Vampireverse

274 20 3
                                    

Bölüm çok uzun zamandır gelmedi çünki evde internet kesildi mobildeyim :D
Hadi başlayak UwU

Böyle düşüncelerle biraz daha dolaştım ve yarasalar ile beraber bir ağacın gövdesinin altına geçtik.

Böyle düşüncelerle biraz daha dolaştım ve yarasalar ile beraber bir ağacın gövdesinin altına geçtik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(yarasaların görünüşü)

Pembe yarasa dizlerimin üstüne kondu ve diyeri ise yanıma geçti.Birbirimize baktık ve o birşeye hazırlanıyormuş gibi yapıp... bir sans'a dönüştü. ..O BİR SANS 'A MIDÖNÜŞTÜ?! 'Sakin ol İnk,nede olsa i bir AE'nin bir sans'ı ve görünüşe göre tıpkı error gibi görünüyor.'

Gülümseyerek "merhaba encre" dedi... bana şaka mı yapıyordu? "M-m merhaba error, nasıl kıyafetlerini degiştirdin?" Çünki tıpkı bir vampire benziyordu ve gerçeği söylemek gerekirse cidden yakışıklı görünüyordu. Bana şaşkın bir şekilde baktı ve "
Kıyafetlerini asıl değiştirmiş olan sensin" dedi. Ve devam etti "encre senin böyle giyindiğini gözlerinin şekli olmasa anlayamazdım.ne ara böyle şeyler giyinmeye başladın???" Dedi,bu sefer bir kaşını havaya kaldırarak.

Sanırım bu bir şaka değildi veya tamtersi...

~ error'un gözünde ~

Ink'ten olabildiğince hızlı ve önce kaçtım . Ve bir ormana doğru ilerlemeye devam ettim, taakii bir mağaraya varana dek.burası bana biraz tanıdık geliyordu ama fazla umursamadan içeri girdim.

Burası biraz fazla karanlıktı. Bu yüzden dışarı çıktım ve ink'ten kurtulduğumu düşünüp dışarıyı biraz keşfetmeye zamanımın olduğunu düşündüğümden buranın neresi olduğunuda düşünmeye başladım.

Yıpranmış ağaçlar, kasvetli bir hava,devasa bir şato veya onun bozması ve kayıp olan bir İnk...

Ink. . .

Ink ...

Ink...

Onun ismi neden kafamda yankı yaptı ki?? Umrumda değil ama onu seviyorum onun o tatlı sesini duymak,onun o sıcak ruhsuz göğsüne yaslanıp , sırıtarak sarılmak .helefobim (umarım dogru yazmışım dır ) yüzünden kimseye dokunamazken o bana dokuma biliyordu... o benim için cidden çok değerli bir canavar.

(Yeni fark etti :D)

"Olamaz onu bu garip yerde yani VAMPIREVERSEDE YALNIZ BIRAKTIM HEMDE FALLACY ILE BIRLIKTE. INK,I ONUN ELLERINE BIRAKTIM, BUNU NASIL BAŞARA BİLDİM... "sakin ol ,sakin ol ,sakin ol error... onu ondan alacaksın ve star sanseslerin evine bırakıp anti-void'e gideceksin cidden güzel bir plan... tabii işlerse.

Ve bağırışlarımdan korkan kuşlar ağaç lardaki yerlerini bırakıp uçtular.

♡Şimdiki görevim ink'i kurtarmak♡

;^; Geceden attığım için özür dilerim fakat bayrama özel bölüm yaptım ;3

《Dikkat buradaki hiçbirşey hikayeyle ilgili değildir 》

ERROR ink'in evine kapıya tıklayarak girdi ve bayramlaştı lar.

UwU

Ink error'a biraz kolonya sıkıp elini öptü. ERROR ona sadece bir bakış attı 'ne bekliyorsun?' Bakışı.
Ink ona 'ceplerini karıştır' Bakışı attı. Ve kaplan (ink) avını en küçük bir harekette boğarak öldürmeye hazırlandı. Error tam cebinden bir şey çıkartmıştı ki ink onu kaptı ve kaçtı.

ERROR kahkahalarla gülmeye başladı çünki aldığı şey bir para değilde bir kağıt parçasıydı.

Ink dilini dışarı çıkartmış elinde kağıt parçasını tutarak errorun yanına geldi ve gözlerini kaçırdı .

☆ink para göz değildir merak etmeyin.☆ XD

yeniden başlamak ~errorink~ [ASKIDA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin