omg

215 4 2
                                    

December 31.
Ma olyan törtènt, amit nem hiszem, hogy el tudok felejteni. Reggel felkeltem, majd felöltöztem.

Mikor èpp ràntottàt csinàltam, valaki hàtulròl megölelt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor èpp ràntottàt csinàltam, valaki hàtulròl megölelt. Èn odafordultam, ő meg felültetett a konyhapultra ès megcsòkolt.

Megreggeliztünk, majd mint règen felmentünka  szobàmba tèvètnèzni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Megreggeliztünk, majd mint règen felmentünka  szobàmba tèvètnèzni. A filmes ìzlèsünk tovàbbra is eltèr egymàstòl. Ìgy megnèzette velem megint a tèglàt. Èn ugyan akkor, miközben àtnèztem, hogy melyik adòn mi megy, megakadt a szemem a  Dirty Dancingen. Nagyon szeretem azt a filmet ìgy Cortez kènytelen volt velem nèzni. Làtvànyosan szenvedett. Komolyan. Olyan 5 körül elkezdtem kèszülődni. Ezt vettem fel

A hajamat meg kiengedtem, majd elindultunk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A hajamat meg kiengedtem, majd elindultunk. Mikor odaèrtünk, màr mindenki ott volt. Meg egy csomò egyèb gyerek, akiről egyèbkènt fogalmam sincs, hogy kik. Na mind1. Olyan 11körül, a tàncolò diàkok között meglàttam........Gombàt. Fogalmam sincs, higy mit keres ott, ezèrt inkàbb vègig pròbàltam Cortez-Zsolti-Ricsi közelèben maradni. Èjfèl előtt 5 percel kb. Elkapott egy kèz ès magàval ràngatott egy sarokba.
-Szia Baby-köszönt ràm perverzen mosolyogva
-Szia Gomba. Megtennèd kèrlek, hogy elengetsz?-kèrdeztem, ugyanis a falnak szorìtott, lefogta a kèt kezem ès hozzàm nyomult.
-Persze, hogy nem-Vigyorgott, majd mèg szorosabban magàhoz ölelt.
-Gomba most azonnal engedj el! Baràtom van!-mondtam màr kicsit ingerültebben. Gomba èrtette a cèlzàst, de aheleyett, hogy elengedett volna, mègjobban szorìtott. Ezek utàn elengedte a kezemet  ès megfogta a nyakamat, majd elkezdte csòkolgatni. Màr 2mm volt az ajkaink között, èn sìrtam ő meg egyre jobban közeledett, mikor valaki megfogta a tarkòjàt, magafelè fordìtotta, majd lefejelte. Cortez volt az. Megmentett. Illetve azt hittem. Gomba visszakèzből lekevert egyett Corteznek, majd megfogta mindkèt kezèvel a fejemet ès megcsòkòlt. Termèszetesen èn nem csòkoltam vissza, csak sìrtam. Ebben a pillanatban, Cortez megfogta, Ricsi lefejelte, Kinga meg elkezdett veke ordìtani.
-TE HÌMSOVINISZTA ÀLLAT!!!!!MOND TE TELJESEN MEGŐRÜLTÈL????????MOND NEKED VALAMIT AZ A SZÒ, HOGY JOG??????? TE BAROM ÀLLAT HÜLYE BUNKÒ!!!!!!!MIT KÈPZELSZ MAGADRÒL!!!!!! BARÀTJA VAN!!!!!BARÀTJA VAN!!!!!!! EGYÀLTAL MIÈRT VAGY ITT?????? SENKI NEM HÌVOTT!!!!!!! ÖRÜLJ, HOGY NEM VERLEK AGYON!!!! MOST AZONNAL TAKARODJ INNEN ÈS MÈGEGYSZER MEG NE LÀSSALAK, MERT ESKÜSZÖM NEKED, HOGY NEM ÀLLOK JÒT MAGAMÈRT!!!!!!-ordìtott rà Kinga teljes torka szakadtàbòl. Gomba hàla az ègnek ellment, èn meg sìrva Kinga, Ricsi majd Cortez nyakàba borultam.
-köszönöm-nèztem rà könnyes szemmel
-ne köszönd. Nekem ne merje senki bàntani a  baràtnőmet-közölte idegesen, majd megcsòkòlt. Hàt ìgy lett nekünk ùjèv.

A Szent Johanna Gimi UtànWhere stories live. Discover now