Érted Bármit/3/

334 13 9
                                    

~Sakura~

Itt ül előttem és a sebeit tisztítom! Elég csúnyán elbántak vele! Haja sokkal kócosabb a megszokottnál. Hófehér bőre is sebes! Ajka és szemöldöke felreped. És......

" Ácsi! Miért gondolkodom én ilyeneken? - rázom meg a fejem - Sakura térj észhez, ő egy szoknyavadász!"

Kitisztítottam az össze sebét! Amit úgy véltem, hogy kell majd leragasztottam őket.

- Kész is! - állok fel, s elkezdem a helyére pakolni a fertőtlenítőt, amit pedig el kell dobni eldobtam.

- Sakura! - szólít meg. Én felé fordulok. - Köszönöm neked, hogy nem hagytál ott! - süti le a szemét. Most rajtam a sor, hogy megdöbennyek.

- Nem tesz semmit! Mint már mondtam! De most menjünk órára nemsokára kezdődik! - kiléptem az orvosiból, s a termünk felé vettem az irányt.

Én haladok elől, Sasuke pedig mögöttem! Halk recsegést hallok, amikor megszólal a hangosbemondó!

- Haruno Sakurát és Uchiha Sasukét kérem az igazgatóiba! -a hangra megállok és hátra fordulva Sasukéra nézek - Ismétlem Haruno Sakurát és Uchiha Sasukét kérem az igazgatóiba!

- Vajon mit akarhat? - kérdi Sasuke. Én megrántom a vállam, majd az utunk folytassuk tovább csak most az igazgatóiba.

Az igazgatói előtt megállunk, majd halkan bekopogok! Egy halk szabad szólt ki. Lenyomtam a kilincset, s beléptünk! Az irodában foglalt helyet az a pár fiú akiket leszedtem Kibáról Narutoról és Sasukéról! S a két jómadár is bent van! Az ajtót Sasuke becsukta, majd én és Sasuke is Naruto és Kiba mellé léptünk!

- Ha mind megérkeztek! - nézz körbe az igazgató - Szeretném hallani, mi is történt ma reggel! - könyököl fel az asztalára - Nos ki kezdi? - vonnya fel egyik szemöldökét.

- Ez a nyomorék - szólal, meg aki Sasukét verte - a barátnőmmel flörtölt és ezt nem hagytam!

- Azt látom! - néz rá az igazgató - Jól ellátad Sasuke baját! Viszont az iskola területén tilos a verekedés, ezt jól tudod! És mivel végzős vagy, nem esne jól egy kis felfüggesztés igaz? - néz rá szigorúan. A gyerek megszólalni sem tud. - Ez a többiekre is vonatkozik! Most viszont - áll fel a székéből - Bocsánatot kér mindenki a másiktól, vagy tényleg felfüggesztés lesz és pár büntetés is! - szol szigorúan.

Az irodában síri csend!A feszültséget vágni lehet. Majd egyszer csak Naruto szólal meg mellettem!

- Elnézést kérek, hogy verekedtem és nagyon Sajnálom mindannyiunk nevében! - hajol meg, tettét követi Sasuke és Kiba is! Igazgatónk a felsőbb évesekre néz.

Az idősebbek is elnézést kértek és sajnálják! S megígérték, hogy nem fordul elő többet!

Megszólal az egyik!

- S a cicababa nem kér elnézést, hogy így elbánt velünk? - teszi fel a kérdést.

" Uhhh, de le csapom mingyárt!"

- Megmondtam, hogy ne hívj így! - sziszegem, indulnék meg felé, de megfogják a bal vállam. Oldalra fordulok, s akkor látom, hogy Naruto a fejét rázza.

- Örülj, hogy nem kaptok nagyobb büntetést! - szólal meg az igazgató ismét - Mert - rám pillant - Sakurának köszönhetitek, hogy elgondolkodtam, a helyzeten! Hogy nem lett nagyobb kár bennetek! Most pedig sipirc mindenki órára! - emeli meg a hangját.

Az irodából mindannyian ki rohantunk.

A nap további része unalmasan telt! Vagy is inkább a megszokott módon! Én a lányokkal beszéltem, a fiúk hülyültek és Sasukénak hűlt helye volt! Na kitaláljátok merre járt?

A kis buli óta eltelt pár hét! Az osztályból mindenkivel jóba vagyok! Még Sasukéval is! Néha néha el tudunk beszélgetni, de továbbra sem hagyott fel a hobbijával! Az egyik legjobb barátom Naruto lett. Sokat beszélgetek vele a lányok mellett! Sokat beszélgetünk Sasukéról is, hogy mit miért csinál! De nem igazán tudjuk. Ahogy haladunk a hetekkel úgy jönnek az új anyagok és majd a dolgozatok is!

Történelem órán ülünk, s nem tudom miért, de Sasukét nézem. Nemrég volt egy kis helyváltoztatás, így egy paddal hátrébb kerültem mint ő! S az óra kezdete óta csak őt bámulom! Teljesen máshol járok gondolataimban!

" Vajon miért csinálod azt amit? Egy ideje jóban vagyunk már amennyire! S amikor más lánnyal látlak miért fáj a mellkasom? Ácsi min gondolkodom én - rázom meg a fejem - mi lett velem? Miért jár Sasuke körül a gondolataim? Baj van, de nagyon! - sápadok el - Ugye nem kedveltem meg Sasukét?" - s hirtelen a csengőre leszek figyelmes.

A táblára pillantok. Még jobban elsápadtam! Nem írtam semmit! " Nagyon ügyes vagy Sakura!" - összepakoltam a holmim, majd az ajtó felé veszem az irányt, hogy végre haza mehessek! Vége a mai napnak! De örülök neki! De meg állítanak! De jó!

- Sakura! - szólít meg tanárom!

- Igen? - fordulok hátra és a tanári asztal mellé lépek!

- Nemsokára dolgozat lesz!

- Igen tudok róla! - bólintok helyeslően.

- Szeretnélek megkérni, hogy tanuljatok együtt Sasukéval! Még régebben említette az igazgató! S jó lenne a felzárkózik mert nagyon rosszak a jegyei! Számíthatok rád?

- Öhm igen természetesen! - találom meg a hangom. Meghajlokok, majd távozom.

" Na most viszont jó lenne megkeresnem!" - a fejem jobbra majd balra fordítom, de sehol nem látom. Elindulok jobbra, hátha szerencsém lesz.

Egy ideje keresem Sasukét, de sehol nem találom.

- Mégis hol vagy? - gondolataimat hangosan mondom ki.

- Kit keresel? - szólal meg egy hang mellettem. Ijedtemben ugrom egy nagyon.

- Áhh. - ijedek meg, de az ijesztőm csak nevet. Oldalra fordulok, s Sasuke áll mellettem! - Sasuke ez nem volt vicces! - ütök vállába!

- Szerintem viszont igen! - kuncog! - Viszont kit keresel?

- Oh! Téged!

- Engem? - lepődik meg. - Ugyan miért?

- Hát öhmm.. - keresem a megfelelő szavakat.

- Igen? Mi lett Sakura? - hajol közelebb. Én félre pillantok. - Elvitte cica a nyelved?

- Hé ez nem vicces! - nézek bele a szemébe!

Sasuke egy szinten volt velem. Ajkaink pár centi választotta el egymástól.Haja kuszán állt a fején, s az ónix szemei csillogtak!

" Miért kell ilyen jól kinézned?"

- Sakura? - vonnya fel szemöldökét.

SasuSaku - Oneshots - Kívánságok tárháza -Where stories live. Discover now