Wbrew złożonej przysiędze o ponownym nie podnoszeniu pióra, dziś po raz kolejny uraczę was historią, która pozostawi wam trwały ubytek w mózgu i wyraz zgorszenia na twarzy. Będzie to namiętna opowieść o romansie dwóch spiskowców - kvstma i Wilczusia. A zatem jak wyglądał początek jednego z najgorętszych związków tego milenium? Zacznijmy od zarania...
Wszystko zaczęło się pod koniec 2019 roku, kiedy za sprawą pewnego chochlika administracja servera Yostar Games Polish Community, który dobrze znacie z poprzedniego opowiadania, zmuszona była zlikwidować siedlisko zła jakim był kanał NSFW. Była to bardzo dotkliwa strata dla wielu bezbożników, którym kanał ten służył do wymiany towaru, czy zaspokajania swoich wyuzdanych potrzeb. Najbardziej uderzyło to w nikogo innego jak Najta, co było dla wszystkich do przewidzenia. Wtedy w jego tęgim umyśle powstał misterny plan utworzenia servera poświęconego w głównej mierze wrzucaniu lolicońskich rozbieranych pejzarzy udekorowanych dużymi ilościami białej cieczy. Tak oto powstał HMS AL fanclub, bez którego to opowiadanie zapewne nie miałoby miejsca.
Poza Najtem w tej Sodomie z Gomorą znalazły się takie osobistości jak DonM, Fagit, czy bohaterowie dzisiejszego opowiadania - kvstm i Wilczuś. Jak na dobre dzieło przystało nadszedł czas na przedstawienie herosów. kvstm lub w uproszczeniu kv, bo jego debilnego nicku w całości nawet Węgier by nie wymówił, był od dawna znaną osobistością na ALPC (dziś YGPC). Wprawdzie pełnił tam rolę serverowego błazna, ale udało mu się tam utrzymać dość długo, pomimo dziesiątek godzin spędzonych w gulagu. Mimo stosunkowo wrogich stosunków dostał zaproszenie na HMS, dlaczego? Tego nikt poza Najtem pewnie nie wie, ale gdybym miał zgadywać powiedziałbym, że każdy zamek potrzebuje swojego błazna. Tak, czy siak decyzja ta miała w przyszłości Najta sporo kosztować, bo aż 3 multikonta i sam server.
Wilczuś to z pozoru całkowite przeciwieństwo kvła - zagorzały przyjaciel i zwolennik Najta, przez pewien okres nawet właściciel HMSa. Co zatem sprawiło, że pomiędzy tą dwójką powstała tak potężna więź? O tym w następnej części...
CZYTASZ
Wilczy apetyt // Wilczuś x kvstm
RomanceHistoria o spisku, konspiracji i gorącym gejowskim romansie dwóch młodzieńców. Wspólna nienawiść połączyła ich mocniej niż srebrna taśma klejąca. Opowiadanie dla masochistów o mocnych żołądkach, pisane pod wpływem ponad jednego promila i w takim sta...