Sam povesteste:Ora 04:25. Încă nu dorm . Butonez telecomanda fara vre-un scop, gândindu-ma la bărbatul care pana acum mi-a fost un străin .
Kev povestește :
- Da Max, avem un " transport" astăzi... Da ma, da.. Ok.. Ne intalnim la mine si de acolo mergem sa il livram .. Ciau..te astept .. La 09:00 esti la mine! AI ÎNȚELES? .... sper... Hai pa.
(Arunca telefonul furios pe pat, iar cand telefonul face cunoștință cu Parchetul, Kev începe sa înjure) .
- OH SERIOS? Ce mama naibi?! Toate mi se întâmpla acuma ce pana lu' Satan?! Firar sa fie ! Bagami-as............Driiinnngg...! Ceasul indica ora 08:00.
Cum a trecut asa repede timpul?! Trebuie sa ma grăbesc sa o duc pe Sam la lucru.. Totuși mi-am luat un angajament.... (Gândi Kevin)
***
Maria povesteste:Se aud niște zgomote la parter. S-o fi trezit Kevin..?
Ne stand pe ganduri, Maria coboară.
-Kevin! Ce mama naibii faci la ora asta ? Mai ales gălăgia asta!
- Lasa-ma ! Am treaba ! Du-te tu si vezi-ti de curcubeele tale si visele cu ponei!
- Esti ... Esti un .... Ohhh.. Fira-i tu sa fi! ..
- Pa am spus!
Si tranteste ușa după el, ieșind din casa ca un uragan. Uitandu-se la ceasul de pe bordul mașinii, constată ca este 08:30. Mai avea doar 15 minute pentru a-și tine promisiunea, asa ca demara in trombă .Sam povesteste:
-08:25 ... Oare nu mai apare?.. Sau.. A uitat de mine?.. Cel mai sigur a uitat de mine...adica.. Frate .. Stau de 10 minute afara Așteptându-l ....
Apoi se auzi o mașina . Era a lui. Era chiar el, nu uitase-ra de ea . Cand Sam l-a vazut, inima ii bătea din ce in ce mai tare. Nu Știa de ce.. Dar simtea.. Mașina ii opri in fata, dându-se jos băiatul blond din ea, deschizandu-i portiera .
- Buna Kev.. Credeam ca ai uitat de mine..
- Buna papusa, n-am cum sa uit . Doară ti-am promis, asa-i? (Zâmbi Kev strengar) .*
Sam dându-i coordonatele destinației, el ajunse in 15 minute.
-Multumesc Kev ! (Si la pupat pe obraz)
- cu plăcere, la 17:00 sunt aici sa te duc si acasa. Servici ușor. Te pup.
- si eu, mersi.****
Ora 09:00. Max aștepta in fata casei lui Kevin. După 5 minute, sosi mașina lui Kevin.
- unde naiba ai fost ?!
- Am avut ceva treaba. Acum sa trecem la treaba.
- bine.
Max își lăsase mașina in fata la Kev, și-ar urca in scaunul din dreapta .
- De data asta ce o zis Seba sa transportăm?
- stii ca nu ii place sa ii zici Seba. Si încă nu mi-a zis ce . Trebuie sa mergem sa vedem .
- Domnul Șef Sebastian. E mai bine? ( spune Max in scarbă)
- Max... Nu te schimbi nici P data!..
Exclamă Kevin si călcate accelerația mai puternic. Depășise deja de mult viteza maxima prin zona. Gonea cu 150 la ora pentru a ajunge la Sebastian cat mai repede. La 17:00 trebuia sa o ia pe Sam de la lucru, si nu putea întârzia.Ora 10:07 . Max si Kevin sunt in biroul lui Sebastian.
Max dând din picior stresat deja de liniștea ce înconjura încăperea.
-Deci.. Sebastian.. Ce transportăm de data asta?..
Omul înalt si masiv din fata lui Kevin, își scoate privirea dintre hârtii pentru a se uita o clipa la Kevin. Sebastian era un om înalt, in jur de 1.80 m , parul spre un brunet închis si cu ochii de un aalbastru deschis. Avea o vârsta considerabila. Se învârtea in jurul a 40 de ani, dar avea un aspect fizic de invidiat. Singurul lucru care il strica era fumatul.
- Armament . Armament militar .Am găsit o persoana interesata de asa ceva, si care plătește un preț considerabil. Acțiunea se va întâmpla la 02:30 dimineața la depozite. Va rog pe amândoi sa fi-ti acolo. Kevin. Tu vei conduce operațiunile de transport. Ma bazez pe tine.
- Dar.....
- nici un dar. Acum . Va rog sa plecați ca sa pot sa un telefon . Multesc, la revedere.
- ... La revedere ( spuse Kev surprin de decizia șefului sau)
-Mdea.. La revedere... (Max încearcă sa schițeze un săli politicos) .***
Ora 16:58 iar Kev încă nu ajunseseră . Sam Iarăși Își puse mii de intrebari cum, ca, daca a uitat de ea ? Sau a lăsat-o balta..?
Stătea sprijinita de un copac, Așteptându-l .. După vre-o 10 minute de stat, Kev își face apariția. Dar nu era singur. Mai era încă un bărbat cu el.
Kevin iese din mașina .
- Scuze Samy, scuze.. Am avut un.... O pro...O problema .. Si m-a reținut puțin mai mult .. Si scu.....
- nu-i nimic Kev.. Nu-i nimic..
Kevin ii deschise ușa din spate a mașinii si o lasa sa între.
făcând cunoștință cu bărbatul aflat in scaunul din dreapta .
-Sam..
-Max.. Încântat..
- De asemenea...
-lucrezi pa arhitectura.. Interesant..
-da .. E un loc dragut ...tu ce lucrezi?..
- Eu.. Eu sur manager intr-o firma..
- A.. Dragut..
-mda..
- de cand esti manager?..
- de mult.. De vre-o opt ani..
- Wau.. Impresionant..
-da.. Ce pot sa spun...
**In 15 minute Ajunseseră in fata casei Samanthei.
- Sam.. Aci locuiești tu? .. O întrebare curios Max.
-Da.. De ce?
- Acum câțiva ani.. Adica.. Nimic .. Lasa..
- okey.... Eu.. Eu am plecat.. Pa..
- Pa Papusa ! ( se auzi vocea lui Kevin)
- Pa Sam..****
Oare ce vroia sa spună Max? .. Oare Știa de crima de atunci..? .. Sau....
Un moment de tăcere a pus stăpânire pe ea. Acum făcuse legătura. Omul acela.. Omul acela ce discutase cu fratele sau... Acela era Max.. Dar.. Nu avea cum.. Incidentul era de 2-3 ani, iar el era manager de 8...
Întrebările astea puse stăpânire pe ea toată după-masa, inclusiv seara.
CITEȘTI
~Fumăm vise~
AçãoSamantha sau Sam ( cum ii place sa i se zica) e o fata Rebela, visatoare, plină de entuziasm si energica. Iubește motoarele, dar si sa ii ajute pe ceilalți . O fata bruneta cu ochii verzi, 1.73 cu tenul deschis la culoare . ~ Rebela ~ se poate carac...