Η Αναστασία μίλησε και με τον και την Ειρήνη. Δέχτηκαν κι εκείνοι να πάνε. Η Αναστασία τους είπε να μιλήσουν με τον Στέφανο και να κανονίσουν.
Σάββατο
Η Αναστασία σηκώθηκε κι άρχισε να συμαζευει τα τελευταία που είχε αφήσει πριν έρθουν τα παιδιά. Πριν από λίγο είχε μιλήσει με τον Στέφανο και της είπε ότι είχαν ξεκινήσει. Ακόμη δεν της είχε πει αν θα έρθει τελικά κι η Ντίνα μαζί τους.
Μετά από 3 ώρες
Το κουδούνι χτύπησε κι η Αναστασία έτρεξε να ανοίξει. Πρώτη στην πόρτα εμφανίστηκε η Ειρήνη και κατευθείαν αγκάλιασε την Αναστασία,στη συνέχεια ο Γιάννης και τελευταίος ο Στέφανος. Αφού τον αγκάλιασε κι αυτόν η Αναστασία τον κοίταξε.
-Αναστασία:Δεν την έφερες τελικά;
-Στέφανος:Όχι,δεν ήθελε.
-Αναστασία:Μάλιστα!του λέει και πηγαίνει στα παιδιά.
-Ειρήνη:Θέλω οπωσδήποτε έναν καφέ!λεει απευθυνόμενη στην Αναστασία.
-Αναστασία:Έλα πάμε να φτιάξουμε. Εσείς,αγόρια θέλετε;
-Γιάννης+Στέφανος:Ναι!
-Αναστασία:Τα συνηθισμένα,έτσι;
-Γιάννης+Στέφανος:Ναι,ναι!απαντάνε και τα κορίτσια κατευθύνονται προς την κουζίνα.
Έτσι,ο Στέφανος και ο Γιάννης έμειναν μόνοι τους.
-Γιάννης:Γιατι δεν έφερες και την Ντίνα;
-Στεφανος:Η Ντίνα με παράτησε.
-Γιάννης:Και; στεναχωρήθηκες; έτσι κι αλλιώς δεν είχατε και καμία σοβαρή σχέση.
-Στέφανος:Φυσικά κι όχι. Δε δέχομαι να με παρατάνε ξέρεις.
-Γιάννης:Τι έκανες; Την απάτησες. Λογικό,αφού δεν την ήθελες. Απλά περνούσες την ώρα σου. Βρήκες άλλη και πήγες μαζί της.
-Στέφανος:Λέει ότι όσο το κάναμε τη φώναζα Αναστασια.
-Γιάννης:Καλά ρε βλάκα ακόμη κι όταν είσαι με άλλη,την Αναστασία σκέφτεσαι; τόσο ερωτευμένος;
-Στέφανος:Εεε; τι είπες;
-Γιάννης:Τι είπα; ακόμη κι οι τοίχοι το ξέρουν ότι κι εσύ κι η Αναστασία καιγεστε ο ένας για τον άλλον.
- Στέφανος:Δεν ισχύει αυτό. Με την Αναστασία είμαστε κολλητοί. Απλά με είχε νευριάσει εκείνη την ημέρα,για αυτό τη σκεφτόμουν.
-Γιάννης:Αχ,να δω πότε θα το παραδεχτείτε εσείς οι δυο!λέει και τότε έρχονται τα κορίτσια.
-Αναστασία:Τι να παραδεχτούμε; ρωτάει η Αναστασία που άκουσε τη συζήτηση τους κι εκείνη τη στιγμή χτυπάει το κινητό της.
-Αναστασία:Με συγχωρείται!λέει και το σηκώνει. Νίκο....Ναι......Σπίτι είμαι.....έλα!του λέει και το κλείνει. Επιστρέφει στα παιδιά και τους επαναλαμβανει την ερώτηση,αναμένοντας την απάντηση τους.
VOUS LISEZ
Φίλοι.....;
Roman d'amourΦίλοι....φιλία.....σημαντικές λέξεις. Ήταν σημαντικές και για την Αναστασία και για τον Στέφανο. Ένιωθαν ο ένας τον άλλο φίλο ή τουλάχιστον έτσι πίστευαν. Οι γύρω τους είχαν άλλη άποψη.