"Είσαι έτοιμη για αυτο;" με ρώτησε ο Hyunjin στην διαδρομή προς την μηχανή του, και με κοίταξε. "Τι μπορεί να πάει λάθος;" του είπα και στερεώσε καλύστερα το σακίδιο μου στους ώμους μου. "Πολλά." μου απάντησε, και ξαφυσιξαμε και οι δύο αγχωμένοι.
"Θες να σε αφήσω λίγο πιο πριν από την είσοδο του σχολείου και να έρθω εγώ κάνα 5λεπτο αργότερα;" με ρώτησε. "Καλύτερα το πρώτο. Ας το πούμε πρώτα σε αυτούς που πρέπει, και μετά ας μαθευτεί και στους άλλους." του εξήγησα και ανεβήκαμε στην μηχανή.
"Κατέβα." μου είπε και το έκανα. "Άιντε και ο Θεός βοηθός." αναφωνησα πριν ξεκινήσω να προχωράω προς την είσοδο του σχολείου.
Μπηκα στο προαύλιο, και σε ένα παγκάκι διέκρινα την Minjoo, την Yujin και δυστυχώς και την Edeline να συζητούν. "Καλημέρα!" τους ειπα χαμογελαστή πλησιάζοντας, και με χαιρέτησαν και εκείνες. Η Edeline έκανε τον απαυτο της λίγο πιο πέρα για να μπορέσω να κάτσω και εγώ ανάμεσα σε εκείνη και την Minjoo.
Συζητήσαμε λίγο, και μετά εμφανίστηκε και ένας Hyunjin, μαζί με τον Christopher και τον Felix. "Γεια σας." μας χαιρέτησε ο Felix. "Γεια Lix!" ανταπέδωσε υπερβολικά πολύ χαμογελαστά η Yujin. "Γλυκά, είμαστε και εμείς εδώ." της είπε ο Christopher. Χαιρετηθηκαμε και με τους άλλους, όταν ένιωσα το κινητό μου να δονειται.
Hyunjin🙃
Θα τους το πούμε τώρα;Γύρισα να τον κοιτάξω, πριν του απαντήσω.
Cort:
Στο μεσημεριανό καλύτερα.Συνεννοηθήκαμε λίγο με τα βλέμματα μας και αφού καταλήξαμε πως θα τους το λέγαμε στην καφετέρια την ώρα του μεσημεριανού, χτύπησε το κουδούνι, και έπρεπε να πάμε στις τάξεις μας.
Είμαι τόσο μα τόσο χαρούμενη που δεν είναι στην ίδια τάξη με την Edeline!
[...]
"Μήπως να το αφήσουμε;" μου ψυθηρισε ο Hyunjin, και εγώ του έγνεψα αρνητικά. "Ή τώρα ή ποτέ." του απάντησα και άνοιξα την μεγάλη πόρτα της καφετέριας. Περπατούσα ακριβώς δίπλα του με αποτέλεσμα μερικά βλεμματα κάποιων κοριτσιών να πέσουν πάνω μου. Η παρέα μας όμως μας κοιτούσε εξίσου έντονα.
"Πώς και τα δύο σας εσείς;" μας ρώτησε περίεργη η Yujin καθως πλησιάσαμε στο τραπέζι μας. "Αααααυτο ήμουν έτοιμος να ρωτήσω και εγώ!" ειπε και ο Christopher, και οι άλλοι δύο κούνησαν καταφατικά το κεφάλι τους.
YOU ARE READING
𝐒𝐓𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 [𝐇𝐡𝐣]
Fanfiction"Θεε μου,τι κάνεις μέσα στο σπίτι μου;" Του φώναξα πανικόβλημενη. "Δεν ξέρω τι θέματά έχεις για να λες το σπίτι μου, σπίτι σου!" Μου απάντησε αυτός νευριασμένος με την σχετικά επιθετική συμπεριφορά μου. "Πρέπει να βάλουμε κάποιους κανόνες. Δεν γίνετ...