Merhaba sevgili okuyucularım Nasılsınız ?
İnşallah iyisinizdir. Sizlere iki sorum olacak. Sizce hayal gücüm güçlümü ? Cevabını yorumlara yazın :)
Peki Sizce Aslı gerçekten Bora'yı dövermi?
Çiğdem'le ikisi dalarsa Bora'ya,ancak vah vah demek düşer.Kaç saatten beridir burada oturduğumu bilmiyorum ama resmen vicudum uyuştu. Beni kaçıran adamlar ara sıra beni kontrol etmeye geliyorlarlardı, bazen yemek getiriyorlardı. Yemek istemiyordum onların yemeğini ama çok açtım be.
Hay nediye beni burada tutuyorlardı onuda anlamıyorum. Acaba Aslı şuan ne yapıyordu? Annem babam Aslı'nın ailesi daha doğrusu hepsi benim ailem
Belki şuan aklıma getirmek istemediğim ama aklımdanda bir türlü çıkmayan Bora ve sorular.Bora nasıl böyle bir şey yapar ya ?nasıl?
Gerçekten anlamıyorum. İlk önce bizi bilmediğimiz bir yere getir. Şimdi ise şu halime bak. Kaçırılmışım ,beni neden burada tuttuklarını bile bilmiyorum,Açım yemek yemek istemiyorum , fabrika gibi bir yerde tutuyorlar beni ve en kötüsüde tuvaletim geldi:) . Artık daha fazla dayanamayacaktım. Kapımın önündeki adamlara bağırdım.
"Lan bir bakın." Kapının önünde bekleyen adam kapıyı açıp içeri girdi.
Adam şaşırmış gözüküyordu.
Eeee tabi lanlı lunlu konuşan bir kıza her zaman rastlamıyorlardır. Adam bana ne var der gibi bakarken ben ona
" tuvalete götür beni" dedim. Gerçekten çok sıkışmıştım ama adama yalvaracak değildim bu halde olsam bile. Adam bana tepkisizce bakarak kapıyı kapatıp çıktı. Ne yapıyordu bu. Altıma yapacağım biraz daha durarsam. 1 -2 dakika sonra kapı açıldı. Kıvranmayı bırakıp adamlara kafamı diktiğimde farklı bir giyimli adam daha vardı.
Adamlar farklı giyinimli adama patron diyorlardı. Demek patronmuş he.
"Patron hırçın kız bu." Dediler beni kastederek. Patron denilen adam uzun bir süre öylece bana baktı sonra adamlarına emir verdi.
"Kızın ellerini çözün." Şükür ya Rabbi dedim içimden. Adamlar ellerimi çözerken patron denilen adam arkasını dönmüş öylece duruyordu. Ellerim nihayet çözüldüğünde kapıya doğru yürüyordum patron denilen adamın yanından geçerken patron aniden geri döndü.
"Nereye?" Diye sorduğunda
"Tuvalete" dedim.
Gerçekten şuan zor duruyordum ama dik başlılığımdan ödün vermek istemiyordum.
"Çekilsene ya sadece tuvalete gidicem."
" önce bir şey demen gerekmezmi?" Dediğinde benden cevap gecikmedi.
"Ne mesela ?" Diye sorduğumda
" lütfen , nolur, yalvarırım gibi mesela."
Dediğinde büyük bir kahkaha attım.
sonra yüzüm gülmeyi bırakıp yerini ciddi bir ifade aldı.
"Çok beklersin." Adamın yüzünde gıcık bir gülümseme oluştu.
"Tamam ben beklerim ama sen pek bekleyecek gibi durmuyorsun." Dediğinde köşeye sıkışmıştım. Artık bu durum acıya dönüşmüştü. Başka çarem yoktu. Gözlerimi durumun verdiği acı içinde kısıp lütfen dedim. Sesim o kadar kısık çıktı ki fısıltı gibiydi.
Adam acımış olacak ki
adamlarının bir tanesini benle yolladı ve tuvalete gittik.
Adam tuvalet kapısı civarlarında bekledi. O kadar çok rahatlamıştım ve çok iyi geldi. Eve gitmek istiyordum derken kendi kendime, bir damla yaş düştü gözlerimden daha demitten beri adamlara dikleniyorum. Evet işin ciddiyetini anlamıştım, kahkaha atmıştım ama bunlar dik durmak istediğimdendi. Duygularımı çok iyi saklayabiliyorum. Şimdi korkuyordum ama çıkınca belki kahkaha bile atardım.Yemek yemediğim için halsizleşmiştim.
Bazen tansiyonum düşüyordu. İşte yine oluyordu gözüm kararıyordu. Dayan Çiğdem dayan dayan dayaaan!
Benim artık buradan bir şekilde çıkmam lazımdı ve bunu hemen yapmam lazımdı. Eğer beni yine aynı yere götürürse ellerimi bağlağlardı. Buda işimi zorlaştırırdı. Tuvaletten daha çıkmamıştım. Dışarıdan sesler geliyordu. Hoş geldiniz patron falan diye.
patron burada değil miydi? Neler oluyordu? Sonra bir ses daha duydum. Bu patronun sesiydi. Hoş geldin baba
Heeee bu benimle uğraşan patronun oğluydu tabi yaa demek ki babası patron o yüzdende oğlunada patron diyorlardı. Babası
"Kızı getirdiler mi ? Bakın o kız bize lazım Bora denen adamda ki dosyaları almamızın tek şansı olabilir ." Dediğinde oğlu " nasıl ele geçirebilir o dosyaları?" Dedi. Babasından cevap gecikmedi. " gizlice geldiklerinde almış.
Kızı kaçırdığımız gün işte eğer alamassak hem hapis yatarız hemde batarız." (iş olarak) dedi.
Ben ne yapıcaktım? Bir an önce kurtulmam lazımdı bu yerden. AMA NASIL !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL GÜCÜ
Novela JuvenilHayal gücü kapıdır. Gerçeklere kapanan hayallere açılan türden bir kapı. Ve benim hayal gücümde biraz macera ve aşk olabilir. Hayal güçleri sınırsızdır, kısıtlamaya ne gerek var. Sizlere kendi hayalimin gücünü göstermek isterim.HAYAL GÜCÜNÜN KAPISI...