Глава 38(Кінець)

425 35 7
                                    

- Тє це ж я походу- я була здивована.
- Походу ти!!- сів він поруч і ніжно обійняв.
- Да ти був правий краще його нікому не бачити- серьозно сказала я- і коли ти встиг його зробити.

- Як я встиг? я за той час встиг сина зробити, а це фото, взагалі дурниця- посміхнувся він а я пхнула ліктем йому у бік- Айй Ок

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Як я встиг? я за той час встиг сина зробити, а це фото, взагалі дурниця- посміхнувся він а я пхнула ліктем йому у бік- Айй Ок. В той же ранок коли пішов у ванну а ти залишилася, а коли я прийшов то тебе не було. Лише це фото. А коли у вечері я збирав речі щоб їхати в США то знайшов твій бюзгалтер на шафі а трусики під ліжком- говорив він це мені на вухо а я почервоніла.- Ей маленька, ти що засмущалася?
- Ні- спокійно сказала я.- Але чому ти все це зберіг, я ж на той час тебе і не цікавила?
- Хто тобі сказав, що ти мене не цікавила?- обійняв Тє мене.- Як тільки ти відразу перевелася до нас то я відразу в тебе закохався але боявся підійти і признатися.
- Тє - обійняла я його-я також відразу в тебе закохалася.
- Маленька моя,- гладив він моє волосся.- Я і досі і до кінця буду тебе любити.
- І я тебе- ми злилися в один поцілунок, такий ніжний і ласкавий.-Айй!
-Що таке? занепокоївся Техьон і положив руку на мій живіт.
- Та ні, все добре, просто хтось в нас тут розбешкетувався- погладила я живіт- цілий день мами спокійно жити не дає- ми засміялися і лягли спати.
В ночі я відчувала різкий біль тому відразу сіла і включила світильник.
- Аййй.аааа- я зрозуміла що народжую.
- Що? Що таке?- підхопився Тє.
- Тє я народжую!- крикнула я- Аааа... Аааа.
- Як народжуєш? - розгубився він.
- Ось так народжую, як усі!! Ааааа
- Так дихай, дихай Афуу...Афууу- він схопився і став одягатися.
- Аааа, Тє мені у мене води відійшли. Аааа!!
- Що тут відбувається- зайшов до нас соний Чимин.
- Джію народжує!- крикнув Техьон. Швидко збирайся і заводь машину.
- Аааа я... Я вже біжу!!!- побіг він- Гук!!!! ГУККК!!!
- Та що таке?- вийшов він зі своєї кімнати.
- Твоя сестра народжує?- зайшов Гук до нас.
- Як народжує? - підбіг він до мене- сестричко а ти не можеш потерпіти до ранку.- Взяв він мене за руку.
- Ааа... Гук ти придурок!!!!- схопила я його руку і сильно зжала.
- Аа пусти мою руку.!!
- Я не можу.!!!
- Але ж ти лише завтра мала їхати лягати в лікарню?!!
- Скажи це дитини..Аааа... Аааа..
- Так главне не хвилюйся, дихай, я спокійний- заспокоював він мене в себе- Чимин- щииии!!!!!!! Де машина!!!!???
- Все готово- забіг Тє і взяв мене на руки- кохана все добре їдьмо.- він поніс мене в низ, посадив у машину яка вже була прогріта.- Гук ти за руль як брат поїдеш з нами- вказав він на Чона.
- Окей -сів той в машину.
- А ти Чимин залишайся з Субіном.
- Окей.- сказав Чимин а Тє сів біля мене та ми поїхали.
В лікарні мене відразу зустріла мій лікар Лія. Спочатку в мене мав бути лікар Сем але Тє був проти чоловіка і сам знайшов Лію їй за 40.

Чи може демон, бути всередині ангелом?Where stories live. Discover now