Episode-16

1.4K 206 34
                                    

ZAWGYI

사랑은 아닐꺼라고 절대로 아닐꺼라고
매번 속여왔지만 내 맘은 자꾸 너를 부르고
한 걸음 도망쳐보고 한 걸음 밀어내봐도
그럴수록 넌 내 안에 커져가고 있어
그만큼 사랑하나 봐 그만큼 기다리나 봐
그토록 아프게 해도 내 맘은 널 떠날 수 없나 봐
사랑은 하나인가 봐 내 맘은 변치 않나 봐
널 향해 지켜온 사랑 이제는 다 말할 수 있다고

မဂၤလာပါ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ မိတ္ေဆြေဟာင္းဒိုင္ယာရီေလးေရ... ဒီေန႔လည္း ကြၽန္ေတာ့္ေျပာသမ်ွ စကားေတြကို မၿငီးမျငဴးနဲ႔ နားေထာင္ေပးတတ္တဲ့ ခင္ဗ်ားဆီကို ရင္ဖြင့္ဖို႔အတြက္ ထပ္ ေရာက္လာျပန္ပါၿပီ...ဒီေန႔ေတာ့ လူေတြေျပာေနၾကတဲ့ အခ်စ္ အေၾကာင္းကို ေဆြးေႏြးၾကည့္ရေအာင္...L-O-V-E ဆိုတဲ့ English Alphabetေလးလံုးကို အတူတူပါင္းစပ္ၿပီး ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ Wordတစ္ခုက LOVE အခ်စ္တဲ့...အင္း အဲဒီအခ်စ္ဆိုတဲ့အရာကို လူေတြကေတာ့ အမ်ိဳးမ်ိဳး အဓိပၸါယ္ ဖြင့္ဆိုၾကတယ္...တစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေျပာၾကတယ္...အခ်စ္က ပ်ားရည္လိုပဲ ခ်ိဳၿမိန္တယ္တဲ့...အဲ တစ္ခ်ိဳ႕က်ျပန္ေတာ့လည္း အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာက ခါးသက္ၿပီး နာက်င္ရတယ္ဆိုပဲ...အင္း ေနာက္ထပ္ရွိပါေသးတယ္...Love is pure, sweet,
painful and dreadful - at all once ဆိုပဲ... ကြၽန္ေတာ့္အေနနဲ႔ အခ်စ္ဆိုတာကို မခံစားတတ္ေသးေတာ့ ဒီတိုင္း What is love?ဆိုတာကလြဲရင္ ဘာအဓိပၸါယ္ ဖြင့္ဆိုခ်က္ကိုမွ မထုတ္နိုင္တာအမွန္ပဲ...အခု ကြၽန္ေတာ့္ အသက္က၂၀...ဒီအသက္အ႐ြယ္အထိ ဘယ္သူတစ္ဦးနဲ႔မွ ပတ္သတ္ခဲ့ဖူးတာမ်ိဳးမရွိတဲ့အထိ ဘ၀ႀကီးကို ရိုးရိုးရွင္းရွင္းပဲ ျဖတ္သန္းလာခဲ့တယ္...ကြၽန္ေတာ့္ေနာက္ကို လိုက္ဖူးခဲ့တဲ့ မိန္းကေလးေတြကေတာ့ ေျပာၾကတယ္...ရွင္က တကယ္ကို အသည္းနွလံုးမရွိတဲ့သူတဲ့...အဟက္ ဘယ္လိုလုပ္ၿပီေတာ့ လူတစ္ေယာက္က အသည္းနွလံုးမရွိဘဲ ရွင္သန္နိုင္မွာလဲ... ကမၻာဦးအစက အာဒမ္နဲ႔ဧဝတို႔ၾကားမွာေတာင္ အခ်စ္ရွိခဲ့ရင္ ေသခ်ာေပါက္ကို ကြၽန္ေတာ့္မွာလည္း ခ်စ္တတ္တဲ့ နွလံုးသား တစ္စံုရွိမွာပါ...သူ႔ရဲ႕ပိုင္ရွင္အစစ္အမွန္ကို မေတြ႕ေသးလို႔သာ ၿငိမ္သက္စြာနဲ႔အိပ္ေပ်ာ္ေနတာ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္...

