2.fejezet

1.2K 79 5
                                    

Perselus Piton lobogó talárral, és a szemében szikrázó, meghatározhatatlan érzelmekkel viharzott be a dolgozószobájába. Mielőtt leült volna, gyorsan elmotyogott egy 'colloportus' bűbájt, hogy senki ne zavarhassa meg.
Levelet kapott.
Levelet, Lily Pottertől.
~~~
Ahogy biztonságban tudhatta magát, leroskadt a kedvenc foteljébe, és a kezeiben tartott levélre ejtette a tekintetét. A boríték sargás volt, és viseltes, mintha valaki régóta őrizgetné, a megfelelő pillanatra várva. Elképzelése sem volt ki küldhette neki, vagy honnan érkezhetett, ilyen sok évvel Lily halála után. A levél felkavarta, pedig még abban sem lehetett biztos, hogy tényleg Ő írta.
Az ujjai merevek voltak, ahogy próbálta feltépni az elöregedett papírt. Lily írása volt. Az ő betűi. A férfi nem tudta tovább kontrollálni magát, és könnyek gyűltek a szemében, egy durva mozdulattal elmaszatolta őket, majd olvasni kezdett. Hirtelen megdöbbenés költözött a tekintetébe, és elöntötte az arcpír, szemei kikerekedtek. Mereven bámult maga elé. Lángolt az arca.
Értette amit olvasott, de az elméje még nem fogta fel a látottakat.
Perselus soha nem tudott válaszolni a kérdésre, hogy mennyi ideig bámult az átnedvesedett papírra, de olyan hirteleséggel, ahogy érkezett, felpattant és mit sem törődve a méltóságaval és hírnevével, hopponált.
A Privet Drive 4-hez közeli sikátorba landolt, és sietős léptekkel a ház felé vette az irányt.

A Mardekár Hercege (befejezett)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt