Oturduğumuz masaya gelen kızın isim kartına baktım. Üzerinde Yeri yazıyordu. "Ne istersiniz?" Gülümseyerek söylediği soruya karşılık gülümsedim. "Her zamankinden." Anında kaşlarını çattı. "Buraya çok sık mı geliyordunuz? Sizi çıkartamadım, özür dilerim."
Yeri hala bana çatık kaşlarla bakarken kafa salladı. "Şimdi hatırladım. Dün gelmiştiniz buraya. Çok çok özür dilerim. Mocha ve çikolatalı kurabiye, öyle değil mi?" Kafa salladım. "Evet."
Ardından başını Sehun'a çevirdi. "Siz ne istersiniz?" Sehun gülümsedi ve masanın üzerine eğildi. "Siz ne önerirsiniz?" Yeri anında ciddileşti. "Beyefendinin siparişi gayet güzel. Size de öneririm." Sehun kafa salladı. "Olur o zaman." Garson kız yanımızdan uzaklaştığı anda ayağımla Sehun'un bacağına vurdum. "Ne yapıyorsun? Kız rahatsız olacak!"
Anında gözlerini garson kızdan ayırıp fısıldadı. "Bana bu kızı ayarla! Hyung, kalbim sıkışıyor." Sinirle göz devirdim. "Saçmalama! Daha ben açılamadım Seungwan'a. Bir de seninle uğraşamam!"
Ofladı. "Pekâlâ, ben açılırım. Baksana çok güzel gülüyor." Sehun hala garson kızı izliyordu. İç çektim. Masamıza gelen siparişler ardından Yeri gülümsedi. "Başka bir isteğiniz var mı?" Gülümsedim. "Siz dostumun kusuruna bamayın." Yeri gülümsemeye devam etti. "Sorun değil. Sanırım ilk kez çıkarıyorsunuz dışarı, yoksa eve pisliyor olmalı. Her neyse. Sizlere afiyet olsun."
Yeri yanımızdan uzaklaştığında gülmemek için dudaklarımı kemiriyordum. Sehun gözlerini kısarak bana yaklaştı. "O bana az önce hayvan muamelesi mi yaptı?" Daha fazla duramadım ve kahkaha atarken buldum kendimi.
Sehun güldü. "Ama ben böyle hayal etmemiştim!" Dudaklarımı birbirine bastırdım. "Ben de böyle hayal etmemiştim. Muhtemelen bir daha seni buraya getirmem. Yarın da Junmyeon'u getireceğim."
Sehun omuz silkti. "Sen getirme, benim ayağım mı yok?" Omuz silktim. "Var tabii de, gelmesen hepsi için iyi olacak gibi. Çünkü şu an tüm çalışanlar sana nefret dolu bakıyor. Başımı belaya soktuğun için teşekkürler kardeşim."
Sanırım kısa saçın en çok yakıştığı idol kendisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee ☙ wendy + kyungsoo ✔
FanficDo Kyungsoo, her gün aynı saatte aşık olduğu kızın çalıştığı küçük kahve dükkanından bir kahve alıyordu. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」