare stå der!" Ropte en taxi sjåfør litt iritert. "Jeg skal til leiligheten min" sa jeg og viste han vor jeg skulle.

The red eyesWhere stories live. Discover now