𝟱𝟬

336 6 51
                                    

Whaaa, 2K reads op dit boek!! Dank jullie wel schattiesss❣️

Noor

Ik lig lekker buiten. Gelukkig voel ik me al weer wat beter, maar ik doe het nog steeds rustig aan.
Sinds ik die aardbeien heb gegeten, voel ik me fitter dan een paar uurtjes geleden.
"Oké, Noor, ik heb een verrassing," zegt Martijn die enthousiast naar buiten komt gerend.
Ik kijk hem vragend aan.
Dan komen ineens José en Karin naar buiten gelopen.
"Whaat, hey!" zeg ik verrast en glimlach. "Hey kind, hoe voel je je? Je hebt gelukkig al wat meer kleur gekregen," zegt Karin en legt haar hand op m'n voorhoofd. "Ja, ik voel me ook al beter dan vanmorgen. Helemaal nadat ik de aardbeien heb gegeten," glimlach ik. Martijn wilt echt het beste voor mij. Hij heeft serieus zijn moeder laten overliegen voor mij. En José is ook al een paar dagen eerder gekomen, heel gezellig!

Karin komt tegenover mij zitten en Martijn en José pakken er ook een stoel bij. "Kijk, ik ben MDL-arts en geen echte dokter. Maar als jij bent flauwgevallen en na aardbeien weer fitter voelt, dan kan ik al wel meteen zeggen dat je een te lage bloeddruk hebt," zegt Karin en er verschijnt een glimlach op het gezicht van Karin en José. Ik kijk ze verbaasd aan en Martijn begrijpt het ook niet.
"Noor, je weet toch dat een lage bloeddruk vaak voor komt bij een zwangerschap. Dat had ik ook toen ik zwanger was van Finn," zegt José en ik trek mijn wenkbrauwen op.
"Maar toen Karin met dit verhaal van jou aankwam en dat ik al mee moest vliegen naar Ibiza, was ik wel voorbereid," zegt José en graait in haar tas. "Alsjeblieft," zegt ze en geeft me een doosje met een zwangerschapstest.
Ik kijk naar de zwangerschapstest in m'n hand en daarna naar Martijn. Hij knikt. "Doe maar lief, deze keer moet het goed zijn," zegt Martijn en José en Karin kijken hem verbaasd aan. "Oké, ik doe het," zeg ik en sta op. "You can do this, babe," zegt Martijn en geeft me een blaas kusje. Ik glimlach en loop naar binnen. Ik hoor Martijn achter mij juichen en ik schud mijn hoofd. Wat een gekkie is Martijn toch. Ik loop de trap op richting de badkamer.

"Oké Noor, you can do this. Gewoon in een bekertje plassen en de test even laten zitten in het bekertje," moedig ik mezelf aan in de spiegel. Ik adem in en uit en ga naar de wc waar ik in een bekertje plas. Dan loop ik weer terug naar de wasbak en haal de test uit de verpakking. Ik stop de test een paar tellen in het bekertje en leg het daarna plat neer op de rand van de wasbak. Nu moet ik een paar minuten wachten. In spanning ga ik op de grond zitten en leg m'n hoofd tegen de badrand.

De timer van m'n telefoon gaat af en ik voel m'n hartslag stijgen. Dit is hét moment. Hét moment dat misschien mijn hele toekomst we eens kan gaan veranderen. Oké Noor, kom op. Met mijn klamme handen draai ik de zwangerschapstest om.
Ik zie twee hele duidelijke streepjes en ik schrik. Ik ben zwanger. Omg, ik ben gewoon zwanger. Ik word mama. En Martijn gewoon papa. Dit... dit is een droom. Mijn droom is een werkelijkheid geworden. Ik kijk mezelf aan in de spiegel en geef een lucht kusje naar mezelf. "Oké Noor, heel raar dit. Maar ik vergeef het je, je mag nu heel vrolijk zijn," praat ik tegen mezelf in de spiegel. Ik pak de test op en loop naar beneden.

Martijn

Ik zie Noor met een grote glimlach weer naar buiten komen. Ze glundert helemaal en haar ogen sprankelen helemaal. Ik sta op en Noor komt naar richting mij gelopen. Ze hangt haar armen om mijn schouders en ik pak haar heupen vast. "Gefeliciteerd, papa," zegt ze en ik voel mijn mondhoeken omhoog gaan. Tintelingen gieren door mijn hele lichaam. Ik druk mijn lippen op die van Noor en voel dat Noor lacht.
Dan laat ik Noor los en mama komt naar ons toe. "Gefeliciteerd, schatjes van me," zegt m'n moeder en drukt een kus op mijn wang en geeft daarna Noor ook een kus op haar wang. "Ik word oma, besef dat even," zegt mama trots en ik zie haar glunderen. Dit doet mij zo goed.
"Ik mag natuurlijk wel peettante worden, dat begrijpen jullie toch wel hè," lacht José die ons ook een knuffel geeft.
"Hebben we iets van taart ofzo? Want dit moeten we natuurlijk wel vieren hè," zegt José en ik grinnik. "Zullen wij anders even naar de bakker wat lekkers gaan halen, José? Dan kunnen deze aanstaande ouders even van de schrik bekomen," grinnikt mama.
José knikt en lopen de voordeur uit.

Ik loop naar Noor toe en druk een lange zoen op haar mond. "Je wilt niet weten hoe trots ik ben," zeg ik. Noor leg haar hoofd tegen m'n borst en ik geef haar een kusje in haar haren. "Ik kan ook geen betere vader voor ons kindje wensen," zegt Noor en ze draait zich om "Ahw, je bent aan het blozen," zegt Noor en wrijft over mijn wang. Ik grinnik. "Mijn leven is nou echt meer dan compleet. Ik kan niet wachten om onze kleine frummel in m'n armen te kunnen hebben," zeg ik en druk nog een kus op Noor haar lippen.

M'n hele zoekgeschiedenis bestaat nu uit zwangerschap, en pregnancy photo's lol

Summerdays /\ Martin Garrix +xWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu