Ce inseamna fericirea pentru mine
Mbuun. Începem uşurel seria temelor propuse de voi. Eu zic să le iau în ordinea numerelor de pe tricou şi să încep cu ce mi-a propus Denisa.
Filosofică tema propusă de tine. Dar să vedem ce iese.
"Nu da voie nimănui să-ţi spună că nu poţi să faci ceva... Dacă ai un vis, trebuie să-l protejezi... Dacă vrei ceva, încearcă să-l obţii. Punct.”
În ciuda firii mele extra-optimiste, nu înseamnă că nu pot fi şi realist (să fie clar,pentru mine realist nu înseamnă pesimist). Fericirea absolută (dacă pot spune aşa) nu o poţi atinge niciodată. Tre' să fie momente care să-ţi strice fericirea asta. Şi mai ales oameni care să-ţi pună beţe în roate.
Dar fericirea de scurtă durată e dată de mulţi factori. Pentru unii fericirea înseamnă să iasă pe Dorobanţi cu găină. Pentru unii să citească o carte bună. Pentru unii să aibe bani.
Fiecare cu piticii lui.
Fericirea pentru mine e atunci când după o sesiune solicitantă ajung acasă, între ai mei. În familie, cu prietenii.
Îmi încarc bateriile într-un mod extraordinar.
Fericirea pentru mine înseamnă şi rutina. Poate sună ciudat la început. Dar hai să vă explic care e treaba. Nu e zi din vara sau în fiecare vacanţă în care să nu ies cu ai mei că bradu'. Şi la un moment dat intervine rutina. Mai ales vara. Dar sincer, e o rutină ce-mi place foarte mult.
Fericirea pentru mine e şi atunci când bunicii îmi spun că sunt bine sănătoşi. Şi mai ales când bunica îmi trimite plăcinta ei genială de mere, sau scovergile alea de şi-acum mă gândesc la ele, sau cornulețele.
Fericirea pentru mine e atunci când , din an în paşte, mai merg la un fotbal cu băieţii, deşi după 15-20 de minute avem limbile cravate.
Fericirea pentru mine e atunci când ascult o piesă bună.
Cum e asta :
Fericirea pentru mine e atunci când un film bun mă lasă cu un zămbet tâmp pe faţă. Cum au fost multe filme până acum.
Deocamdată nu am nimic mai bun de zis. Sau poate nu-s aşa inspirat azi.
Dacă îmi mai vine ceva prin capul asta plin de prostii o să revin cu un update Promit.
PS : Pentru mine banii aduc fericirea. Am zis, o repet, îmi susţin în continuare ideea.
CITEȘTI
Schimbarea
De TodoSalut eu sunt Felix , în aceasta carte voi încerca să vă dau anumite informații referitoare la modul cum alegeți sa Vă trăiți viața ! Lectură plăcută Un vot din partea voastră mă ajuta sa imi dau seama ca am pentru cine sa fac acest lucru . lăsați...