Prológ

51 1 1
                                    

„Daj mi desiatu ty šprtisko. "povedala som zatiaľ s kľudom Nickovy. Najväčšiemu šprtovi sveta svetov! Okey preháňam..

„Nie!" povedal s nervozitou v hlase. To ma nahnevalo.

„Nie? Okey. "povedala som a strelila mu poriadnu facku až sa mu hlava otočila o 360 stupňov. Usmiala som sa.

„Naval!" povedala som už s hnevom. Dal mi ju a ja som na neho usmiala a dala mu pusu na líce. Potom som mu dala facku na líce kde som mu dala pusu. Bleee.

„Zapečaťené!" zahlásila som s nadšením a zvískla s poskokom.

Otvorila som servítku v ktorej sa nachádzala žemľa a keď som zbadala že je nakusnutá, zatvaríla som sa znechutene. Pozrela sa na Nicka a usmiala sa šla som ku košu kde som tu žemľu zahodila. S úsmevom na tvári som povedala.

„Poďakuj mi, koš! "povedala som a zasmiala sa.

Okey, okey a okey tuto to stopem! Dobre takže mala by som začať odznova.

Takže..

Volam sa Emily Rodriguez mám 16 rokov a môj život je úúúplne „úžasný".
Mám štíhlu postavu a čierne vlasy. Milujem čiernu farbu! Aaaa......som taká bad girl a rada šikanujem. Zaľúbi? Pff.. Cigarety, alkohol prostě jedním slovom PARTYISMYLIFE! Noo a ešte chcem povedať že niesom ten typ ktorý skočí náhodnému chalanovi do postele, takže tak.

Nooo a čo dodať? Toto je proste môj príbeh. Plný lásky, sklamania ale hlavne rebelstva!!

Bad Girl & Bad BoyWhere stories live. Discover now