JK

ဒီေန႔ အလုပ္ကိစၥတစ္ခုေၾကာင့္ နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာခြဲခြာခဲ့ရတဲ့ အမိေျမႀကီးကို ျပန္လည္ေျခခ်ခဲ့ရတယ္...ထြက္သြားခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ကထက္စာရင္ အမ်ားႀကီးကို တိုးတက္ေျပာင္းလဲလာ ခဲ့တာပဲ...ဒါေပမယ့္ မေျပာင္းလဲေသးတာ တစ္ခုကေတာ့ ဒီေျမမွာေပၚမွာ က်ခဲ့တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕မ်က္ရည္ေတြနဲ႔ ရခဲ့တဲ့ နာက်င္မႈေတြပဲ...အဲဒါေတြက အခ်ိန္ေတြဘယ္ေလာက္ပဲ ၾကာသြားပါေစ..သစ္လြင္ၿမဲသစ္လြင္ေနမယ့္အရာေတြေပါ့...
ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း စိတ္အပန္းေျဖဖို႔အတြက္ ကြၽန္ေတာ္ ဟန္ျမစ္ကမ္းဘက္ကို ထြက္လာခဲ့တဲ့အခ်ိန္မွာ ပံုမွန္ထက္ ပိုလွပတဲ့ သဘာ၀တရားႀကီးကို ကြၽန္ေတာ္ေတြ႕ခဲ့ရတယ္...
လူျပတ္ေနတဲ့အခ်ိန္ လာလုယက္တဲ့ေကာင္ေလးတစ္သိုက္နဲ႔ ရန္ျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ အဲဒီအလွတရားကို ပထမဆံုးအႀကိမ္ ကြၽန္ေတာ္ စေတြ႕ခဲ့တာေပါ့...လွတယ္...မဟုတ္ဘူး... ေခ်ာတာ...ေယာက်္ားေလးတစ္ေယာက္ပါလို႔ မထင္မွတ္ ရေလာက္ေအာင္ကို ေခ်ာရက္တဲ့ေကာင္ေလး...တကယ္ပဲ ကြၽန္ေတာ့္ေရွ႕မွာ ရပ္ေနတဲ့သူက လူအစစ္မွဟုတ္ရဲ႕လား... နတ္ျပည္ကေန မ်က္စိလည္လမ္းမွားေရာက္လာတဲ့ နတ္သား တစ္ပါးမ်ားလားထင္ရေလာက္ေအာင္ကို ျပည့္စံုလြန္းတယ္...
ေနာက္ ရန္ျဖစ္ေနတဲ့ကြၽန္ေတာ့္ကို တရားလာခ်ေတာ့မွ သူက
နတ္သားမဟုတ္ဘဲ အူတူတူစံုေထာက္ေလးတစ္ေယာက္မွန္း သိရေတာ့တယ္...တကယ့္ကို တရားေဟာစရာေပါက္စေလး က်ေနတာပဲ...ကြၽန္ေတာ့္ကို ဆူေနတဲ့သူရဲ႕ပံုစံက ကေလး တစ္ေယာက္ စိတ္ဆိုးၿပီးေျပာေနတဲ့ပံုအတိုင္းပဲ...နႈတ္ခမ္း တေထာ္ေထာ္နဲ႔...ဒါဟာ ကြၽန္ေတာ့္ဘ၀မွာ ပထမဆံုးအေနနဲ႔ ေယာက်္ားေလးတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္စရာသိပ္ေကာင္းတယ္လို႔ ျမင္မိျခင္းပါ...အဲဒီအခ်ိန္ ကြၽန္ေတာ္ဆုေတာင္းခဲ့မိတာက ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ဒီလူသားေလးနဲ႔ ျပန္ဆံုဆည္းခြင့္ရဖို႔ပါပဲ...

Fate (Or) Fake? (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora