Nu avea incredere
Isi bate joc de tine
Te va ranii
E doar fictiune
Shadow: C-ce? Cine esti? Despre ce vorbesti?
Tot ce vedeam in fata mea era o figura neagra, intunecata. Nu.. Nu o figura, ci o umbra. Aceasta dispare intr-o clipire din ochi spunându-și ultimele cuvinte.
Doar ascultă-mă
In acel moment ma trezesc brusc. Eram transpirata si respiram sacadat. Observ o pereche de brațe ce ma imbratisau. Aparent adormisem in bratele lui Jeff, ceea ce ma liniștește putin.
Simt niste buze ce se lipesc de fruntea mea si uitându-mă in sus vad niste ochi albăstrui ce se uitau la mine cu blândețe. Suvitele lui de par negre imi cadeau pe frunde.Ii pun o mana pe obraz,acesta zambind. Zambesc si eu si se apleaca sa imi dea un mic sarut pe buze.
Atunci cineva izbucnește in camera.
Ben: AJUTOOOOOORRRR!!!
Shadow: Ce s-a intamplat??
Ben: DIN GRESEALA AM CALCAT PE CHARLIEEEEEEEEE!!!
Shadow: Cine?
Jeff: Ursulețul posedat al lui Sally.
Shadow: Oh. Dar nu il numea Teddy?
Jeff: Doar ea il cheama asa, noi restul il chemam Charlie.
Apare in tocul usii un ursulet de pluș, in spatele acestuia era Sally.
Ben sare pe mine si si ma foloseste ca pe scut uman... Sau mai bine spus ofranda.Ben: IA-O PE EA NU PE MINEEEEE!
Shadow: Wow,chestia asta chiar se misca.
Sally: Teddy! Fi cuminte cu Ben! Si tu, cere-ti scuze!
Ben: Am facut-o deja dar continua sa sara pe mineeeeeeeee!!
Ma uit la ursulețul de pluș ce statea in picioare in fața mea si el la mine. Il iau in brațe iar in camera se lasa linistea..
Ben: Cum de bestia aia te lasa s-o iei in brațe? °-°
Shadow: Poate fiindca nu sunt un tăntălu ca tine?
Jeff: K.O.!
Ben: Tu mai tine-ti gura. Oh stai, nu ai cum! ^^
Jeff: Ce-ai spus?? *scoate cutitul de numai el stie de unde*
Ben: Ce ai auzit. >:)
Shadow: Baieti calma-
Jeff fuge spre Ben si incearca sa-l atace... Dar Ben devine mai transparent decat de obicei iar acesta trece fix prin el si da cu capul de perete.
Ben: Nu degeaba plutesc stii?
Shadow: Pff.
Jeff: *se ridica* Daca nu ai fi deja mort te-as ucide cu propriile mele mâini. -_-
Ben: Sigur cum spui tu. :")
Cât timp cei 2 se mai certau eu ma strecurasem deja afara din camera. Merg in bucatarie unde il gasesc pe Toby, acesta părând destul de fericit sa ma vada.
Toby: Hey Eli. ^^
Shadow: Hey.
Toby: Am văzut ca tu si Jeff ati devenit destul de apropiati.
Shadow: Mda, ceva de genul... Mai tii minte cand am scăpat de la casa aia de nebuni si am vrut sa te iau cu mine?
Toby: Evident.
Shadow: Am vrut sa-ti multumesc.. Ca gen.. Imi erai prieten.
Toby: Aw, so sweet. Daca vrei imi poti multumii in natura. :))
Shadow: NU-
Toby: Doar glumeam stai calma, si eu te consider o prietena buna. Esti una dintre putinele persoane ce le las sa ma vada fara masca.
Eu ii zambesc si acesta imi zambeste inapoi.
Atunci pe usa bucatariei intra L.J.L.J.: Deci aici erai.
Shadow: Ma cautai cumva?
L.J: Tu, eu, camera mea, prezervative? ~
Shadow: Nu esti primul ce intreaba. Si nu mersi. -_-
L.J.: Ma gandeam eu. Defapt am vrut sa-ti spun ca azi toti ies la vanatoare. Vi si tu papusa?
Shadow: N-am chef, prefer sa dorm.
L.J.: Puturoas-o.
Shadow: Cine vorbeste, tu care ai dormit 2 zile la rand non stop.
L.J.: Te ingrijorezi cumva pentru mine?~
Shadow: Poti crapa linistit ca ma doare fix in cot.
L.J.: Ce acra ești.
Shadow: Mersi. ^^
Ma mai învârt prin casa si joc jocuri video pana seara. Toti plecară rand pe rand pana cand casa ramase pustie. Era ciudat sa aud atata liniste. Am aflat ca, camera mea era deja gata de 2-3 zile, dar se pare ca nu mai am nevoie. Voi ramane cu Jeff in camera pana la urma. Merg in camera si vad o camera de filmat pe noptiera dar nu ma ating de ea, nu ma interesa. Ma dezbrac pregatindu-ma de culcare cand aud usa de la baie deschizandu-se.
Se pare ca era Jeff.Shadow: Ce m-ai speriat... Cum de tu nu ai mers la vanatoare?
Jeff: Nu am avut chef.
Spune el dand din umeri plictisit. Acesta vine si se pune peste mine cu o față ce imi spune ca nu prea avea ganduri "family friendly".
Shadow: Vad ca ai ganduri necurate. =))
Jeff: Cand n-am avut vreodata?~
Spune chicotind in modul lui, daca nu ar fi asa mutilat si de ar fi putin mai bronzat probabil orice fata i-ar cadea la picioare.
Ma uit in jos, iar cand ii vad unflatura din pantaloni simt cum obrajii mi se incalzesc probabil luand o culoare rozalie.Jeff: Hmm?~ S-a intamplat ceva? Ai vazut ceva ce-ti place?~
Shadow: Pff, esti un dobitoc.
Ii dau un pumn usor in umar doar in gluma chicotind.
El isi aproprie buzele de ale mele unindu-le într-un sarut. Intre timp acesta se dezbraca ramanand doar in boxerii lui gri.
Se uita in ochii mei, dupa se concentreaza asupra gatului meu incepand sa-l sarute si sa il muste putin, lasandu-mi cateva urme si facandu-ma sa gem usor.
Continua tot mai jos, iar cand ramanem amandoi goi pusca placerea devine mai mare.Persoana ce mi-a luat virginitatea e acelasi criminal ce acum cateva luni aproape m-a ucis. Cine stie cum se v-a termina povestea asta..
Ne intindem unul langa celalalt respirand greu si cu fetele rosii. El isi baga fata in umarul meu imbratisandu-ma. Eu ma fac comoda in bratele lui si asa noi doi adormim aproape imediat.
-----------------------------------------------------------
V-am scutit de detaliile actului sexual deci mulțumiți-mi xD
Insfarsit m-am intors cu un nou capitol. Vreau sa inchid cartea asta cat se poate de rapid decat sa continui cu chestiile cringe.
Urmatorul v-a fi si ultimul capitol, totusi cum am spus vreau sa fac si volumul 3 care nu stiu inca cum v-a fi, dar voi incerca sa gasesc idei. :3Night
CITEȘTI
CreepyPasta - Where there's light There's also darkness
Misteri / ThrillerAcesta este volumul 2 din seria mea de CreepyPasta. Da, m-am decis insfarsit sa ma apuc de el xD mi-a luat ceva sa fac coperta deci sper sa apreciati. Nu va dau spoilere la carte, daca ati citit primul volum atunci stiti deja cum sta treaba. Voi înc...