20

69 19 194
                                    

Model- Değmesin ellerimiz

Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de'

Wattpada başlama tarihinizi alayım.

--------------------------------------------------------

Gelinlik tarzı elbise giymiş saçım yapılmış dışarı çıkacakken Berk geldi.

" Selin düğün salonunun adresi şu kağıtta var." dedi ve elindeki kağıdı Seline uzattı.

" Ne yapıcam?." dedi Berke bakarak anlamaz tavırla.

" Başkasına yaptırcaktım da herkese bir iş düştü. Sen gelsene bı yalnız konuşalım." dedi.

Selin de " tamam." dedi ve Berk ile yanımdan uzaklaştılar

Yaklaşık 5 dakika konuştuktan sonra Selin yürüyerek bir yere gitmiş Berk de yanıma gelmişti.

" Selin nereye gitti?"dedim.

" Önemli bir iş değil gelicek hadi araba bekliyor bizi." dedi ve elimi tutup kendi koluna soktu.

Ellerimize bakıp " Fazla samimiyet canımı sıkar." dedim Berke bakarak.

" Çok soğuk davranıyorsun nikah masasında da ağlayarak evet diyeceksin diye korkuyorum." dedi gülerek.

" Gülmekten soğudum sayende." dedim iğrenir gibi bakarak.

Gülmesi durmuş bana öfkelenerek bakıyordu.

" Abartıyorsun." dedi ve arabanın kapısını açıp arkaya oturmamı sağladı.

Arka koltuğa yavaşça oturdum ve Berk de kapıyı kapatıp arabayı dolandı ve yanıma arka koltuğa oturdu.

Araba ile düğün yerine yaklaşık 30 dakikada varmıştık.

Ne Berk ne de ben hiç konuşmamıştık.

Düğün yerine gelince direkt nikah masasına geçtik.

" Erken değil mi daha 1 saat var?" dedim.

Herkes burada bizi bekliyordu.
Göz ucuyla Selin'in nerede olduğunu arıyordum.

"Selin nerede?" dedim Berke fısıltı ile.

Berk etrafa bakındı daha sonra kulağıma yaklaştı ve sessizce konuştu.

" Bizden önce geldi o, sana sürpriz yapmak için. Burada yani. Merak etme." dedi.

" Ben göremiyorum." dedim.

Berk sesli bir şekilde oflamıştı.

" Yanlış birşey mi konuşuyorum ne bu tavırlar?" dedim.

" İrem dediğim gibi burada ve mutfakta. Sürpriz artık sus!"dedi.

Daha sonra nikah memuru geldi ve konuşmaya başladı.

" Siz İrem Öztekin, Berk Arıkan'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" dedi memur.

Derin bir nefes aldım. Berkin annesine baktığımda göğsünü gererek oturuyordu. Ona baktığımı fark edince kafasını evet anlamında salladı.

Lan çok biliyorsan sen evlen diye geçirdim içimden.

Memur tekrar konuştu. " Evet kızım eşin olarak kabul ediyor musun?" dedi.

Memura baktığımda Berk hafif bana yaklaşarak " Evet İrem evet diyeceksin!" Dedi.

Derin bir nefes alarak " Evet!" dedim.
Herkes alkışlıyordu. Berke baktığımda gülüyordu.

Geçmişten KalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin