0.1

211 22 50
                                    


Medya: Lee Yun

Merhaba! Ben Yun. Şimdi okula gidiyorum. 1 tane arkadaşım var. Arkadaş değil ya, kardeş gibiyiz. Tamam erkek. Ama biz bunu sorun etmiyoruz. Adı mı? Jimin. Derste yan yana oturmuyoruz. Ama notlaşıyoruz. Bu arada ben sizinle konuşurken okula geldim. Lise 4. Sınıfım. Sınıfa Girdiğimde jimin daha gelmemişti. Evet klasik. Hep böyle olur. Ben önce gelirim. Benden 9-10 dakika sonra o gelir. Oturup onu beklemeye başladım. Dediğim gibi. Benden 9-10 dakika sonra geldi. Sırasına oturdu. Hemen onun yanına gittim. Ve sıranın üstüne oturdum.

Yun: Eee Naber?

Jimin: Iyi sen?

Yun: Bende iyi.

Bir süre sessiz kaldık.

Yun: Ödev vardı. Yaptın mı?

Jimin: NE! Hangi dersten?

Yun: Ingilizce. 150 soru çözülecekti.

Jimin: Off! Not almamışım.

Yun: Sorun yok. Ben 300 soru çözdüm.

Jimin: Ciddi misin??

Yun: Evet. Dur vereyim.

Test kitabını alıp yanına geri döndüm. Ve test kitabından koparıp ona verdim.

Yun: Dur bekle Zımba bulayım.

Dedim ve sıra arkadaşımdan Zımbasını rica ettim. O da verdi. Testleri zımbaladım ve sahibine geri verdim.

Jimin: Teşekkür ederim Ay Parçam.

Yun: Rica ederim Zeka küpüm.

Etrafıma baktım.  Oha! Sınıf ne ara doldu?

Yun: Oww!  Sınıf ne zaman doldu?
Jimin: Bilmiyorum Ay Parçam.

Yun: Neyse boş ver Zeka küpüm. Ders ne?

Jimin: Ingilizce.  Hiii! Quiz varmış! 

Yun: Vallaha mı?  OLLEYYYYYYY!

Jimin: Off kesin düşük alacağım.

Yun: Seni döverim!  Ben çalışmadım.

Jimin: Ben çalıştım.

Yun: Biraz daha çalıştırayım mı?

Jimin: Olur.

15 dakika içinde kelimeleri tekrar ettik. Hepsini bildi.

Yun: Sen boşa korkuyorsun zeka küpüm. Sen kesin 100 alacaksın.

Jimin: Off ne bileyim ya!

Yun: Neyse zil çaldı. Ben sıramdayım.

Dedim ve sırama oturdum. Kafamı da sıranın üstüne koydum. Ve hastalığımı düşünmeye başladım. Jimin'e söylemedim. Ben Kan Kanseriyim. Destek olacak kimsem yok. Dalga geçerler diye kimseye söylemedim. Jimin'de dahil. Bir anda midem bulandı ve lavaboya koştum. Yolda ise hocayı gördüm. Hoca bana baktı. Koştuğumu görünce benim peşimden geldi. Beni kan kusarken görünce korktu. Hemen yanıma geldi. Ben kusmamı bitirince ellerimden tuttu.

Öğretmen: Yun! Iyi misin?!

Yun: H-hocam.

Öğretmen: Efendim canım?

Yun: J-Jimin gelsin. S-siz  dersinize gidin.

Öğretmen: Emin misin?

Artık konuşmaya halim kalmadığı için evet anlamında kafamı salladım. O da sınıfa gitti. Bir süre sonra Jimin'in sesini duydum.

Sınıf Arkadaşım ~Park Jimin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin