*hatırlatma
Derken bir ses geldi kahretsin bu da neydi şimdi böyle Seokjin anında yatakta doğrulmuştu..Lanet olsun karnım guruldamıştı. Zamanı mıydı şimdi gerçekten ? Gerçi karnım guruldamakta haklıydı sabahtan beri sadece kahvaltı da bir şeyler atıştırmıştım. E haliyle acıkmıştım tabii.
-" O ses senin karnından mı çıktı?" yok canım odaya fil girdi. Tamam biraz sesliydi kabul ama böyle tepki vermesine de gerek yoktu.
+"Evet karnımdan geldi hem olamaz mı ilk defa mı karın gurultusu duyuyorsun sanki."
-"Böylesini duymamıştım daha önce." yine o cam silme sesine benzeyen kahkahasını atmıştı. Aish.. uyuz işte ne olcak.
+" Keser misin şunu ayrıca sen çok yorgun değil miydin ne diye uyumuyorsun?"
-" Demek ki daha da yorulmam gerek hm?" oha yavaş çüş tamam çok fesat bir insan değildim ama o kadar da saf değildim ki aynı yataktayken bunu söylemesi de cabası.
+" İyi git otelin etrafında on tur at tam yorulursun." anlamamazlığa vurmalıydım yoksa muhabbeti bu konudan uzatırdı.
-" Aman sana da şaka yapılmıyor hemen ciddiye vur." cidden suratına karşı ay götüm diyesim geldi neyse bu isteğimi bastırıp sessiz kalmayı tercih ettim konuşuruz konuşur susardı di mi ? (kapı mı lan bu çalar çalar gider gibi hdjdjsj)-" Yemek sipariş veriyorum tam pizza yiyebilirsin di mi ? "
-" Aslında yiyemezsen ben yerim."
-" Gerçi gurultu sesini göz önüne alırsak şu an beni bile yiyebilirsin."
-" Sprite mı alsak fanta mı ? "
-" Tatlı da çekti canım şimdi." ulan adam susmuyordu hiçbir cümlesine karşılık vermedim ama yok yine de susmuyordu artık dayanamayıp ben de konuştum.
+" Ben yemek seçmem ne istiyorsan sipariş ver ve lütfen azıcık sus."
-" Cevap versen bu kadar uzatmazdım zaten iyilik de yaramıyor size hanımefendi." alaylı bir şekilde konuştuğunda ilk başta sinirlensem de sonrasında hak verdim. Sonuçta kendisi de benimle birlikte yiyecek olsa da sipariş benim açlığımın gitmesi için veriyordu.
+" Ah evet bir an ani tepki verdim. Teşekkür ederim.. çok."
-" Ne demek. Birazdan yemeklerimiz burda olur." kafamla onayladım.
.
.
10 dakika sonra siparişlerimiz gelmişti ah evet işte midemi sevindirecektim. Ödemeyi yapıp tekrar içeriye döndü. Tatlısına kadar düşünmesi cidden çok iyiydi. Hemen yemeklerimizi yemeye başladık. Yemek yemek huzur dolu bir eylemdi ve ben bu eylemi çok seviyorrdumm. İki dilim pizzam kalmıştı içeceğimin bittiğini o mâlum sesten anlamıştım. Sallayıp boş olduğundan tam emin olunca üzgünce kutunun üzerine koydum. Seokjine baktığımda pizzasını bitirmiş içeceğini bitirmeye çalışıyordu yani benim olduğum durumun tam tersiydi. Eline bitmiş olan içecek kutusunu aldı ve kendi içeceğinden boş kutuya döktü. Ne yaptığını dikkatlice izlerken kutuyu bana uzattı.
" Al hadi ben zor bitirirdim zaten." benim de bir şey yapmam gerekti hemen pizzamın bir dilimini ona verdim diğeri de bana kalmıştı. Aynı şekilde konuştum.
+"Al hadi ben zor bitirirdim zaten." birbirimize bakıp gülümsedik ah çok güzel gülüyordu.
-" Çok güzel gülüyorsun." oha resmen içimi okudu adam. Şaşkınlığımı kenara bırakıp söylediği cümleye odaklandım. Derdi çok olanın gülüşü güzel olur derler benimki de o hesaptı galiba.
+" Aa şey teşekkürler." normalde kolay kolay kızarmam ama şu anda yanaklarımdaki sıcaklıktan kızardığımı anlamıştım. O da onaylamıştı tabii.
-" Ah neden kızardın şimdi sadece gerçek olan bir şeyi söyledim. Daha önce sıkça duymuşsundur bence." yani duymuştum abimden ama çok sık değil. Yine de bunun anlatımına girmeye üşendim şu an ve kafa sallamakla yeltendim.
.
.
Neredeyse sabah oluyordu gökyüzü hafifçe aydınlanmaya başlamıştı. Güzel bir uyku çekmiştim. Sabaha güzel başlamamın nedeni sabah yanlış bir hâlde uyanmamak olmuştu. Seokjin hâlâ uyanmamıştı. Rahatsız etmekten korkmuş olacak ki biraz daha dönse yeri boylayacaktı. Rutin işlerimi hallettikten sonra telefonumu kurcalamaya başladım. Babam ve abim çokça arayıp mesaj atmıştı. Gelen mesajları açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROOMMATE || KSJ
Fiksi Penggemar" Sevgiliymişiz gibi yapsan olur mu?" . . Bazı şeyler yapmak için zorlanan kız bu durumdan kurtulmak için kaçarken sonunda hayatının anlamı olacak kişiyle tanışmayı beklemiyordu.. başlama tarihi: 22.05.2020 bitiş tarihi: 05.04.2021