Thirty Three

2.8K 235 159
                                    

Merhabalar çileklerim 🍓 Adeta süründüğüm bir haftanın ardından tekrar buradayım ✊🏻 Evin annesi rolünde olmak cidden ne zormuş öyle 🙀 Son zamanlarda dalgınım, yorgun oluyorum ve ilham kaynağım puff uçuyor. Bazen yazmak aklıma gelmiyor bile. Bugün oturduğum yerde 2 kere uyuyakalmışım hatta djckdllsjd Her neyse dediğim gibi bebeklerim bu ufak tefek aksaklıklar yüzünden üzgünüm 🤧 Lütfen kusura bakmayın. Ve unutmadan 30 k olduk çok teşekkür ederim sizeee 💜

Bu bölümün sonunda size bir sürpriz bırakıyorum. İyi okumalar dilerim!

Lila'dan notcuk: Medyadaki şarkıyı öneririm. En sevdiğim Seventeen şarkılarından birisi 💘

"Some problems of fathers"

Jk-26 Th-28

Haziranın sonlarına doğru sıcak bir gecede Kim ailesine ait evdeki ışıklar hâlâ daha yanmaya devam ediyordu.

Kim Jeongguk sonunda ağlamaları dinmiş, gözleri yarı kapalı küçük oğlunu kenarından düşmemesi için yastıklar koyduğu kendi yataklarına yatırdı.

Uykusuzluktan kızarmış gözleriyle esnerken yatak odasından çıkıp hemen yandaki bebek odasına girdi. Beşiğin içinde uyuyakalmış eşini görünce hafifçe tebessüm etti Jeongguk.

Küçük oğulları diş çıkardığı için son günleri epeyce zorlu geçiyordu onlar için. Ateşi bir türlü düşmüyor, ağlamalarıda dinmiyordu Kim Jungwoo'nun.

Ellerinden bir şey gelmeyen iki genç babada minik bebekleri için fazlasıyla endişeli ve üzgündü bu yüzden.

Jeongguk beşiğin içine doğru uzanarak parmaklarının ucuyla Taehyung'un yüzünü okşadı.

"Tae, sevgilim kalk hadi yatağımıza geç."

Jeongguk'un birkaç kere daha fısıldamasından sonra gözlerini kırpıştırarak açtı Taehyung. Uykulu bir şekilde beşiğin içinde oturur bir pozisyona geldiğinde aklına dolan Jungwoo'nun görüntüsü ile gözlerini irice açarak yanındaki boşluğa baktı.

"Tanrım Woo'nun ateşi vardı! Nasıl uyuyakalmış olabilirim? Çok aptalım, nasıl bir babayım ben?."

Jeongguk endişeli bir şekilde cümleleri sıralayan sevgilisinin saçlarını okşadı.

"Sorun yok aşkım, sonunda ateşi düştü. Hem senin de biraz uyuman gerekiyordu. Bu yüzden lütfen kendine kızma."

Taehyung bir bebek misali büzdüğü dudaklarıyla beşiğin içinden çıktı. Kim bilir belki birkaç saat olmuştu uyuyalı ama hâlâ daha yorgun hissediyordu.

Kollarını sevgilisinin ince beline doladı ve başını Jeongguk'un göğsüne gömdü Taehyung.

"Cidden bu kadar korkacağımı tahmin etmezdim. Baba olmak ne kadar zor bir şey böyle."

Jeongguk parmaklarına doladığı saçlarla onu incitmeden oynadı. Taehyung ise  saçlarının oynanmasının verdiği rahatlama hissi ile kendini huzurlu hissetti.

"Biliyorum sevgilim. Onun canının acıdığını bilirken bir şey yapamamak bana da korkunç geliyor. Ama iyi tarafından bakalım. Bugün dünden daha iyiydi."

Taehyung derince iç geçirdi.

"Bilmiyorum sadece benim küçük pandam daha fazla ağlarsa bende ağlarım."

Jeongguk bebek gibi dolu gözleriyle göğsüne tutunan sevgilisini çenesinden tutarak kendine bakmasını sağladı.

"Mükemmel bir babasın sen. Resmen tek lokmada yiyeceğim seni, böyle bakma lütfen bana."

So Perfect ✔ Bangtan Fam. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin