Ep•2

44 12 6
                                    

"Багнийхаа ард хулчгар царайлан нуугдах нь энэ нийгэмийн хамгийн аймшигтай зүйл юм."

Ажлын цаг дууссан тул гэртээ ирэн халуун усанд суулаа. Энэ хугацаанд өөрийнхөө өнгөрсөн амьдрал аа эргэцүүлэн бодно. Хундагатай улаан дарсанаасаа бага багаар шимэн суусаар байгаад дуусгаж орхиж.

Биеэ ч арчилгүй, хувцсаа ч өмсөлгүй шууд л орондоо оров. Үнэндээ У Сэүн гэх залуугийн арыг зохицуулж мөн группын ажлыг зэрэг амжуулах гэж олигтой ч амарч чадахгүй байна.

________________________________

"Ааваа гуйж байна" хэмээн сөөнгөтсөн хоолойгоор орилон гуйлаа. Гэвч архинд толгойгоо мэдүүлсэн эр охины орилох үл тоон ганцхан үлдсэн хайртай цамцыг нь хайр найргүй урна. Охин өөрөөсөө түлхэх үед өнөөх эр гэнэт өндийн уур хорсол дүүрэн харцаар хараад хамаг хүчээрэй алгадчихав. 10хан настай жоохон охин насанд хүрсэн эр хүний гарын аяыг үл даан манарана.

Нөгөө эр охины биеийг таалан, хаа сайгүй үнсэж гарав. Гэнэт л хаалга савагдан онгойж нэг залуу болон охины үеийн эрэгтэй хүүхэд орж ирэв. Залуу доголон нулимстай нөгөө эрийн доор байх охиныг хараад хөмсөг зангидан "ХӨГИЙН НОВШ ТӨРСӨН ОХИНОО ХҮРТЭЛ ХҮЧИНДЭХЭЭС ИЧИХГҮЙ БАЙНА УУ!?" гээд өнөөх эрийг цохин унагаалаа. Хажууд нь байсан гялс гүйн очоод өөрийнхөө цамцыг нөмрүүлэн гэр гэх нэртэй тамын газраас гаргав.

"ЛУНА МИНИЙ ОХИОН ЧИ УДАХГҮЙ БУЦААД Л НАД РУУ ХҮРЧ ИРЭХЭЭС ХОЙШ ӨӨРТӨӨ ИТГЭЛ НАЙДВАР ТӨРҮҮЛЭЭД ХЭРЭГГҮЙ. ИНГЭЖ АМЬДРАХ НЬ ЧИНИЙ ХУВЬ ТАВИЛАН" гээд чангаар хөхрөв.
______________________________
Дррр...... Дррр...

Сэрүүлэгний дуугаар шөнө бүр зүүдэлдэг зүүднээсээ ангижрав.
Доголон нулимсаа ахин нэг арчин толинд өөрийгөө харвал өмнөх өдрүүдийн адил цонхийсон цагаан арьс болон үхэжсэн нүд угтана.

Санаа алдчихаад 3н минутын чийгшүүлэх болон тэжээлийн маскаа тавьчихаад өөртөө бяцхан зууш хийлээ.

=========================

Ажлын байрандаа ирвэл Сэүн арай ирээгүй байв. Ажлаа зохицуулан сууж байхад хэн нэгэн орж ирэв. Сэүн гэж бодон тоолгүй үргэлжлүүлэн ажлаа хийлээ.

"Тог тог" гээд хэн нэгэн ширээ тогшив. Гайхан дээш харвал өчигдөр өдрийн минь хоолыг сүйтгэсэн нэгэн. Ча Инү.

•Red Rose•Where stories live. Discover now